Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteko ruohot vielä syyskuussa?

Vierailija
30.08.2022 |

Meillä ajetaan tänään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain nurmikoita ajettavaksi.

Vierailija
2/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä ajanut nurmikon kahdesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan nurmikon vielä marraskuussakin ja silppuan samalla ledet.

Vierailija
4/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmikoiden tulee antaa rehottaa vapaasti läpi kesän. Viime kesänä havahduin siihen kuinka innoissaan kimalaiset ja perhoset olivat pihalla olevista voikukista. Aiemmin olen voikukat poistellut sitä myöten kun johonkin ovat ilmaantuneet, mutta päivitin puutarhanhoitofilosofiani sellaiseksi, että jos kelpaa kimalaiselle, niin saa luvan kelvata minullekin:)

Vierailija
5/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä leikata vielä nurmikko. En tiedä ehdinkö tässä kuussa vai pitääkö jättää syyskuulle.

Vierailija
6/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt T U Rose kirjoitti:

Nurmikoiden tulee antaa rehottaa vapaasti läpi kesän. Viime kesänä havahduin siihen kuinka innoissaan kimalaiset ja perhoset olivat pihalla olevista voikukista. Aiemmin olen voikukat poistellut sitä myöten kun johonkin ovat ilmaantuneet, mutta päivitin puutarhanhoitofilosofiani sellaiseksi, että jos kelpaa kimalaiselle, niin saa luvan kelvata minullekin:)

Tämä. Stop nurmikon ajamiselle!

Vierailija
7/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt T U Rose kirjoitti:

Riippuu pihan koosta. Meillä on ötököille oma alueensa ja ihmisille oma alueensa. Punkit kun eivät saa olla ihan pääroolissa

Vierailija
8/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä ajanut nurmikon kahdesti.

Hyi miten epäsiisti piha.

Vierailija
9/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken ajoin ja ajan vielä varmaan pari kertaa. Viimeisenä lokakuussa vielä silppuavalla perästä työnnettävällä lehdet pieneksi.

Vierailija
10/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt T U Rose kirjoitti:

Hienoa! Kelpaa varmaan myös punkeille ja kyykäärmeillekin. Sinne vaan lapsetkin kirmaamaan!

Vierailija
11/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt T U Rose kirjoitti:

Tämä olisi ihana ajatus, mutta meillä on ihan järjettömän paljon lehtokotiloita jotka viihtyy rehottavassa kasvillisuudessa 😫 Pitämällä nurmen lyhyenä ne pysyvät edes vähän aisoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme