Onko teidät jätetty niin että toinen ei suostu puhumaan asiasta ollenkaan?
Minulle kävi näin. Yhtenä päivänä toinen vaan käytännössã lakkasi vastaamasta viesteihin. Eikä kyseessä ole siis mikään parin tapaamisen tinder-kaveri vaan paljon pitempi suhde, vaikka emme yhdessä asuneetkaan vielä. Eikä meillä ollut mitään riitaa tms ennenkuin tämä tapahtui, päinvastoin.
Netistä olen lukenut asiasta, että tälläistä tapahtuu ihmisille jopa avioliitossa. Että se on henkistä väkivaltaa ja monella voi mennä jopa vuosikausia toipua asiasta, jos nyt koskaan täysin toipuvat (hylkäämisen trauma seuraa mukana seuraaviin suhteisiin jne). Tuntuu niin pahalta, yhtenä päivänä olla rakastettu ja seuraavana päivänä toinen käyttäytyy niinkuin et olisi mitään 😭
Kommentit (400)
Ei mutta olen itse jättänyt kaikki niin. Se on loppu mikä loppu mikään lässytys ei muuta lopputulosta. Ihmiset ei myöskään muutu vaikka heille takois kirveellä ongelmat kalloon. Joten se on hellurei ja narsistiset tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta olen itse jättänyt kaikki niin. Se on loppu mikä loppu mikään lässytys ei muuta lopputulosta. Ihmiset ei myöskään muutu vaikka heille takois kirveellä ongelmat kalloon. Joten se on hellurei ja narsistiset tunteet.
Onni sun eksille että lopetit jutut.
Kauan sit pitäisi jutella jos homma ei toimi? Mitä sitä oikeasti selittelemään varsinkaan jos lopettaa homman siksi ettei vaan huvita toisen seura enää.. Jos ei olla edes avo tai avioliitossa. Itse oon siis nainen ja koen et kaikkea ei tarvi jauhaa niin hirveästi.
Narsistiksi näköjään määritellään vähän kaikki ja hyvin herkästi, ei kyl hirveesti järkeä tossa. Kuspää voi olla olematta narsisti
Vierailija kirjoitti:
Kauan sit pitäisi jutella jos homma ei toimi? Mitä sitä oikeasti selittelemään varsinkaan jos lopettaa homman siksi ettei vaan huvita toisen seura enää.. Jos ei olla edes avo tai avioliitossa. Itse oon siis nainen ja koen et kaikkea ei tarvi jauhaa niin hirveästi.
Jaksoit tuon viestin kuitenkin tähänkin kirjoittaa, mutta yhtä monen merkin kirjoittaminen seurustelukumppanille jättötilanteessa olisi turhaa jauhamista. Kylläpä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tiedät jo alusta, että homma ei toimi eikä tule toimimaan, koska et ole kykenevä suhteeseen. Ehkä sen kun ilmoittaa selkeästi jo alkuun, voisi auttaa asiaa.
Yleisin syy on se, että on löytynyt joku, joka kiinnostaa enemmän.
Eikä sitten vaan halua keskustella asiasta, vaan häipyy.
Joo 8 vuoden seurustelun jälkeen. Tuli ihan puskista, kun mies työ reissun jälkeen haki vaan kamansa ja häipyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nyt oletetaan että tää jättäjä on mies. Entä jos jättäjä on nainen? Muuttunee koko suhtautuminen ja ne jätetyt miehet ansaitsi sen koska olivat varmasti sikoja?
Vierailija kirjoitti:
Jos "haluan erota" on liikaa jauhamista, niin pitäis pysyä kaukana ihmissuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nyt oletetaan että tää jättäjä on mies. Entä jos jättäjä on nainen? Muuttunee koko suhtautuminen ja ne jätetyt miehet ansaitsi sen koska olivat varmasti sikoja?
Oletin että kirjoittaja on nainen, mutta ei sillä ole merkitystä. Molemmat osaa olla näissä asioissa julmia ja itsekeskeisiä, joten turha tehdä tästä nyt taas mitään sukupuolitaistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muutu. Paska käytös on paskaa käytöstä.
No mikä nyt on vikana? Naisethan on täällä usein kertoneet, että kun mies on jätetty niin se on miehelle tullut aina yllärinä vaikka muka on annettu varoituksia. Ehkäpä nyt on vain sama tilanne mutta toisin päin, ettekä ole tajunneet varoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Yleisin syy on se, että on löytynyt joku, joka kiinnostaa enemmän.
Eikä sitten vaan halua keskustella asiasta, vaan häipyy.
Niinpä. Eikä halua jättää, koska sulkisi oven takanaan. Näin jää aina mahdollisuus yrittää luikerrella takaisin, kun on itse jätetty ja yksin eikä kukaan käy täkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletin että kirjoittaja on nainen, mutta ei sillä ole merkitystä. Molemmat osaa olla näissä asioissa julmia ja itsekeskeisiä, joten turha tehdä tästä nyt taas mitään sukupuolitaistelua.
On turha nyt yrittää leikkiä, etteikö tämä aina menisi sukupuolitaisteluksi. Sen kyllä tiedämme, mitä tapahtuu jos tällaiseen naisten "mies oli narsku"-selkääntaputteluketjuun tulee mies kertomaan oman vastaavan kokemuksensa naisesta. Alapeukkua tulee niin maan perkuleesti.
Vierailija kirjoitti:
No mikä nyt on vikana? Naisethan on täällä usein kertoneet, että kun mies on jätetty niin se on miehelle tullut aina yllärinä vaikka muka on annettu varoituksia. Ehkäpä nyt on vain sama tilanne mutta toisin päin, ettekä ole tajunneet varoituksia.
Se, että joku alkoi vähän etäisemmäksi tai vittuili sulle kerran tai vähensi seksin määrää, ei ole varoitus. Varoitus on se, että keskustelussa kerrotaan, että toi sun ryyppääminen (vaihda paikalle mikä tahansa syy) on nyt niin, että jos se ei lopu, tämän suhteen on loputtava. Se on varoitus. Ja toiminto on jatkunut varoituksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On turha nyt yrittää leikkiä, etteikö tämä aina menisi sukupuolitaisteluksi. Sen kyllä tiedämme, mitä tapahtuu jos tällaiseen naisten "mies oli narsku"-selkääntaputteluketjuun tulee mies kertomaan oman vastaavan kokemuksensa naisesta. Alapeukkua tulee niin maan perkuleesti.
Jokainen narsistin tietoisesti kohdannut tietää, että naisissakin on narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tajusi, että olet feikki. Ristiriitainen, manipuloiva, ja yllättävän vaativa. Silloin ei kannata neuvotella vaan häipyä.
Ap tuskin on 13 vuotias. Feikki? Aikuinen ihminen ymmärtää että asiat ja ihmiset ei ole mustavalkoisia eikä käytä sanaa "feikki". Jokainen meistä voi toimia itselleen epätyypillisesti tilanteessa jonka kokee oudoksi tai hankalaksi.
Et sitten narsistin kanssa erehtynyt seurustelemaan? Kyllä narsistin ulkokuori on feikki eikä heijasta sisintä persoonaa.
jos lähtee selittelyn tielle se on loputon löyhäpää ämmät jopa vuosienkin päästä soittelevat miten viisas juuri hän on ja miten taitava sänkyssä ei mee jakeluun ettei kiinnosta.
Mulle kävi noin ekassa nuoruuden vakavammassa suhteessa. Yhtäkkiä mies hävisi: hänen kotiinsa muutti joku muu, kukaan ei tiennyt miehestä tai hänen olinpaikastaan mitään, elettiin lankapuhelinten aikaa eli ei mitään mahdollisuuksia tavoittaa.
Noin puoli vuotta myöhemmin mies otti muhun yhteyttä: oli kuulemma lähtenyt yllättäen töihin Australiaan ja unohtanut ottaa yhteystietoni mukaan. Palatessaan sitten löysi yhteystietoni, otti yhteyttä ja oli loukkaantunut, kun olinkin jo uudessa suhteessa (oikeasti en edes ollut, vaan valehtelin, koska en halunnut miestä takaisin elämääni).
Samainen mies kaivoi minut pari vuosikymmentä myöhemmin sosiaalisesta mediasta esiin ja rupesi miltei vainoamaan. Olisi halunnut tavata, katsoa voisiko meistä vielä tulla jotain, vaikka olimme molemmat perheellisiä tahoillamme... :D :D :D