Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäkökateus pilaa Auroran elämän

Vierailija
31.08.2022 |

Ongelma ei ole ratkaistavissa. Vaikka Aurora saisi kymmenien tuhanisen eurojen arvoiset kauneusleikkaukset, aina löytyisi häntä kauniimpia naisia.
Ymmärtäisin helpommin, jos liikuntakvytön kadehtisi toisen ihmisen terveitä jalkoja. Tämä ulkonäkökateus on minulle täysin käsittämätöntä, sairasta itsekeskeisyyttä. Minä-minä-minä...
.
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009012760.html

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneeriset tatuoinnit löytyy tietenkin. Kun pitää olla samanlainen, kun kaikki muutkin :D

Vierailija
42/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näkeehän yhteiskunnan pinnallisuuden kun lukee esim tuota DiCaprio ketjua. Nainen saa kuulla olevansa 25-vuotiaana liian vanha. Miehet sanovat, että vaihtaisivat itsekin jos voisivat. Ei ihme, että naisilla on ongelmia hyväksyä itseään, kun ei saa edes ikääntyä.

Mitä niillä nuorilla naisilla tekee? Ne ei osaa juuri mitään, on täynnä neurooseja, jne.?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo ollut jo yli 35 vuotta. En ole siro ja hoikka vaan hyvin romuluinen. Vartaloni on ruma; olin lihava tai laiha.

Olen kuullut monia ilkeitäkin kommentteja ulkonäöstäni ja ihmettelyä miksi olen sellainen ja tällainen. Olin normaalipainoinen kun kaveripiiri ihmetteli porukalla miksi olen niin lihava jne. Milloin on leveät reidet, milloin erikoinen kroppa, milloin olen amatsoni, milloin raskaana jne jne.

On kausia että ahdistaa mennä ulos ovesta ja saatan peruuttaa takaisin kotiin ovelta enkä pysty lähtemään.

Jos joku sanoo että älä välitä niin miten olla välittämättä jatkuvasta ulkonäköön puuttumisesta? Lähipiiriin kuuluva otti yhteyttä vuosien jälkeen niin eka kommentti liittyi mun ulkonäköön.

Ja nämä kaikki ihan livenä eli ei liity someen tms.

-N48

Vierailija
44/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näkeehän yhteiskunnan pinnallisuuden kun lukee esim tuota DiCaprio ketjua. Nainen saa kuulla olevansa 25-vuotiaana liian vanha. Miehet sanovat, että vaihtaisivat itsekin jos voisivat. Ei ihme, että naisilla on ongelmia hyväksyä itseään, kun ei saa edes ikääntyä.

Tämän asenteen sinä periytät omalle tyttärellesi? 

Vierailija
45/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin aikoinani missikisaan, tiesin että tulen saamaan arvostelua, kuin koiranäyttelyssä. Olin varautunut, mutta minua kiinnosti vaan kokeilla.

Silti ei ollut mukavaa kuulla niitä ikäviä kommentteja.

Siksi en jäänyt roikkumaan julkisuuteen, tein muita päätöksiä eli kouluttauduin ja hommasin oikean ammatin ja olen onnellinen :) Kommentit loppuivat kun kisat oli ohi, enkä pärjännyt joten annoin ihmisten vaan unohtaa ja hehän unohtivat alle viikossa. (siitä on yli 10 vuotta aikaa)

Kumpa nuorille naisille ja tytöille tulisi sellaisia terveitä roolimalleja, missä naisen arvo ei ole ulkonäössä, vaan osaamisessa ja vaikka älykkyydessä. Miten voisimme kasvattaa lapset ja nuoret naiset arvostamaan ja arvottamaan itseään ja muita muun kuin ulkonäön perusteella?

Vierailija
46/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä Sofia Bloröfillä sama, kun se on naama kiinni kännyssä ja käyttää vahvoja "kardashians" tyylisiä filttereitä kuvissa ja videoilla, ja kun on 32 ikään mennessä käynyt hankkimassa huomattavasti enemmän vartalo- ja naamakirurgiaa, pistoshoitoja (täyteaineet, lankakiristykset, botox) ja tekohampaita mitä Tiina Jylhä 60 ikään mennessä?

sit luonnossa näyttää tältä muiden ottamissa kuvissa, valitettavasti kieroon piikitettyjen riipahtaneiden tuksutäytehuulten takia mikä on ollut oma valintansa, muuten olisi ihan nätti ikäisekseen

https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/90f2f37030bc4259b6708a6b91…

miksi ei voi rehellisesti olla oman itsensä näköinen? alkoi vielä ranta-ahon aikaan muokata itsestään ranta-ahon entisen tyttöystävän eli zarahin näköistä kirurgialla ja täytteillä joka filippiiniläis-irkku malli, ja eikö silloin ole jotain vikaa jos pitää jonkun miehen exältä yrittää näyttää ja vielä tuollaisin keinoin? haki samat zarahin tyyliset hammaskuoretkin marbellasta 2019.

sen takia sit pilannut ulkonäköään niillä vanhentavilla leuka, poski, huuli ym täytteillä ja haki vielä tänä vuonna samalta marbellan kirurgilta nenänsä mistä se zarah kävi hakemassa itselleen nenän mutta se leikkaus epäonnistui kun nenä nousi liikaa silmien väliin ja tottakai sitä ei kuvattu sarjaan jonka nimi on salaisuudet vai oliko se salailut?

Vierailija
47/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko toi joku joka halus Temptation Island Suomeen muttei päässy?

Vierailija
48/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkaukset yleensä rumentavat naista, IMHO, ellei kyse ole nimenomaan korjaavasta kirurgiasta, esim. jonkun sairauden tai onnettomuuden jälkien korjaamiseksi. Kaikki naamastaan leikellyt naiset näyttävät samoilta korkeine poskipäineen ja turpohuulineen sekä sirisilmineen. Tuokin Aurora näyttää tosi hyvältä, mutta yrittää saada naamansa jotenkin samanlaiseen somevirneeseen, että yök! Ja kuten eräs muukin totesi, että tatskat -> yök!

Vierailija
49/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole hyvä kehityssuunta, että lehdissä julkaistaan lukijoiden selfieitä kuvina.

Ne on kuitenkin aina valittu hyvin tarkasti. Ammattikuvaajan kameran läpi suodattuu aika toisenlainen kuva. Ihmisille tekisi hyvää muistaa, että selfie ei ole todellisuus.

Ei toki mikään muukaan valokuva, mutta sentään vähän lähempänä sitä.

Nyt naisilla on vahvuutta julkaista ”meikitön selfie”. Kyllä! Kuva ilman meikkiä. Hävetkää! Vahvistatte ”rohkeudellanne” vain sitä, että naisen kuuluu olla meikattu.

(”meikitön selfie” lainausmerkeissä, koska kuvissa on kuitenkin keinotekoisesti paranneltu niitä piirteitä.)

Vierailija
50/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja nuo nuoret naiset ovat ihan sekaisin päästään.

Ihminen on vain minikuva maailmasta ja heijastus siitä missä hän elää. Maailma on nykynaisille (ja miehillekin) vaikea paikka. Koittakaa nyt edes ihan vähän ajatella empaattisesti miltä lapsista ja nuorista tuntuu kasvaa tähän nykymenoon. Meillä vanhemmilla on jotain vertailupohjaa jos ollaan kasvettu ilman kaikenmaailman facebookkeja ja instoja. Mutta nuoret eivät tiedä kuinka petollisen valheellinen maailma koko netti on. Sanoisin, että maailma on sekaisin.

Vierailija
51/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele. Maailma on aika armoton mitä tulee naisten ulkonäköön. Tytöt oppivat jo nuorena että heissä on aina jotain vikaa, ja nyt sosiaalinen media on täynnä kuvia jotka on muokattu sillä FaceApilla vai mikä onkaan.

Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.

En syyttänyt tästä miehiä tai naisia. En ymmärrä, miksi vedit sukupuolen tähän mukaan.

Vierailija
52/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, taas valitusta kuinka vanhat naiset enää kelpa. Höpö höpö. Vanhoilla naisilla ole mitään paineita. Vanhat miehet ne eivät kelpaa vanhoille naisille. Yli viisikymppisenä avioeron ottaa lähes aina nainen.

Vierailija
53/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kehodysmorfia jo ainakin 30 vuotta eikä se liity mitenkään someen tai nuoruuteen (paitsi sillä että se on alkanut nuoruudessa). Häiriöllä ei myöskään ole mitään tekemistä itsekeskeisyyden tai pinnallisuuden kanssa, näen vaan itseni vastenmielisen rumana vaikka kuka sanoisi mitä.

N41

Vierailija
54/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, taas valitusta kuinka vanhat naiset enää kelpa. Höpö höpö. Vanhoilla naisilla ole mitään paineita. Vanhat miehet ne eivät kelpaa vanhoille naisille. Yli viisikymppisenä avioeron ottaa lähes aina nainen.

Pystytkö sinä keskustelemaan mistään naisiin liittyvästä ilman, että vedät miehet siihen mukaan?

Vierailija
55/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseinholla rahastava kauneusteollisuus tekee ihmisistä toistensa kopioita. Juuri kun olet repinyt itsestäsi karvojesi lisäksi irti myös persoonasi, joku keksii jälleen uuden mielisairaan standardin täytettäväksi. Kilpajuoksu on loputon ja rahaa palaa samaan tahtiin hupenevan itsetunnon kanssa.

Vierailija
56/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla ei useinkaan ole vielä mitään oikeita ongelmia, niin kerkiää pyöriä oman napansa ja peilinsä ympärillä. Usein elämä opettaa.

Vierailija
57/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Vainio on kaunis kuin Sophia Loren oli samanlaiset kasvot.

Vierailija
58/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevahööd m55

Vierailija
59/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tää kouluttamaton, kirurgialla tehty ja muovinen Kardashian-Jenner perhe on vastuussa tästä nykyajan selfiekulttuurista ja muovisuudesta! Mutta tyhmät uskoo niihin ja ihailee niiden ulkonäköjä, ei kaikkia tarvitse seurata. Tuossa totuus niistä

https://i.pinimg.com/originals/cf/74/76/cf74765a8ecb452ce312d31abad7057…

Minusta on ihan uskomatonta miten nuo ovat saavuttaneet niin suuren suosion. Ovat kaikessa muovisuudessaan vastenmielisiä.

Vierailija
60/202 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun stringit jalkaan ja persettä instagramiin, niin voimaantuu.... Täytettä huuliin ja törröttävät ankka huulet, niin sit ollaan niin "nättiä"