Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton?

Vierailija
31.08.2022 |

Mies mökillä tästä kuusta noin 80%. Ei käytännössä vastaa sieltä puhelimeen, koska ei halua kuulla "nalkutusta", on ollut riitaa tms. Hyväksyisittekö te parisuhteessa sen, että toinen on esim.viikon mökillä vastaamatta puhelimeen, oli tilanne mikä vain? Viesteihin saattaa vastata päivittäinkin.

Olenko kohtuuton?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en soittelisi ollenkaan vaan laittaisin viestin, jos on jotain hyvin tärkeää tyyliin talo paloi.

Vierailija
2/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis mies, joka minun mielestäni ei pysty keskustelemaan mistään, ts.kaikki keskustelu on riitelyä, koska vaikeista asioista ei saa puhua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mä edes yrittäisi soittaa, viestit riittää. Toki tuo nyt muuten kuulostaa ärsyttävältä ihmiseltä.

Vierailija
4/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat rasittavalta.

Vierailija
5/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita asunnonhaku päälle ja ero vireille. Sitten laitat tekstarin sinne mökille, kun olet tyhjentänyt kämpän omista kamoistasi.

Vierailija
6/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä siis mies, joka minun mielestäni ei pysty keskustelemaan mistään, ts.kaikki keskustelu on riitelyä, koska vaikeista asioista ei saa puhua. Ap

No ihan itsehän päätät sen kestätkö sitä vai et. Näytät valinneen, että kestät, mutta silti on pakko motkottaa.

Jos ei kiinnosta kiukuttelu, lähde menemään.

Vierailija
7/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän tilanteesta. Jos et hyväksy niin mitä sitten, oletko valmis eroamaan?

Mä opettelin itse puhumattoman miehen kanssa olemaan nalkuttamatta. Annoin hänelle tilaa olla pari päivää mykkäkoulussa, ja sitten kyllä on saanut aina asiansa sanottua.

Tarviiko tapella kun keskustelette? Kun olet rauhoittunut niin kirjoita vaikka tekstarina miettimäsi asia aikuiseen malliin ilman syyttelyä. Josko sillä saisitte riidat ratkottua.

Vastauksena, en hyväksyisi. Joku yksi viikko voisi mennä riidan piikkiin, mutta sitten pitää tulla jo muita keinoja avuksi.

Vierailija
8/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ajatuksia sinussa herättää se, että seurasi on niin sietämätöntä, että toisen on lähdettävä pakoon? Jos haluat pelastaa parisuhteesi, sinun on muututtava.

Vierailija
9/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, parisuhde on epäluonnollinen elämäntapa

Vierailija
10/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ongelmana on, että esim.juuri siitä mökille menosta tulee riitaa. On siis mökillä vaikka 2 viikkoa ilmoitusluontoisesti. Jos sanon asiasta, se on riitelyä ja sulkee minut pois. Toki myös itse olen menettänyt hermot ja uhannut lähtemisellä, mutta en enää keksi mitä tehdä. Ap

Vierailija
11/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ajatuksia sinussa herättää se, että seurasi on niin sietämätöntä, että toisen on lähdettävä pakoon? Jos haluat pelastaa parisuhteesi, sinun on muututtava.

En usko, että kyse on oikeasti minusta, koska mies tekee tätä myös muille ihmisille ja aiemmassa suhteessaan toimi näin. Muuten ihan normaali mies. Ap

Vierailija
12/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, parisuhde on epäluonnollinen elämäntapa

Ja siksi ne eivät kestä kovin pitkään, ainakaan hyvänä ja onnellisena

Vierailija
13/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ongelmana on, että esim.juuri siitä mökille menosta tulee riitaa. On siis mökillä vaikka 2 viikkoa ilmoitusluontoisesti. Jos sanon asiasta, se on riitelyä ja sulkee minut pois. Toki myös itse olen menettänyt hermot ja uhannut lähtemisellä, mutta en enää keksi mitä tehdä. Ap

Onko hän introvertti, joka tarvii omaa rauhaansa vai epäiletkö, että on muita suhteita kierrossa?

Jos on introvertti, niin anna tilaa ja rauhaa jos haluat parisuhteen kestävän. Käytännössä näyttää siltä, että joko hyväksyt tai et hyväksy tilannetta ja sitten päätät siltä pohjalta mitä teet. Opetelkaa keskustelemaan. Mies on ilmeisesti oman ratkaisunsa tehnyt.

Vierailija
14/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi hieman epäselväksi miksi olet ylipäätään yhdessä tämmöisen miehen kanssa?

Vierailija
15/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän introvertti, joka tarvii omaa rauhaansa vai epäiletkö, että on muita suhteita kierrossa?

Jos on introvertti, niin anna tilaa ja rauhaa jos haluat parisuhteen kestävän. Käytännössä näyttää siltä, että joko hyväksyt tai et hyväksy tilannetta ja sitten päätät siltä pohjalta mitä teet. Opetelkaa keskustelemaan. Mies on ilmeisesti oman ratkaisunsa tehnyt.

Ei tuolla ole kyllä introverttiyden kanssa mitään tekemistä. Ei normaali introvertti todellakaan tarvitse tuommoisia aikoja erossa omasta kumppanistaan ilman mitään kontaktia. 

Vierailija
16/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko  teillä lapsia? Jos on niin hyväksyisi tuollaista mökille katoamista, en muutenkaan sitä ettei vastaa edes soittoihin, eihän sitä koskaan tiedeä mitä on voinut tapahtua.

Vierailija
17/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit että mies puhuisi asioista, kun lähtökohtaisesti olet sitä mieltä että hän ei siihen kykene?

Ihmekään että hän vetäytyy kuoreen kun olet tuollainen.

Vierailija
18/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei saisi mennä 2 viikoksi mökille eli mikä oikeus sinulla on päättää, missä mies on onnellinen? Olisi ihan kamalaa, jos tässä omassa parisuhteessa puoliso estäisi minua tekemästä mukavia asioita vetoamalla - niin, mihin sinä vetoat? Että parisuhteessa ei saa mennä mökille? Että pitää siivota? Mitä naapuritkin ajattelee?

Parisuhde ei ole vankila, vaikka moni tuntuu niin vartijana ajattelevan.

Vierailija
19/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt nuoruuteni aikana, jolloin ei ollut matkapuhelimia.

Ihan parasta aikaa, kun ei tarttunut olla jatkuvasti tavoitettavissa, eikä kukaan nainen analysoinut (se on kyllä paikalla/lukenut viestin/MIKSEI SE VASTAAAAA!!?)

Aikuinen mies osaa olla yksin mökillä viikon tai toisenkin ilman sinun kaitsentaa, usko pois.

Vierailija
20/25 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin syitä miksi mies ei normaalitilanteessa saisi mennä mökille halutessaan, en äkkiseltään keksi.

Onko teillä pieniä lapsia joiden takia haluat arkea jakaa? Meillä lapset on jo muuttaneet pois kotoa ja mies on käynyt mökillä juuri silloin kun on halunnut. Eikä mua haittaisi vaikka olisi siellä pari viikkoa jos se hyvältä hänestä tuntuisi.

Olemme olleet yhdessä jo niin kauan, ettei ole mikään tarve kiehnätä kylki kyljessä joka hetki. Mies soittaa kyllä päivittäin, minä soitan mökille harvoin, johtuu tosin siitä, että miehen puhelin ei ole koko aikaa päällä. Sähkötön mökki, niin säästää virtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi