Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka huolissaan pitää olla kun ferritiini oli 7?

Vierailija
29.08.2022 |

Kauan teillä on kestäny, et arvot on palautunu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hitaasti palautuu arvot normaaliksi. Minulla oli 9 vuosi sitten, nyt 18.

Vierailija
2/9 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla lapsella tuota luokkaa. Einole kukaan huolissaan. Rautaa alkoi syömän. Hemoglobiini hyvä. Koronarokotteet ilmeisesti tyhjää ferrit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanu rokotteet mulla vaan runsaat kuukautiset. 3kk nyt oon syöny rautaa ja hb jo noussut.

ap

Vierailija
4/9 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa ei kestä lisärautaa ja siksi mielelläni lopettaisin sen heti kun mahdollista.

ap

Vierailija
5/9 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut vuosia, en ole huolissani. Rautakuuri nostaa vähän, sitten taas laskee. Ei tunnu olossa vaikka hb matalahko myös. Runsaat kuukautiset syynä.

Vierailija
6/9 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alle 12 (tarkemmin ei mitata). Kahden vuoden rautakuurin jälkeen hemoglobiini noussut mutta ferritiini edelleen alle 12. Ei mitään oireita tästä.

Vierailija
7/9 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tie edessä nostaa ferritiini. Syy pitäisi hoitaa kuntoon ensin. Rautaa saa varautua tankkaamaan paljon ja kauan. Itsellä 2018 ferritiini 7, 2022 36. Tytöllä 11v 2018 16, 2022 7 rautalisästä huolimatta.

Vierailija
8/9 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 3. 185/72kg.  Hb. 68.

Pyörryin pari kertaa kotona ja muutenkin oli tokkurainen olo koko ajan.  Horjuin kävellessäni. Kävin lääkärissä - toinen sanoi, että syö rautaa ja lepää - ei auttanut. 

Toinen tilasi kotisairaalan antamaan punasoluja kotiin viikonloppuna, lähetteen tähystykseen ja rautainfuusion antoon sairaalaan. 

Löytyi syy, mutta arvaatteko kumpi oli julkinen terveyskeskus, kumpi yksityinen?

Vierailija
9/9 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuttanu rokotteet mulla vaan runsaat kuukautiset. 3kk nyt oon syöny rautaa ja hb jo noussut.

ap

Tulikohan ne runsaat kuukautiset sitten niistä koronarokotteista? Eli luultavasti johtui niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi