Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä robotti-imurista!

Vierailija
30.08.2022 |

Onko hyvä vai turhake? Itse puntaroin tätä. Lapsiperhe ja koiratalous. Tuoko arkeen helpotusta ja imuroiko oikeasti hyvin?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se imuroi hyvin mutta kun se imuroi koko ajan niin väkisinkin auttaa.

Vierailija
2/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on ajanut satoja varveja.  Olen erittäin tyytyväinen.  En mainitse nimeä, jotta ei syytetä mainostamisesta, mutta sen verran paljastan, että siinä on myös moppiosa, joka on osoittautunut käteväksi.

Lattiat puuta ja klinkkeriä, vain eteisessä ohuita mattoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuo imuroi hyvin ja olen ollut tyytyväinen. 

Vierailija
4/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani on ajanut satoja varveja.  Olen erittäin tyytyväinen.  En mainitse nimeä, jotta ei syytetä mainostamisesta, mutta sen verran paljastan, että siinä on myös moppiosa, joka on osoittautunut käteväksi.

Kerro ihan rohkeasti se valmistaja ja malli. Et sinä mikään kuluisuus ole jota mainostamisesta voitaisiin jopa syyttääkin ja vaikka olisitkin, niin täällä ollaan anonyymejä.

Vierailija
5/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hintaluokan vehje on tämä, mihin olet tyytyväinen?

Vierailija
6/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään haaveilin robotti-imurista, mitta kaikki tuttavat sanoivat, että akun elinikä on vain noin vuoden tai puolitoista. Se oli minulle liian lyhyt aika kun investointi kuitenkin on aika kallis ja luonnonvaratkin ansaitsisivat enemmän.

Mutta jos jollakulla nyt on tästä merkittävästi toisenlaisia kokemuksia niin kuulen toki mieluusti.

Vierailija
7/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 200e Xiaomi.

Meillä toimii kyllä, mutta lapset isoja eikä eläimiä.

Tein järjestelyjä jotta työ on robolle mahdollista.

Lapset ei jätä rojua jojumaan lattialle, ykdikin lego tms, niin tukossa on.

Johdot kulkee seinän viertä niin ettei imuri jää jumiin.

Matot ja huonekalut katsottu sen mukaan että ei ryttää/pääsee kulkemaan.

Pidän lastenhuoneiden ovet kiinni, koska siellä saavat sitten levittää tavaroitaan.

Talossa pitkähiuksisia, ja hiuksia saa aika-ajoin poistaa harjaksista. Tätä pitäisi kuitenkin yhtälailla tehdä normi-imurin kanssa.

Tärkeää siis:pidä lattiat siinä kunnossa, että imuri voi hoitaa hommansa. Tavarannoukkija roboa ei kai ole vielä keksitty.

Vierailija
8/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on äksällä alkava imuri ja olen tyytyväinen. Vaikka näkyvää pölyä ei ole, niin säiliö on imuroinnin jäljeen aina täynnä. Tietyt paikat pitää erikseen imuroida silloin tällöin, mutta helpottaa kyllä.

Vierailija
9/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonpeti sketsiohjelmassa imuri pyörittely koiranpaskat ympäri kämppää, olisi hauska kuulla toimiiko tämä käytännön tasolla?

Vierailija
10/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on äksällä alkava imuri ja olen tyytyväinen. Vaikka näkyvää pölyä ei ole, niin säiliö on imuroinnin jäljeen aina täynnä. Tietyt paikat pitää erikseen imuroida silloin tällöin, mutta helpottaa kyllä.

Niin ja imuri on jo 3 vuotta vanha ja akku on vielä ihan hyvä

Vierailija
11/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuroskien ja koirankarvojen keräilijä tuo lähinnä on, ei mikään imuri

Vierailija
12/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskonpeti sketsiohjelmassa imuri pyörittely koiranpaskat ympäri kämppää, olisi hauska kuulla toimiiko tämä käytännön tasolla?

No toivottavasti kukaan ei käytä imuria silloin, kun ei itse ole kotona ja koira on yksin imurin kanssa. 

Vierailija
13/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi tyydyttävästi.Jättää jälkeensä raidat kun pesee lattiat. Vaikka laiskalle parempi kun ei jaksa imuroida.

Vierailija
14/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuroskien ja koirankarvojen keräilijä tuo lähinnä on, ei mikään imuri

No paremmin tuo imuroi, kun minä itse. 

Vierailija
15/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja imuri on jo 3 vuotta vanha ja akku on vielä ihan hyvä

Paljonkohan uusi akku maksaa?

Vierailija
16/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihan rohkeasti se valmistaja ja malli. Et sinä mikään kuluisuus ole jota mainostamisesta voitaisiin jopa syyttääkin ja vaikka olisitkin, niin täällä ollaan anonyymejä.

Eipä noita mopillisia niin montaa ole ettei aktiivinen kaveri sitä selvittäisi.

Sanottakoon vielä, että omastani on tullut kaksi uudempaa versiota sen jälkeen kun sen kolme vuotta sitten ostin, ja speksien perusteella ne pienet epäkohdat joita omassani on ollut, on nyt korjattu.

Muun muassa moppauksen vesimäärän säätö.

Mutta kun vanha yhä toimii, niin en päivitä uudempaan. Halpoja imurointeja...

Aivan riittävästi infoa sellaiselle joka haluaa perehtyä asiaan...

Vierailija
17/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen monesti katsonut, että ei täällä ole mitään imuroitavaa, mutta niin vaan säiliö täyttyy. Itse pitää imuroida sitten  listat ja sohvan alta. Seuraavaksi ostan sellaisen sohvan, että imuri pääsee senkin alta imuroimaan. 

Vierailija
18/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeita tosiaan. Robotilla kestää yli 20min yksiön imurointiin. Itse imuroin noin kahdessa minuutissa.

Jep, turhake. Ellet asu jossain palatsissa, jossa minimaalinen sisustus (ja ei portaita, tietenkään).

Vierailija
19/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imuroi lattioita vaan lakaisen isolla harjalla koska nopeampaa, mutta jonkin sortin lattianpesukone pitäisi hommata. Liekkö nuo varsi-imuria muistuttavat toimii vai löytyykö jopa robotti.

Vierailija
20/48 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuri,,? Kjehh,,,... Tarkoittakko,, ihan,,,... eukkoa? ;))))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi