Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hahaa, taas tuli todeistettua, miten miehet pettävät !!

Vierailija
27.10.2006 |

Viime viikolla sain kynsiini vanhan hoitoni, jonka kanssa meillä oli suhde v.93-94. Hän oli avoliitossa tuolloin.

Nyt on samaisen naisen kanssa jo naimisissa ja pari kersaakin on heille suotu.

No, minähän pokasin nyt sitten hänet ja - huh huh - upeaa taas oli.

Mutta ; hänpä tunnusti pettävänsä vaimoaan parin-kolmen naisen vuosivauhtia !

Eipä ole enää minkään arvoinen tämä jäbä, vaikka olis kuin upea lakanoiden välissä.

Tekis todella mieli kertoa sille insinööri-vaimorukalle, minkälainen hirviö hänellä on kotonaan...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ainakin ärsyttää, jos tuttavapiirissä " suojellaan" pettäviä kumppaneita. Se nainen sais sitten päättää itse mitä tekee, eikä tartte alkaa spekuloimaan, mikä hänelle olisi parasta.

Vierailija
2/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit pano muiden panojen joukossa, katkeruuttasiko meinaat vaimolle kertoa?

Mitäpä jos vaimo tietää ja sallii touhun? Jospas vaimollakin on rakastaja, jostä mies ei tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo todistanut muuta kuin että sama vanha pettäjä pettää edelleen.

Vierailija
4/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä yksi ja sama katkera sinkku, joka täällä tekee harva se päivä näitä avauksia? kiva, että sait hyvää seksiä ja vielä ukkomieheltä ja isältä. ah ja puh, lääh. toisille jää vain toisten jämät ;).

Vierailija
5/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis hän oli mulle " panokaveri" .

Nyt voisin aloittaa saman jutun uudelleen, mutta hänen kertomustensa jälkeen en viitsi.

Itse olen eronnut - ei lapsia.

ap

ps. otsikoin ehkä vähän väärin - tuossa mainittu " pettäjä pettää edellen" olis ollut parempi otsikko.

Mutta miten vois vaimolle vihjaista ? Ei, en tunne häntä, jos joku sitä ajattelee.

Vierailija
6/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
7/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt paljastui että oletkin vain yksi pano pitkässä listassa.

Ja se järkytti sua?

Vierailija
8/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiesit, et ole sen moraalisempi olento kuin hän.

Vierailija
9/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua jotenkin kummaksuttaa toi ajatus, että ulkopuoliset kokee velvollisuudekseen kertoa ja usein vielä VANHOJA asioita. usein asioista/virheistä on opittu ja huonoa omaatuntoa on turha levittää toisten harteille. siivotaan eka se oma porstua...

Vierailija
10/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvelin hänen olevan joko naimisissa / eronnut.

Mutta ajattelin ottaa haluamani ! Ja otinkin.

Mutta suoranainen tunnustus jatkuvasta pettämisestä vei kyllä halut tulevaisuudesta.

Vierailija
11/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät kiinni vaan! Ja jos ei puoliso sitä halua käsitellä niin sitten ei!

Eiköhän 99% halua..

Vierailija
12/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mua jotenkin kummaksuttaa toi ajatus, että ulkopuoliset kokee velvollisuudekseen kertoa ja usein vielä VANHOJA asioita.

Miten voi olla, ettei vaimot muka haluais tietää, kysyn vaan ?

Mikä vaimo se on, joka vuosikausia " katselee" miehensä uskottomuutta ? Mikä siellä kotona on vialla ?

Vierailija
13/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä asioista kannattaa mieluummin avata keskustelu kuin hyssyttää. Inhottaa noi asenteet, että ehkä se vaimo ei haluu tietää tai puuttua. Suotakoon hänelle edes se mahdollisuus. Katselen juuri vierestä, kun ystävääni on koko kesä vedätetty, kun kukaan ei ole viitsinyt suutansa aukaista. Selvittele siinä sitten lasten takia välejä, kun tilanteen olisi voinut ottaa jo paljon aiemin käsittelyyn. Ihmisiltä puuttuu rohkeus puuttua toisten asioihin.

Vierailija
14/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät kiinni vaan ! Sekä naiset että miehet.

Vierailija
15/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että tämä mies pettää vaimoaan MUIDENKIN kuin ap:n kanssa. Ap sen sijaan olisi itse ollut valmis vakituiseksi petturikaveriksi jos miehellä ei olisi muita.

Anteeksi vaan, mutta se mies on ihan yhtä sikä petti se yhden tai 50:n naisen kanssa! Ja ap:lla ei taida moraalia ollakaan.

Vierailija
16/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anteeksi vaan, mutta se mies on ihan yhtä sikä petti se yhden tai 50:n naisen kanssa! Ja ap:lla ei taida moraalia ollakaan.

- niinhän se on - olen täysin ilman moraalia.

ap

Vierailija
17/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse vastuussa pettämisistään. Ap painikoot omat tunnontuskansa, jos niitä on. En ymmärrä, miksi siitä niin paljon niille suututaan, jotka ovat kuitenkin vaan kolmansia pyöriä. Kyllä se oli tässä tapauksessa se mies, joka petti. Ei ap.

Kerro ihmeessä vaimolle. Hänellä on oikeus tietää.

Vierailija
18/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että EN kerro, ei se ole minun asiani kertoa.

Hoitakoon mies omat asiansa.

ap

Vierailija
19/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kertomassa vaimolle ja tuohtuneena paljastamassa petturin kun käy ilmi että hänellä on muitakin ulkopuolisia suhteita kuin ap - aivan kuin mies olisi ap:ta pettänyt ja ap haluaisi kostaa sen.

Jos noita muita ei olisi ollut, ap olisi tyytyväisenä alkanut vakisuhteeseen miehen kanssa.

Sanon vaan että huh huh.

Vierailija
20/29 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän niin vastuullinen, että käyttää ehkäisyä. Luottaisitko siihen, että käyttää aina. Pahimmassa tapauksessa vaimolla seksitaudin vaara, jolta ei osaa suojautua, jos luottaa mieheensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme