Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

%#o Nyt rupesi oikeasti harmittamaan. Tuolla parissakin ketjussa minua on soimattu siita, etta olen kertonut taalla jutuistani liian avoimesti.

27.10.2006 |

Tiedoksi, että minullakin on olemassa itsesuojeluvaisto. Sen takia myönnän tehneeni kuten useimmat muutkin täällä: olen tarvittaessa muuttanut joitakin faktatietoja viesteissäni juuri siksi, etten halua tulla tunnistetuksi. Sehän on ihan normaalia nettikäyttäytymistä!

Jos joku luulee nyt tunnistavansa minut tai mieheni, niin voin melkeinpä luvata, että erehdytte. Enkä sano tätä siksi, että yrittäisin pelastaa oman päänahkani selittelemällä, ettei se tai tuo asia ollutkaan ihan niin. Sen sijaan minua harmittaa v*tusti, että olen saattanut potentiaalisesti asettaa jonkun ihan muun ihminen maineen kyseenalaiseksi. Opin tästä sen, että tunnistamiseen liittyviä tietoja ei kannata muuttaa, vaan on parempi jättää ne pois kokonaan. Silloin ei vahingossa näytä/kuulosta täysin naapurinsa kummitädiltä tai muulta. Suosittelen samaa muillekin!

Tämän sekopään olisi varmaan syytä pitää taas pieni loma av:lta. Sitäkin muuten voisin suositella muillekin. ;)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä taisikin olla nimim. Morre.

Vierailija
22/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, ettei porukka alkaisia kuvitella jotain tietämiään ihmisiä minuksi. Kerroin liian yksityiskohtaisia faktoja joista osan olin muuttanut, joten periaatteessa olisi mahdollista yhdistää tiedot johonkin toiseen. Sitä taas en halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta täällä kirjoittelevastahan voidaan tehdä niin, vaikka ei itsestään kertoisi paljoa eikä muuttelisi faktojaankaan...

Riittää, kun kirjoitan olevani 26v yhden lapsen äiti. Aika moni tietää jo monta jotka täyttää tuon kuvauksen.

Vierailija
24/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RisaMaya:

Riittää, kun kirjoitan olevani 26v yhden lapsen äiti. Aika moni tietää jo monta jotka täyttää tuon kuvauksen.

Vierailija
25/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota kai on vaaransa täällä kertoa ihan sanasta sanaan kaikkea, vaikka nikki onkin. Jos esim. tuo harjoittelijapoika juttu on totta ja iltapuku jo pikkujouluihin valmiina, niin miksi kertoa sitä avoimesti? Itse en kerro omia asoitani tai sitten todella peitellysti.

Vierailija
26/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa pikkujouluihin päälle kaksiosaisen puvun, josta yläosa toppi. Niin ja jalkaan stayupit.. Oumaikaad, mitä nartuja. Hankkikaa oma elämä, niin ei tarvitse täällä katkerana kyttäillä muiden menemisiä.

Niin ja turha tulla tähä sanomaan, että Tähtivalo olisi itse kerjännyt huomiota. Hän on kertonut vain kokemuksistaan ja tuntemuksistaan. Jotkut hullut eivät vaan osaa jättää asioita sille tasolle, vaan on heti pakko ruveta vainoamaan. Ihan oikeasti suosittelen teille stalkkereille terapiaa, tai sitten tyttöjen iltaa radalla, seksi miehennekin kanssa voisi tehdä terää.

Vierailija
27/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tota kai on vaaransa täällä kertoa ihan sanasta sanaan kaikkea, vaikka nikki onkin. Jos esim. tuo harjoittelijapoika juttu on totta ja iltapuku jo pikkujouluihin valmiina, niin miksi kertoa sitä avoimesti? Itse en kerro omia asoitani tai sitten todella peitellysti.

Mieluummin sitten pidättelen tai muokkaan faktoja sellaisissa asioissa, joista oikeasti voi tunnistaa. Eihän ketään tunteiden perusteella tunnisteta.

Vierailija
28/28 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma moka tähtivalo, kannattaa EHKÄ miettiä mitä kaikkea kirjoittelet nickillä.. Totta kai sut voi moni ainakin yrittää tunnistaa noiden tietojen perusteella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme