Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaahan jouluksi, ehkä.

Vierailija
30.08.2022 |

Mietin miten siellä syömisten kanssa pärjäisi.

Minulla paha refluksi, immuunipuutossairaus ja syömiset melkoista säätelyä. Euroopassa matkaillut jonkin verran ja syystä jos jostakin, vatsani on paljon parempi muualla kuin kotimaassa.

Thaimaahan tutustuminen kiinnostaisi, mutta siellä toki bakteerikanta aivan eri kuin mihin elimistö tottunut. Sinänsä sairastuminen ei pelota, mutta jos ruoat ei sovikaan yhtään elimistölleni, niin ei toki kahta viikkoa jossain pytyn äärelläkään haluaisi viettää.

Kokemuksia, herkkävatsaiset, allergiset ynnä muut vai jättääkö suosiolla tämän reissun haaveilun.. hmm..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti saan turistiripulin, vaikka mitään sairauksia ei minulla ole todettu. Thaimaassa ei kuitenkaan ole ollut ongelmia. Buffeteissa ei kannata syödä ja kädet kannattaa pestä ja desinfioida aina ennen kuin mitään suuhunsa laittaa, koskee myös kotimaasta mahdollisesti tuomiasi pastilleja tms. ettei käsien mukana kulkeudu bakteereja.

Ruuista suosi nähtesi paistettuja ruokia ja itse kuorimiasi hedelmiä.

Vierailija
2/7 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi mennä vapaaehtoisesti Thaimaahan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailuohjelmista ainakin jotenkin välittyy vähän arveluttava mielikuva katuruokapaikoista ja ruokaravintoloista. Hygienia taitaa olla tuossa maassa vähän niin ja näin. Pastellaan rasvoissa, kuinka vanhoja rasvat lie. Tai tehdään hedelmistä mehua, kaikki kipot ja kapot likaisia. Yäh!

Vierailija
4/7 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa on monin verroin terveellisempi, monipuolisempi, maukkaampi ja myös edullisempi ruokakulttuuri kuin Suomessa. Suotta siis pelkäät. Itse laihdun aina Thaimaassa syömällä hyvin ja voin myös paremmin.

Vierailija
5/7 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa matkusteltu tuolla joku 7 kertaa.Yhden kerran tuli vatsatauti.Lääkäri kävi huoneessa ja määräsi lääkket.Mene nopeasti ohi.

Vierailija
6/7 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, josko uskaltaisi lähteä.

Vierailija
7/7 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheen kanssa matkusteltu tuolla joku 7 kertaa.Yhden kerran tuli vatsatauti.Lääkäri kävi huoneessa ja määräsi lääkket.Mene nopeasti ohi.

Missä päin olette siellä matkustelleet, onko jokin paikka, jota suosittelisit ensimmäistä kertaa perheen kanssa menevälle? Lapset on jo yläkouluikäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi