Ulkonäkökateus pilaa Auroran elämän
Ongelma ei ole ratkaistavissa. Vaikka Aurora saisi kymmenien tuhanisen eurojen arvoiset kauneusleikkaukset, aina löytyisi häntä kauniimpia naisia.
Ymmärtäisin helpommin, jos liikuntakvytön kadehtisi toisen ihmisen terveitä jalkoja. Tämä ulkonäkökateus on minulle täysin käsittämätöntä, sairasta itsekeskeisyyttä. Minä-minä-minä...
.
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009012760.html
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun stringit jalkaan ja persettä instagramiin, niin voimaantuu.... Täytettä huuliin ja törröttävät ankka huulet, niin sit ollaan niin "nättiä"
... Ja lisää niitä tatuointeja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näkeehän yhteiskunnan pinnallisuuden kun lukee esim tuota DiCaprio ketjua. Nainen saa kuulla olevansa 25-vuotiaana liian vanha. Miehet sanovat, että vaihtaisivat itsekin jos voisivat. Ei ihme, että naisilla on ongelmia hyväksyä itseään, kun ei saa edes ikääntyä.
Huoh, taas valitusta kuinka vanhat naiset enää kelpa. Höpö höpö. Vanhoilla naisilla ole mitään paineita. Vanhat miehet ne eivät kelpaa vanhoille naisille. Yli viisikymppisenä avioeron ottaa lähes aina nainen.
Pystytkö sinä keskustelemaan mistään naisiin liittyvästä ilman, että vedät miehet siihen mukaan?
Miehet sanovat, että vaihtaisivat itsekin jos voisivat. Ei ihme, että naisilla on ongelmia hyväksyä itseään, kun ei saa edes ikääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki haluaa silti teettää itsensä instagramissa siihen The Kardashians muottiin?
Kloonautua?
Missä on persoonallisuus nykyään? Pelkkiä sopuleja ja lampaita kaikki!
Kim on arabilaisen näköinen, ja se on pitkään ollut kuuminta, "naisellisinta mahdollista".
Olipas typerä uutinen taas kerran. Kasvaisi tuokin aikuiseksi.
Miksi näille somenarsisteille pitää antaa tilaa päivälehdissä?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen. Mutta tatuoinnit pois laserilla, hiukset saisi kasvaa oman väriseksi ja kulmakarvat saisivat olla luonnollisemmat.
Irtoripset pois! Ja tilalle raikas meikki. Sellainen, ettei edes huomaa, että on meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näkeehän yhteiskunnan pinnallisuuden kun lukee esim tuota DiCaprio ketjua. Nainen saa kuulla olevansa 25-vuotiaana liian vanha. Miehet sanovat, että vaihtaisivat itsekin jos voisivat. Ei ihme, että naisilla on ongelmia hyväksyä itseään, kun ei saa edes ikääntyä.
Huoh, taas valitusta kuinka vanhat naiset enää kelpa. Höpö höpö. Vanhoilla naisilla ole mitään paineita. Vanhat miehet ne eivät kelpaa vanhoille naisille. Yli viisikymppisenä avioeron ottaa lähes aina nainen.
Pystytkö sinä keskustelemaan mistään naisiin liittyvästä ilman, että vedät miehet siihen mukaan?
Miehet sanovat, että vaihtaisivat itsekin jos voisivat. Ei ihme, että naisilla on ongelmia hyväksyä itseään, kun ei saa edes ikääntyä.
Niin? Sinä vastasit, ettei vanhoilla naisilla ole mitään paineita, ja sitten uhriuduit miehenä.
Öö, tollahan on mies? Täällä oikeasti ruma nainen joka ei ole tähän ikään (33) edes saanut sitä ensimmäistä poikaystäväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menin aikoinani missikisaan, tiesin että tulen saamaan arvostelua, kuin koiranäyttelyssä. Olin varautunut, mutta minua kiinnosti vaan kokeilla.
Silti ei ollut mukavaa kuulla niitä ikäviä kommentteja.
Siksi en jäänyt roikkumaan julkisuuteen, tein muita päätöksiä eli kouluttauduin ja hommasin oikean ammatin ja olen onnellinen :) Kommentit loppuivat kun kisat oli ohi, enkä pärjännyt joten annoin ihmisten vaan unohtaa ja hehän unohtivat alle viikossa. (siitä on yli 10 vuotta aikaa)
Kumpa nuorille naisille ja tytöille tulisi sellaisia terveitä roolimalleja, missä naisen arvo ei ole ulkonäössä, vaan osaamisessa ja vaikka älykkyydessä. Miten voisimme kasvattaa lapset ja nuoret naiset arvostamaan ja arvottamaan itseään ja muita muun kuin ulkonäön perusteella?
Jokainen nuori nainen ja tyttö saa itselleen tällaisen roolimallin, heitä kutsutaan vanhemmiksi. Emme voi koko maailmaa syyttää ja kasvattaa esim ammattilaisten määrää, jos niitä lapsia ei hoideta kotona!
ääh. Typerää teinimassaa. Tuollaisiahan ulkonäkökeskeisiä teini-ikään jämähtäneitä on nykymaailma pullolllaan. huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tää kouluttamaton, kirurgialla tehty ja muovinen Kardashian-Jenner perhe on vastuussa tästä nykyajan selfiekulttuurista ja muovisuudesta! Mutta tyhmät uskoo niihin ja ihailee niiden ulkonäköjä, ei kaikkia tarvitse seurata. Tuossa totuus niistä
https://i.pinimg.com/originals/cf/74/76/cf74765a8ecb452ce312d31abad7057…
Minusta on ihan uskomatonta miten nuo ovat saavuttaneet niin suuren suosion. Ovat kaikessa muovisuudessaan vastenmielisiä.
Puhutaan että perheen äiti vuoti Kim-tyttärensä p-videon julkisuuteen sen julkkismiehen kanssa, jotta saivat huomiota. Kim oli Paris Hiltonin vaatetusassistentti siihen aikaan, ja Paris tuli kuuluisaksi p-videostaan. Kardashiansklaani halusi samaa kuuluisuutta kuin Hiltonit. Ainoa vaan että Hiltonit oli vanhan rahan rikkaita hotelliketjun vuoksi.
Eihän siinä Kardashiansien perheessä ollut muita koulutettuja kuin se lakimies-isä joka tuli tunnetuksi OJ Simpsonin puolustajana. Ne vanhemmatkin oli eronneet ja perheen äiti naimisissa olympiavoittaja-Jennerin kanssa joka korjautti itsensä naiseksi myöhemmin.
Puhutaan myös että amerikan i l l u m i n a t i olisi rahoittanut tuon Kardashian-Jenner perheen elämän megasuosioon ja vaikuttajiksi. Jotain niissä on mikä ei kestä päivänvaloa.
Moi olen average mies. Olen täysin näkymätön, niin kuin 80% miehistä. Ei ole ulkonäköpaineita, kun me ollaan lähtökohtaisesti rumia ja mikään ei auta siihen. Me ei pystytä heruttamaan eikä voimaantumaan, me ei saada tuhansia seuraajia instassa vaikka haluttaisiin. Tyydymme kohtaloomme, mutta naiset kun on saaneet lusikallla, niin kauhalla ei voi vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen. Mutta tatuoinnit pois laserilla, hiukset saisi kasvaa oman väriseksi ja kulmakarvat saisivat olla luonnollisemmat.
Irtoripset pois! Ja tilalle raikas meikki. Sellainen, ettei edes huomaa, että on meikkiä.
No sittenhän voi ihan yhtä hyvin olla ilman meikkiä. Niin ne miehetkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
ääh. Typerää teinimassaa. Tuollaisiahan ulkonäkökeskeisiä teini-ikään jämähtäneitä on nykymaailma pullolllaan. huh
Mun mielestä tuollainen ulkonäkökeskeisyys katosi meidän ikäluokilta siihen mennessä kun 18-19v oli kierretty baareja ja huomattu että jotkut kiinnostuu meidän ulkonäöistä ja jotkut ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki haluaa silti teettää itsensä instagramissa siihen The Kardashians muottiin?
Kloonautua?
Missä on persoonallisuus nykyään? Pelkkiä sopuleja ja lampaita kaikki!
Kim on arabilaisen näköinen, ja se on pitkään ollut kuuminta, "naisellisinta mahdollista".
Kim on armenialaista syntyperää, se ei ole mikään arabi.
Vaikuttaa tosiaan siltä, että Aurora vihaa ulkonäköään ja on ahdistunut siitä. Sen takia hän esittelee naamaansa iltapäivälehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Moi olen average mies. Olen täysin näkymätön, niin kuin 80% miehistä. Ei ole ulkonäköpaineita, kun me ollaan lähtökohtaisesti rumia ja mikään ei auta siihen. Me ei pystytä heruttamaan eikä voimaantumaan, me ei saada tuhansia seuraajia instassa vaikka haluttaisiin. Tyydymme kohtaloomme, mutta naiset kun on saaneet lusikallla, niin kauhalla ei voi vaatia.
Naisena taas arvostaisin sitä, jos minua ei arvosteltaisi jatkuvasti ulkonäön perusteella. Etkö ole sheivannut? Hyi. Etkö ole meikannut, miksi? Ihan sama mitä saan aikaan elämässä, minut tuomitaan silti ulkonäön perusteella.
Instagramin voisi lopettaa koska se aiheuttaa kaikessa FEIKKIYDESSÄÄN ulkonäköpaineita ja itsareita.