Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidät jätetty niin että toinen ei suostu puhumaan asiasta ollenkaan?

Suruperhonen
31.08.2022 |

Minulle kävi näin. Yhtenä päivänä toinen vaan käytännössã lakkasi vastaamasta viesteihin. Eikä kyseessä ole siis mikään parin tapaamisen tinder-kaveri vaan paljon pitempi suhde, vaikka emme yhdessä asuneetkaan vielä. Eikä meillä ollut mitään riitaa tms ennenkuin tämä tapahtui, päinvastoin.

Netistä olen lukenut asiasta, että tälläistä tapahtuu ihmisille jopa avioliitossa. Että se on henkistä väkivaltaa ja monella voi mennä jopa vuosikausia toipua asiasta, jos nyt koskaan täysin toipuvat (hylkäämisen trauma seuraa mukana seuraaviin suhteisiin jne). Tuntuu niin pahalta, yhtenä päivänä olla rakastettu ja seuraavana päivänä toinen käyttäytyy niinkuin et olisi mitään 😭

Kommentit (400)

Vierailija
21/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnevika varmaankin hänellä. Kertoohan tuo totaalisesta arvostuksen puutteesta.

Olen miettinyt että joku tälläinen oltava kyseessä. Koska tekstiviesti ei hänelle maksaisi yhtään mitään. Kylmästi vaan on vastaamatta.

Seurustelun alussa mies kertoi hullusta eksästä tai parista. Koska tapauksia oli niin vähän, ajattelin että ehkä huonoa tuuria. Mutta nyt ymmärrän että taitaa olla hänelle joku kuvio. Hylkää kylmästi, kun toinen yrittää ottaa kontaktia niin varmaan selittää kaikille että se on ihan hullu. Ei ole minulle niin siis sanonut, mutta pelkäänpä että tälläistä tarinaa nyt eteenpäin kerrotaan.

Hän on se hullu ex. Väistit luodin kun tulit hylätyksi. Luultavasti on löytänyt jonkun joka uskoo hänen valheitaan ja kertoo sille että olet nyt hänen hullu ex, varsinkin jos yrität tavoitella häntä. Luultavasti näyttää sille uudelle uhrille viestisi, että katso nyt miten tuo roikkuu minussa vaikka jätin hänet. Älä pelaa hänen pelejään vaan jatka elämääsi.

Yritän... enkä toki ole enää mitään viestitellyt perään. En siis ole alentunut millekään hullun tasolle, vaikka ois mieli tehnytkin huutaa ja itkeä ja parkua ja haukkua toinen alimpaan h*lvettiin.

Vierailija
22/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu siihen narsismiin, saat vastaukset ja lohdun sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävi niin, vuoden jälkeen.

Vierailija
24/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Parin vuoden seurustelun jälkeen mies löysi työpaikalta uuden, ja hävisi sen sileän tien. Ei asuttu vielä yhdessä, mutta asiasta oli jo keskusteltu. Tämä tapahtui lankapuhelinten aikaan, joten en voinut ottaa häneen yhteyttä, kun hän ei vastannut kotipuhelimeen. Lopulta soitin hänelle töihin, ja pyysin palauttamaan avaimeni. Suhde työkaveriin kuihtui aikanaan, ja vasta silloin mies oli valmis keskustelemaan. Olisi halunnnut tulla takaisinkin, mutta omalta kohdaltani juna oli jo mennyt.

Samanlainen tarina, paitsi että oltiin avoliitossa ja kihloissa. Ilmoituksensa jälkeen toinen ei tullut enää koskaan kotiin. Haki tavaransa niin, että en ollut kotona. Puolen vuoden päästä olisi halunnut takaisin. En ottanut.

Vierailija
25/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnevika varmaankin hänellä. Kertoohan tuo totaalisesta arvostuksen puutteesta.

Olen miettinyt että joku tälläinen oltava kyseessä. Koska tekstiviesti ei hänelle maksaisi yhtään mitään. Kylmästi vaan on vastaamatta.

Seurustelun alussa mies kertoi hullusta eksästä tai parista. Koska tapauksia oli niin vähän, ajattelin että ehkä huonoa tuuria. Mutta nyt ymmärrän että taitaa olla hänelle joku kuvio. Hylkää kylmästi, kun toinen yrittää ottaa kontaktia niin varmaan selittää kaikille että se on ihan hullu. Ei ole minulle niin siis sanonut, mutta pelkäänpä että tälläistä tarinaa nyt eteenpäin kerrotaan.

Hän on se hullu ex. Väistit luodin kun tulit hylätyksi. Luultavasti on löytänyt jonkun joka uskoo hänen valheitaan ja kertoo sille että olet nyt hänen hullu ex, varsinkin jos yrität tavoitella häntä. Luultavasti näyttää sille uudelle uhrille viestisi, että katso nyt miten tuo roikkuu minussa vaikka jätin hänet. Älä pelaa hänen pelejään vaan jatka elämääsi.

Yritän... enkä toki ole enää mitään viestitellyt perään. En siis ole alentunut millekään hullun tasolle, vaikka ois mieli tehnytkin huutaa ja itkeä ja parkua ja haukkua toinen alimpaan h*lvettiin.

Olet vuosia myöhemmin todella tyytyväinen kun kannoit itsesi tyylikkäästi tilanteen yli. Nyt ei ehkä sille tunnu, mutta sekin päivä tulee. Anna hänen jäädä tapauksen törpöksi, koska hän on.

Vierailija
26/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seurausta siitä että jätetty ei ole osannut tulkita jättäjän sanattomia vihjeitä vaan on olettanut jotain mitä itse halunnut suhteelta. 

Vierailija
27/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta minä itse olen tehnyt noin. 

Kahdesti.&nbsp

Molemmilla kerroilla olin jo puhunut ja keskustelluta kaiken mitä minulla oli sanottavaa, tai mitä itse halusin kuunnella.

No minusta tuo on eri asia. Tässä tapauksessa nimenomaan MITÄÄN keskusteluja ei ole käyty. Ei ennen eroa, sen aikana eikä jälkeen. En ole tehnyt mitään mikä uhkaisi meidän suhdetta (käynyt vieraissa, valehdellut tms). Mies ei edes siis jättänyt minua. Hän vain kieltäytyy vastaamasta. Sen verran vastasi ettei jaksa kuunnella tuollaista "vittuilua", kun kirjoitin viestiin että jos ei halua enää seurustella niin olisi sen voinut edes viestillä ilmoittaa.

Ja koskaan ennen mies ei ole puhunut minulle ikävästi, enkä minä hänelle. Tämä kaikki on siis ollut ihan todellinen pommi mitä käyn läpi. Täysin puskista tullutta.

Ymmärrän, mutta kyllä nämäkin erot tulivat miehille puskista. Toinen yritti ottaa yhteyttä veilä kuukausia jälkikäteen, kun lopetin vain yhteydenpidon hänen kanssaan "kuin seinään". En siis tarkoittanut että sinä olisit tehnyt jotain peruuttamatonta, vastasin vain aloiotukseen että on niitä puhumjaan suostumisia ja suostumisia.

Jos toinen on oikeasti kohdellut jotenkin huonosti ja olet sen kertonut, niin ei silloin toki tarvi loputtomiin selitellä. Vaikka toinen esittäisi että ihan puskista kaikki tulee.. sama jos toinen on vaikka väkivaltainen, niin ei silloin tarvitse antaa selityksiä, vaan usein paras on vain lähteä kun voi eikä koskaan ota enää yhteyttä. Mutta ovat tosiaan mielestäni aika eri asioita, pahoinvoivia ja epäterveellisiä suhteita toki kaikki.

Jos on sovittu ettei petetä, ja sitten saa tietää toisen pettäneen, ei siinä lie mitään puhuttavaa oikein enää.

Sinä puhut nyt ihan eri asioista kuin ap. Sinulla on ikävä parisuhdekokemus, mutta ei liity ap:n kokemaan yhtään mitenkään.

Vastasin vain viestiin, ei ole omaa kokemusta, mutta toimisin noin itsekin.

Vierailija
28/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meneillään samanlainen tapaus, että viestiin jätetty vastaamatta. Yritän pysyä kovana, että en ala perään kyselemään enempää. Toki kiinnostais tietää, että mikä tuli. Kai se oli sitten tässä, vaikka pahalta tuntuukin.

Vierailija
29/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just meneillään samanlainen tapaus, että viestiin jätetty vastaamatta. Yritän pysyä kovana, että en ala perään kyselemään enempää. Toki kiinnostais tietää, että mikä tuli. Kai se oli sitten tässä, vaikka pahalta tuntuukin.

Kyllä alkaa usko mennä suhteisiin.. valehtelua, pettämistä, jättämistä..

Vierailija
30/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle kävi näin. Lisäksi mies vielä härkki ajoittain ja sitten taas ghostasi. Eli tyypillistä valtapeliä ja olen onnekas että tuli ilmi aika alussa tämä luonnevamma eikä tyyliin vauva kainalossa ja talolaina niskassa. Ja alussa tämäkin tyyppi vaikutti normaalilta ja kivalta ja olin tosissani hänen kanssaan kunnes yhteydenpito loppui kuin seinään. Niin ja kun jossain kohtaa kerroin odottaneeni hiukan kypsempää käytöstä niin olinkin yllätys yllätys hullu, eli astuin miinaan, mutta selvisin suht vähin vahingoin :D

Vierailija
31/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulle kävi näin. Lisäksi mies vielä härkki ajoittain ja sitten taas ghostasi. Eli tyypillistä valtapeliä ja olen onnekas että tuli ilmi aika alussa tämä luonnevamma eikä tyyliin vauva kainalossa ja talolaina niskassa. Ja alussa tämäkin tyyppi vaikutti normaalilta ja kivalta ja olin tosissani hänen kanssaan kunnes yhteydenpito loppui kuin seinään. Niin ja kun jossain kohtaa kerroin odottaneeni hiukan kypsempää käytöstä niin olinkin yllätys yllätys hullu, eli astuin miinaan, mutta selvisin suht vähin vahingoin :D

Huh huh!

Vierailija
32/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tajusi, että olet feikki. Ristiriitainen, manipuloiva, ja yllättävän vaativa. Silloin ei kannata neuvotella vaan häipyä.

Eikös tuo juuri kuulu myös kuvioon, että koittaa uskotella että siinä jätetyssä on se vika; on hullu, vaikea, sairas.. vaikka oikeasti toinen ei ole tehnyt mitään väärää. Siis henkistä väkivaltaa kamalimmillaan.

Usko pois, kyllä se syy joskus voi siinä jätetyssäkin olla joka tehnyt elämästä helvettiä. Aika narskumaistahan se on jos syy aina toisessa, vai mitä?

Vierailija
33/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh!

Ihan vakiosettiä näille, kävi minullekin. Ap, tutustu nyt siihen narsismiin.

Sun pitää varustautua henkisesti siihen hetkeen, kun mies tulee takaisin ja sanoo, että olit maailman ihanin ja seksi kuuminta koskaan ja sun vartalo on mieletön ja häntä kaduttaa, että missasi tilaisuutensa, mutta kun häntä alkoi pelottaa, että lähdet, koska hän ei ansaitse sinua.

Et sitten usko tuosta sanaakaan etkä anna uusia mahdollisuuksia.

Vierailija
34/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tapahtui kk sitten isossa kaupungissa ja tyyppi jo vanhempi kuin nuorempi niin voin sanoa, että väistit luodin. Ja voin sanoa, että väistit luodin oli kuka tahansa missä tahansa, kun noin toimi.

Vierailija
35/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ja ja ja ja ja. Kuulostat jotenkin lapselliselta.

Vierailija
36/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut todella ihastunut? Onko mies ollut hurmaava ja hullantunut sinuun?

Hei, jos pystyy lähtemään noin

1. On tunnevammainen (luultavasti narsisti)

2. Jätti oven auki paluuta varten

3. On 99 ,8 % todennäköisyydellä valehdellut paljon, luonut ehkä jopa valeminän (onko asioita, jotka vaikuttivat oudoilta?)

Vierailija
37/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh!

Sun pitää varustautua henkisesti siihen hetkeen, kun mies tulee takaisin ja sanoo, että olit maailman ihanin ja seksi kuuminta koskaan ja sun vartalo on mieletön ja häntä kaduttaa, että missasi tilaisuutensa, mutta kun häntä alkoi pelottaa, että lähdet, koska hän ei ansaitse sinua.

Kaikki huonosti käyttäytyvät ihmiset eivät ole narsisteja. Naurattaa että näitä narsismi-diagnooseja jaellaan jollain jokamiehenoikeuksilla 😂

Vierailija
39/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh!

Asiako ei sitten koskaan voi olla niin, että heikko itsetunto ja tunne siitä ettei ansaitse toista pistää tekemään niin. Vai tekeekö se aina narsistin.

Vierailija
40/400 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suruperhonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh!

Kaikki huonosti käyttäytyvät ihmiset eivät ole narsisteja. Naurattaa että näitä narsismi-diagnooseja jaellaan jollain jokamiehenoikeuksilla 😂

Ja vikaahan ei koskaan ole näissä diagnosoivissa itsessään niin minkäänlaista. Mikäs se narsistin ominaisuus nyt olikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän