Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton?

Vierailija
31.08.2022 |

Mies mökillä tästä kuusta noin 80%. Ei käytännössä vastaa sieltä puhelimeen, koska ei halua kuulla "nalkutusta", on ollut riitaa tms. Hyväksyisittekö te parisuhteessa sen, että toinen on esim.viikon mökillä vastaamatta puhelimeen, oli tilanne mikä vain? Viesteihin saattaa vastata päivittäinkin.

Olenko kohtuuton?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ongelmana on, että esim.juuri siitä mökille menosta tulee riitaa. On siis mökillä vaikka 2 viikkoa ilmoitusluontoisesti. Jos sanon asiasta, se on riitelyä ja sulkee minut pois. Toki myös itse olen menettänyt hermot ja uhannut lähtemisellä, mutta en enää keksi mitä tehdä. Ap

"Tee niinkuin minä haluan, tai minä lähden!"

Eli suhde kanssasi on joku palkinto, joka viedään pois jos ei osaa käyttäytyä niinkuin haluat?

22/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ongelmana on, että esim.juuri siitä mökille menosta tulee riitaa. On siis mökillä vaikka 2 viikkoa ilmoitusluontoisesti. Jos sanon asiasta, se on riitelyä ja sulkee minut pois. Toki myös itse olen menettänyt hermot ja uhannut lähtemisellä, mutta en enää keksi mitä tehdä. Ap

Mitä sä jossain äijässä roikut. Rupea elämään omaa elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän introvertti, joka tarvii omaa rauhaansa vai epäiletkö, että on muita suhteita kierrossa?

Jos on introvertti, niin anna tilaa ja rauhaa jos haluat parisuhteen kestävän. Käytännössä näyttää siltä, että joko hyväksyt tai et hyväksy tilannetta ja sitten päätät siltä pohjalta mitä teet. Opetelkaa keskustelemaan. Mies on ilmeisesti oman ratkaisunsa tehnyt.

Siinäkö on miehenä olemisen vaihtoehdot?

Ole introvertti tai pettäjä.

Valitse.

Pick a box, and stay in it.

Vierailija
24/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sen elossaolomerkin on tultava. Mies tietää että jos en saa kiinni, niin jokusen tunnin yritettyäni soitan sen siskolle ja joku sukulainen tulee katsomaan :) Mökille matkaa 700km, mutta olen tietoinen milloin hän on metsässä moottorisahan kanssa. En nyt kuitenkaan ekasta vastaamattomasta puhelusta/viestistä huolestu ja yleensä se kuitti tulee seuraavalla tauolla.

Vierailija
25/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanot asiasta, ja ennenkaikkea, millä tavalla sanot asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi