Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidät jätetty niin että toinen ei suostu puhumaan asiasta ollenkaan?

Suruperhonen
31.08.2022 |

Minulle kävi näin. Yhtenä päivänä toinen vaan käytännössã lakkasi vastaamasta viesteihin. Eikä kyseessä ole siis mikään parin tapaamisen tinder-kaveri vaan paljon pitempi suhde, vaikka emme yhdessä asuneetkaan vielä. Eikä meillä ollut mitään riitaa tms ennenkuin tämä tapahtui, päinvastoin.

Netistä olen lukenut asiasta, että tälläistä tapahtuu ihmisille jopa avioliitossa. Että se on henkistä väkivaltaa ja monella voi mennä jopa vuosikausia toipua asiasta, jos nyt koskaan täysin toipuvat (hylkäämisen trauma seuraa mukana seuraaviin suhteisiin jne). Tuntuu niin pahalta, yhtenä päivänä olla rakastettu ja seuraavana päivänä toinen käyttäytyy niinkuin et olisi mitään 😭

Kommentit (400)

Vierailija
61/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta olen itse jättänyt kaikki niin. Se on loppu mikä loppu mikään lässytys ei muuta lopputulosta. Ihmiset ei myöskään muutu vaikka heille takois kirveellä ongelmat kalloon. Joten se on hellurei ja narsistiset tunteet.

Onni sun eksille että lopetit jutut.

Ilmeisesti nyt oletetaan että tää jättäjä on mies. Entä jos jättäjä on nainen? Muuttunee koko suhtautuminen ja ne jätetyt miehet ansaitsi sen koska olivat varmasti sikoja?

Oletin että kirjoittaja on nainen, mutta ei sillä ole merkitystä. Molemmat osaa olla näissä asioissa julmia ja itsekeskeisiä, joten turha tehdä tästä nyt taas mitään sukupuolitaistelua.

On turha nyt yrittää leikkiä, etteikö tämä aina menisi sukupuolitaisteluksi. Sen kyllä tiedämme, mitä tapahtuu jos tällaiseen naisten "mies oli narsku"-selkääntaputteluketjuun tulee mies kertomaan oman vastaavan kokemuksensa naisesta. Alapeukkua tulee niin maan perkuleesti.

Jokainen narsistin tietoisesti kohdannut tietää, että naisissakin on narsisteja.

Naisnarsisteja jahtaavana miehenä tiedän, että heitä on vapaalla ihan runsaasti. Käsittääkseni miesnarsisteja olisi vähemmän.

Vierailija
62/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tajusi, että olet feikki. Ristiriitainen, manipuloiva, ja yllättävän vaativa. Silloin ei kannata neuvotella vaan häipyä.

Ap tuskin on 13 vuotias. Feikki? Aikuinen ihminen ymmärtää että asiat ja ihmiset ei ole mustavalkoisia eikä käytä sanaa "feikki". Jokainen meistä voi toimia itselleen epätyypillisesti tilanteessa jonka kokee oudoksi tai hankalaksi.

Et sitten narsistin kanssa erehtynyt seurustelemaan? Kyllä narsistin ulkokuori on feikki eikä heijasta sisintä persoonaa.

Narsisti kuvittelee aidosti rakastuneensa, mutta heijastaa kohteen omaa persoonaa tähän takaisin, koska yrittää olla tälle mieliksi ja kelpaava. Kun kohde tekee jotain anteeksiantamatonta. Esimerkiksi pukeutuu epäsopivaan asuun ja näyttää naristin silmissä rumalta tai sanoo jonkun väärän sanan tai ilmauksen, katkaisin narsistin päässä menee eri asentoon ja kohde ei enää vastaa sitä kuvaa, jonka hän on päässään tästä rakentanut.

Koska narsisti ei voi koskaan ottaa vastuuta ja syytä mistään harteilleen, syyttää hän vastapuolta feikiksi, koska tämä rikkoi haavekuvan eikä vastannutkaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästymis piste saavutettu kirjoitti:

jos lähtee selittelyn tielle se on loputon löyhäpää ämmät jopa vuosienkin päästä soittelevat miten viisas juuri hän on ja miten taitava sänkyssä ei mee jakeluun ettei kiinnosta.

Juu juu. Oiskohan syynä se, että olet itse ensin uskotellut heille ihan kaikenlaista soopaa (ai niin, kun on pakko valehdella, koska muutenhan et saisi ketään). Sitten vielä et ole tehnyt asioita selväksi jättövaiheessa niin naisparka on ihan epätietoisuudessa siitä, mikä häneen iski. 

Ja vaikka nainen olisi sanonut sulle suoraan, että sinä valehteleva luuseri, paska sängyssäkin, et kertakaikkiaan kiinnosta niin silloinkin aivosi kääntävät asian niin, että hän on vain suuttunut, koska ei kelvannut sinulle, maailmanluokan rakastajalle ja panomiehelle. 

Niin nähty. 

Vierailija
64/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Jätin miesystäväni 8v seurustelun jälkeen lopettamalla yhteydenpidon.

Tätä edelsi kahden vuoden yritys saada miesystävä lopettamaan läheisteni uhkailun. (Olen eronnut,mutta hyvissä väleissä ex-perheen kanssa)Myös minä sain uhkaavia,mustasukkaisia viestejä, jos olin viettämässä aikaa muualla,kuin hänen kanssaan.

Yritykset keskustella epäonnistuivat,ja koska rakastan häntä, painoin ahdistavat asiat ns. villasella.

Lopulta ymmärsin että ahdistukseni kasvoi ja muuta keinoa kuin lopettaa yhteydenpito kokonaan,ei ollut.

Hän laittaa aina vain harvemmin viestejä ( kertoo lähinnä päivistään) ja toivottavasti lopettaa viestittelyn pikkuhiljaa kokonaan. Jos vastaan mitenkään,kaikki palaa ennalleen.

Vierailija
65/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tajusi, että olet feikki. Ristiriitainen, manipuloiva, ja yllättävän vaativa. Silloin ei kannata neuvotella vaan häipyä.

Ap tuskin on 13 vuotias. Feikki? Aikuinen ihminen ymmärtää että asiat ja ihmiset ei ole mustavalkoisia eikä käytä sanaa "feikki". Jokainen meistä voi toimia itselleen epätyypillisesti tilanteessa jonka kokee oudoksi tai hankalaksi.

Et sitten narsistin kanssa erehtynyt seurustelemaan? Kyllä narsistin ulkokuori on feikki eikä heijasta sisintä persoonaa.

Narsisti kuvittelee aidosti rakastuneensa, mutta heijastaa kohteen omaa persoonaa tähän takaisin, koska yrittää olla tälle mieliksi ja kelpaava. Kun kohde tekee jotain anteeksiantamatonta. Esimerkiksi pukeutuu epäsopivaan asuun ja näyttää naristin silmissä rumalta tai sanoo jonkun väärän sanan tai ilmauksen, katkaisin narsistin päässä menee eri asentoon ja kohde ei enää vastaa sitä kuvaa, jonka hän on päässään tästä rakentanut.

Koska narsisti ei voi koskaan ottaa vastuuta ja syytä mistään harteilleen, syyttää hän vastapuolta feikiksi, koska tämä rikkoi haavekuvan eikä vastannutkaan sitä.

Vau. Olet ilmeisesti käynyt paljon narsistikouluja vai oletko peräti itse narsisti, kun tiedät noin tarkkaan miten homma menee.

Vierailija
66/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Jätin miesystäväni 8v seurustelun jälkeen lopettamalla yhteydenpidon.

Tätä edelsi kahden vuoden yritys saada miesystävä lopettamaan läheisteni uhkailun. (Olen eronnut,mutta hyvissä väleissä ex-perheen kanssa)Myös minä sain uhkaavia,mustasukkaisia viestejä, jos olin viettämässä aikaa muualla,kuin hänen kanssaan.

Yritykset keskustella epäonnistuivat,ja koska rakastan häntä, painoin ahdistavat asiat ns. villasella.

Lopulta ymmärsin että ahdistukseni kasvoi ja muuta keinoa kuin lopettaa yhteydenpito kokonaan,ei ollut.

Hän laittaa aina vain harvemmin viestejä ( kertoo lähinnä päivistään) ja toivottavasti lopettaa viestittelyn pikkuhiljaa kokonaan. Jos vastaan mitenkään,kaikki palaa ennalleen.

Et siis missään kohtaa sanonut, että homma on ohi? 

Joskus kauan sitten oli luonnehäiriöinen eksä. Keskustelin asiasta vakavasti (hän ei kuunnellut tai ottanut tosissaan, ei tietty luonnevikansa vuoksi edes pystynyt). Suhde oli pakko laittaa poikki, koska asunto oli myytävä. Hän olisi halunnut selvittää asiat ja jatkaa, minä enää en. Hän jäi soittelemaan (en koskaan vastannut) ja laitteli viestejä. Kerran laitoin yhden viestin, että meidän suhde on todella ohi, enkä tule reagoimaan hänen viesteihinsä. Hän jatkoi vielä tovin, mutta lopetti sitten. 

Ja vaikka en suostunut enää keskusteluun suhteen päätyttyä, olen todella keskustellut asiasta monet kerrat sitä ennen ja antanut liian monta mahdollisuutta, että jos ero oli "yllätys" niin se oli kyllä ihan sen yllättyneen vika, että yllättyi. 

Vierailija
67/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseäni mutta tuttavia. mutta tollanen ghostaaminen/katoaminen ei ole koskaan millään lailla hyväksyttävää. Sellasiin ihmisiin jotka kykenee tekemään toiselle noin ei voi luottaa millään tasolla. He ovat hirviöitä joilla ei ole moraali millään lailla kunnossa.

Vierailija
68/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Olet ilmeisesti käynyt paljon narsistikouluja vai oletko peräti itse narsisti, kun tiedät noin tarkkaan miten homma menee.

Valitettavasti kyllä. Yksi narsistivanhempi, ainakin yksi isovanhempi, kaksi lähisuhdetta. Välttääkseni tämän kaiken jatkossa, olen tutkinut asiaa lukemalla kirjoja ja katsomalla youtubesta asiantuntijavideoita ehkä jotain 500 - 1000 tuntia tähän mennessä. Lisäksi omaa terapiaa päälle narsismiin perhentyneeltä terapeutilta. 

Nyt nuo narsistit on blokattu elämästäni ja osa jo kuolleitakin. Saan elää rauhassa ja yritän estää enää yhtään uutta luikertelemasta elämääni. Uhri sairastuu AINA, tavalla tai toisella. 

Vierailija
69/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää siis vaikka yksi viesti, että "mulle riitti son moro" ja asia olisi sillä ookoo ja sillä välttää narsistileiman.

Vierailija
70/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja tämä tapaus kyllä vähän hävettää itseänikin. Parikymppisenä seurustelin vähän aikaa yhden miehen kanssa, olin tosi ihastunut. Ei meillä mitään vakavaa ollut, mutta kuitenkin vietettiin paljon aikaa yhdessä, suunniteltiin yhteistä kesälomareissua jne. Kunnes kerran sitten, kun lähdin hänen luotaan kotiin, en kuullut hänestä enää mitään. Ei vastannut puheluihin eikä viesteihin, ei vaikka miten anelin, että ilmoittaisi edes olevansa kunnossa (aikana ennen whatsappia, josta voi katsoa milloin toinen on ollut viimeksi paikalla). Meni tosi pitkään "toipua" tästä ja kyllä tuollainen ghostaus on vaikuttanut myös muihin parisuhteisiini.

Nyt se hävettävä osuus. Nyt olemme yli nelikymppisiä, ja tämä mies laittoi mulle viestiä Facebookin kanssa talvella. Kyseli kuulumisia jne ja siinä viestejä vaihdellessamme tunsin sen saman "yhteyden" (niin typerää kuin se olikin), jonka kuvittelin meillä aiemmin olevan. Hän näytti myös kuvissaan todella hyvältä. Ja olemme molemmat eronneet pitkistä parisuhteista, joten lopulta hän kysyi nähtäsiinkö. Epäröin, ja sanoinkin aluksi ei, mutta muutin sitten mieleni, kun hän osasi olla vakuuttava ja vaikutti hyvin kiinnostuneelta. Olin myös tuntenut oloni yksinäiseksi ja kaipasin läheisyyttä. Ajattelin, että hän on varmasti kasvanut ihmisenä eikä toista kertaa tekisi yhtä ilkeää temppua. No, käytiin kävelyllä, juteltiin tuntikausia, tuntui, että juteltavaa riittää ja kivaa oli. Suudeltiinkin lopuksi. Menin kotiin noilta treffeiltä täynnä intoa ja toiveikkuutta. Ja tadaa, miehestä ei koskaan enää kuulunut mitään. Tai no, laitoin treffien jälkeen hänelle viestiä, että mitkä fiilikset jäi ja siihen hän vastasi silleen innottomasti, että "oli kiva nähdä" ja sen jälkeen ei enää mitään. Sen verran fiksumpi olin kuin ensimmäisellä kerralla, etten ruvennut pommittamaan viesteillä. Monet kerrat olen noiden treffien jälkeen miettinyt, että mikä minussa oli niin vastenmielistä, ettei hän halunnutkaan enää nähdä uudestaan, sanoinko jotain väärin, enkö vastannut ulkonäköodotuksia vai mitä ihmettä. Itsetuntokin siinä kärsi, vaikka luultavasti vika on vain ja ainoastaan siinä miehessä.

Saa nähdä ottaako taas kahdenkymmenen vuoden jälkeen yhteyttä...

Vierailija
71/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää siis vaikka yksi viesti, että "mulle riitti son moro" ja asia olisi sillä ookoo ja sillä välttää narsistileiman.

Kyllä, tuo on toisaalta hyvä narsistitesti. Jos et ole itse häpäissyt toista ihmistä ja hän kertoo sinulle, että homma on ohi eikä ikinä yritä saada sinua takaisin, hän todennäköisesti ei ole narsisti. Narsisti taas jättää ihmisen lopullisesti vain silloin, kun tämä on häpäissyt tämän. Eikä se jättäminen silloinkaan välttämättä ole lopullinen. 

Vierailija
72/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja tämä tapaus kyllä vähän hävettää itseänikin. Parikymppisenä seurustelin vähän aikaa yhden miehen kanssa, olin tosi ihastunut. Ei meillä mitään vakavaa ollut, mutta kuitenkin vietettiin paljon aikaa yhdessä, suunniteltiin yhteistä kesälomareissua jne. Kunnes kerran sitten, kun lähdin hänen luotaan kotiin, en kuullut hänestä enää mitään. Ei vastannut puheluihin eikä viesteihin, ei vaikka miten anelin, että ilmoittaisi edes olevansa kunnossa (aikana ennen whatsappia, josta voi katsoa milloin toinen on ollut viimeksi paikalla). Meni tosi pitkään "toipua" tästä ja kyllä tuollainen ghostaus on vaikuttanut myös muihin parisuhteisiini.

Nyt se hävettävä osuus. Nyt olemme yli nelikymppisiä, ja tämä mies laittoi mulle viestiä Facebookin kanssa talvella. Kyseli kuulumisia jne ja siinä viestejä vaihdellessamme tunsin sen saman "yhteyden" (niin typerää kuin se olikin), jonka kuvittelin meillä aiemmin olevan. Hän näytti myös kuvissaan todella hyvältä. Ja olemme molemmat eronneet pitkistä parisuhteista, joten lopulta hän kysyi nähtäsiinkö. Epäröin, ja sanoinkin aluksi ei, mutta muutin sitten mieleni, kun hän osasi olla vakuuttava ja vaikutti hyvin kiinnostuneelta. Olin myös tuntenut oloni yksinäiseksi ja kaipasin läheisyyttä. Ajattelin, että hän on varmasti kasvanut ihmisenä eikä toista kertaa tekisi yhtä ilkeää temppua. No, käytiin kävelyllä, juteltiin tuntikausia, tuntui, että juteltavaa riittää ja kivaa oli. Suudeltiinkin lopuksi. Menin kotiin noilta treffeiltä täynnä intoa ja toiveikkuutta. Ja tadaa, miehestä ei koskaan enää kuulunut mitään. Tai no, laitoin treffien jälkeen hänelle viestiä, että mitkä fiilikset jäi ja siihen hän vastasi silleen innottomasti, että "oli kiva nähdä" ja sen jälkeen ei enää mitään. Sen verran fiksumpi olin kuin ensimmäisellä kerralla, etten ruvennut pommittamaan viesteillä. Monet kerrat olen noiden treffien jälkeen miettinyt, että mikä minussa oli niin vastenmielistä, ettei hän halunnutkaan enää nähdä uudestaan, sanoinko jotain väärin, enkö vastannut ulkonäköodotuksia vai mitä ihmettä. Itsetuntokin siinä kärsi, vaikka luultavasti vika on vain ja ainoastaan siinä miehessä.

Saa nähdä ottaako taas kahdenkymmenen vuoden jälkeen yhteyttä...

Vika on hänessä, ei sinussa. Unohda hänet. 

Vierailija
73/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta minä itse olen tehnyt noin. 

Kahdesti.&nbsp

Molemmilla kerroilla olin jo puhunut ja keskustelluta kaiken mitä minulla oli sanottavaa, tai mitä itse halusin kuunnella.

No minusta tuo on eri asia. Tässä tapauksessa nimenomaan MITÄÄN keskusteluja ei ole käyty. Ei ennen eroa, sen aikana eikä jälkeen. En ole tehnyt mitään mikä uhkaisi meidän suhdetta (käynyt vieraissa, valehdellut tms). Mies ei edes siis jättänyt minua. Hän vain kieltäytyy vastaamasta. Sen verran vastasi ettei jaksa kuunnella tuollaista "vittuilua", kun kirjoitin viestiin että jos ei halua enää seurustella niin olisi sen voinut edes viestillä ilmoittaa.

Ja koskaan ennen mies ei ole puhunut minulle ikävästi, enkä minä hänelle. Tämä kaikki on siis ollut ihan todellinen pommi mitä käyn läpi. Täysin puskista tullutta.

Aikansa jaksoi feikata sulle, mutta nyt tuli todellinen karva esiin. Älä turhaan tuhlaa energiaasi yrittämällä saada jotain järkevää selitystä tai asiallista vastausta. Hulluihin ei tehoa normaalien metodit. Pistä sille yksi jäätävä haukkumaviesti, jolla purat pahan olosi ja sen jälkeen voit todeta, että väistit luodin.

Vierailija
74/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aviomies ja lasten isä toimi noin. Kaikki oli ollut päällisin puolin hyvin, mutta hän löysi uutta seuraa. Ei juuri tapaa lapsia.

Vierailija
75/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, asiasta pitää keskustella ja vääntää perinpohjaisesti, sillä jätettävä osapuoli (joka ei suinkaan ole narsisti) ei hyväksy että hänet jätetään.

Vierailija
76/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulle kävi näin. Lisäksi mies vielä härkki ajoittain ja sitten taas ghostasi. Eli tyypillistä valtapeliä ja olen onnekas että tuli ilmi aika alussa tämä luonnevamma eikä tyyliin vauva kainalossa ja talolaina niskassa. Ja alussa tämäkin tyyppi vaikutti normaalilta ja kivalta ja olin tosissani hänen kanssaan kunnes yhteydenpito loppui kuin seinään. Niin ja kun jossain kohtaa kerroin odottaneeni hiukan kypsempää käytöstä niin olinkin yllätys yllätys hullu, eli astuin miinaan, mutta selvisin suht vähin vahingoin :D

Huh huh!

Ihan vakiosettiä näille, kävi minullekin. Ap, tutustu nyt siihen narsismiin.

Sun pitää varustautua henkisesti siihen hetkeen, kun mies tulee takaisin ja sanoo, että olit maailman ihanin ja seksi kuuminta koskaan ja sun vartalo on mieletön ja häntä kaduttaa, että missasi tilaisuutensa, mutta kun häntä alkoi pelottaa, että lähdet, koska hän ei ansaitse sinua.

Et sitten usko tuosta sanaakaan etkä anna uusia mahdollisuuksia.

Kaikki huonosti käyttäytyvät ihmiset eivät ole narsisteja. Naurattaa että näitä narsismi-diagnooseja jaellaan jollain jokamiehenoikeuksilla 😂

Ei olekaan, ja siksi pitäisikin puhua narsistisesta käytöksestä. Se on lisääntynyt nykyaikana todella paljon, samaa vauhtia somen, tinderin, ja yksilön ihailemisen myötä. 

Nykyaika ruokkii ihmisten narsistisia piirteitä, joita meissä kaikissa (terveissä) ihmisissä löytyy. 

Nyt siis käyttäydytään narsistisemmin kuin aikaisemmin, mutta narsistia se ei vielä kenestäkään tee. 

Vierailija
77/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, asiasta pitää keskustella ja vääntää perinpohjaisesti, sillä jätettävä osapuoli (joka ei suinkaan ole narsisti) ei hyväksy että hänet jätetään.

Mä ainakin huomasin parissa tapauksessa että toisella oli halu päästä "voittajana" suhteesta. Itse en ole mikään pelien pelaaja, enkä halua kenenkään pelinappulaksi, joten orastavan suhteen lopetin niin etten vain enää vastannut yhteydenottoihin. Jos olisin siitä lähtenyt keskustelemaan, niin toinen olisi ollut sotakirves tanassa. Ei kiitos.

Vierailija
78/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tässä tullaan siihen, että narsisti ei ymmärrä sitä loppukeskustelua. 

Hän häipyi sanomatta sanaakaan. 

Yritti tulla takaisin manipuoloimaan (en usko sekuntiakaan, että yritti oikeaa suhdetta). 

Hän ihmettelee, että mitä tapahtui, kun en ole syli ja haarat ja lompakko avoinna vastaanottamassa häntä.

Kerron, että hän on kohdellut minua paskasti ja lempannut minut tavalla, joka ei ole hyväksyttävä. 

Narsistin johtopäätös: Nainen on suuttunut siitä, että hän ei halua jatkaa suhdetta ja hän levittää nyt tätä tarinaa sitten ympäristöön. 

Mutta joo, narsistin mielestä loppukeskustelu varmaan on jotain juuri tuollaista, että toisesta ei pääse eroon, koska häneltä itseltään puuttuu kyky keskustella suoraan, rehellisesti ja aikuismaisesti sekä kyky käsittää ja ottaa vastaan se, mitä toinen hänelle sanoo. 

Vierailija
79/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut narsistin kanssa naimisissa enkä ikinä sanoisi ketään ihmistä feikiksi. Tuon termin käyttöä en ole kuullut ikinä muilta kuin luonnevikaisilta manipuloitsijoilta ja mielenterveysongelmaisilta, jotka suuttuvat siitä, että muut ihmiset tekevät mielensä mukaan eikä niin kuin he uhkailemalla valehtelemalla ja painostamalla haluavat muita ohjata.

Vierailija
80/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä aviomies ja lasten isä toimi noin. Kaikki oli ollut päällisin puolin hyvin, mutta hän löysi uutta seuraa. Ei juuri tapaa lapsia.

Varmasti ollut ihan traumaattinen kokemus. 😩😢😢

T. Lähes saman kokenut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan