1950-luvun Vauva.fi Aihe vapaa?
Millainen se olisi? Jos silloin jo olisi keksitty tällaiset keskustelualueet?
Kommentit (46)
Kekkonen on adjutanttien kanssa Katermassa, mitä mahtaa Sylvi tuumia, kun taas pitää pääministerin yötä myöten juhlia ja hän jää pienten poikien kanssa kotiin.
Milloin lapsen on sopivaa istua linja-autossa? Tänään yksi koltiainen istui täydessä autossa, jossa moni aikuinen seisoi. Pojan äiti sanoi että olivat tulossa lastensairaalasta. Olisiko tässä noinkin nuorella lupa istua?
Vierailija kirjoitti:
Isä saa raivokohtauksia ihan tyhjästä ja luulee pimeässä lehmiä ryssiksi. (Vaikenen tästä koko elämäni ja vasta vanhana ymmärrän, kuinka traumatisoitunut isä oli, kun näki veljensäkin kaatuvan rintamalla.) Muilla samanlaista?
Näistä asioista ei puhuta! Muuten koko maa olisi täynnä hulluja.
Oi voi, se komea näyttelijä James Dean on kuollut auto-onnettumuudessa. Oli vielä kovin nuorikin vasta 24-vuotta.
Kyllä se on kurjaa kun kukaan ei usko minun selvänäkijän kykyihini. Jo kahdeksan kirjettä olen lähettänyt poliisille ja kertonut kuinka sen Saaren Kyllikin murhaajan nimi on ilmoitettu minulle unessa. Mutta ei ole vielä nimismies ottanut minuun yhteyttä, eikä lehdissä ole ollut uutisia uusista pidätyksistä.
Nyt olen kirjoittamassa sille kivan näköiselle amerikkalaiselle pojalle, josta oli kuva Ajan Sävelessä, olikohan Hollin Buddi nimeltään. (Kummia nimiä noilla amerikkalaisilla, eikö vain?) Hänen pitäisi välttää kaikki lentäminen tänä talvena, niin minulle kerrottiin viime yönä. Lähetän hänelle kirjeen lentopostissa, Toivottavasti siellä Ameriikassa jaetaan posti yhtä tunnollisesti kuin meillä.
Ja men kaksi neitosta Jyväskylästä, Eine Nyyssönen ja Riitta Pakkanen. Aikovatko be mennä pyöräretkelle ensi kesänä? Siitä ei hyvä seuraa, sano minun sanoneeeni.
Isä saa raivokohtauksia ihan tyhjästä ja luulee pimeässä lehmiä ryssiksi. (Vaikenen tästä koko elämäni ja vasta vanhana ymmärrän, kuinka traumatisoitunut isä oli, kun näki veljensäkin kaatuvan rintamalla.) Muilla samanlaista?