Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aikuinen lapsesi olisi parantumassa vatsataudissa, ottaisitko luoksesi toipumaan, jos hän sitä itse pyytäisi?

Vierailija
19.10.2006 |

Itsellä kävi näin opiskeluaikana; olin vatsataudissa ja oksentanut edellisenä iltana. Sain sairaslomaa kaksi päivää. Seuraavana iltapäivänä kysyin, voinko tulla vanhempieni luo, koska olisi aika kolhoa olla opiskelija-asunnossa toipilaana kaksi päivää.

Mutta vanhempani kieltäytyivät, ettei tauti tartu heihin.

Eli siis heidän mielestään minun kuului virua siellä boxissa nuo päivät...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin raskaana ja kovassa oksennustaudissa, menimme mummulaan ja äiti hoisi esikoista ja antoi minun levätä.

Kiitos äiti! :)

Vierailija
2/4 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei minulla aikuisia lapsia olekaan, lapseni saavat tulla kotiin ihan koska tahansa ja missä kunnossa tahansa. Omat vanhempani olisivat minut ottaneet myös varmasti vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani eivät huolineet minua edes 12-vuotiaana kipenä kotiin. (Kävin sisäoppilaitoskoulua).

Vierailija
4/4 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa olin opiskellut sosiaalialaa vasta puoli vuotta, enkä ajatellut asiaa sen enempää. Opiskeltuani hieman lisää tajusin lapsuudesta ja nuoruudestani monia samankaltaisia tapahtumia. Ja tuon oksennustautijutun julmuuden tajusin vasta muutama viikko sitten. Oikein puistattaa vieläkin, miten inhottavalta tuntui virua siellä kämpässä...

Ei tulisi mieleenkään käyttäytyä samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi