1950-luvun Vauva.fi Aihe vapaa?
Millainen se olisi? Jos silloin jo olisi keksitty tällaiset keskustelualueet?
Kommentit (46)
Raittiuskirjoituskilpailun VIRALLINEN ketju
Vierailija kirjoitti:
En saa selvää Karjalasta tulleiden uusien naapurien nopeasta murteesta. Nolottaa. Mikä neuvoksi?
Ollapa sinunlainen naapuri, omat vain haukkuu ryssittelee.
Vierailija kirjoitti:
Miten saisi Marilyn Monroen houkuteltua emännäksi tänne Kuusankoskelle? Raitis mies olen ja on traktoriinkin säästetty velipojan kanssa.
Se ei puhu kuin enklannin kieltä
Kumpaa suosittelet lapsiperheelle, Borea vai Suomen höyrylaivaosakeyhtiötä?
15-kesäinen poika lähti töihin Typpi-tehtaaseen. Kyllä pitää vähän pyyhkiä silmiä esiliinan kulmaan, kun se on jo aikamies ja elättää perhettä.
Kekkonen taas myötäilee Venäjää ja piti äänekkäät juhlat Juhannuksena Kultarannassa. Villi veikkaus, tämä on Kekkosen ensimmäinen ja viimeinen presidenttikausi!
Vierailija kirjoitti:
Housut ovat miesten vaate. Naisen kuuluu olla kaunis ja säädyllinen, siihen sopii ainoastaan mekko tai hame.
Harmi, ettei enää ole näin.
50-luku <3
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen taas myötäilee Venäjää ja piti äänekkäät juhlat Juhannuksena Kultarannassa. Villi veikkaus, tämä on Kekkosen ensimmäinen ja viimeinen presidenttikausi!
Asutko mahdollisesti lähellä, kun tiedät juhlien olleen äänekkäät? Kerrohan lisää!
Onko Turussa asuvia? Etsin edullista majataloa. Läheltä toria. Äiteen kanssa myymään tulossa. Pärekoreja ja tuohiropposia. Ei olla ennen käyty niin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko henkilökohtaisesti ketään jolla in auto? Minulle tulee mieleen vain serkkuni Amerikassa
Tunnen tietenkin, missä takapajulassa mahdat asua? Meillä oli auto jo sota-aikana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko henkilökohtaisesti ketään jolla in auto? Minulle tulee mieleen vain serkkuni Amerikassa
Tunnen tietenkin, missä takapajulassa mahdat asua? Meillä oli auto jo sota-aikana!
Oho, mahdatko olla herrasväkeä vai ihan vain pirssikuski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko mahdollisesti lähellä, kun tiedät juhlien olleen äänekkäät? Kerrohan lisää!
Laukaus kuului Juhannuksena, ammuttiin.
Mistä hyvä ompelija Salon kauppalassa? Reuma on runnellut Helvin sormet, ei onnistu enää tekemään yhtä laadukasta kuin ennen. Läheltä Kuiron leipomoa olisi hyvä löytää joku, joka muokkaisi rippileningin hääpuvuksi.
Raikkaat lauantaimakkaravoileivät.
Kyllä pitäisi kieltää tuo rokkenroll-musiikkihämpötys. Siveetöntä puuhaa ja lanteen vatkausta. Ei tulevaisuutta tuollaisella metelillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, mahdatko olla herrasväkeä vai ihan vain pirssikuski?
Isä on liikemies!
Tytär maalasi huulensa ja kävi lauantaitansseissa. Lähetimme hänet tätinsä tykö maaseudulle oppia ja kuria saamaan, mutta kauhistuttaa vieläkin. Kunnon tytöt pilataan, kun nykyään ollaan niin pinnallisia.
Keitin makarooneja iltapalaksi. Ja lisäsin kilon voita.
Miten olette hoitaneet nukkumisjärjestelyt perheessä? Meillä on kuusi lasta, puolet poikia ja puolet tyttöjä, ja asutaan kaikki kahdeksan tässä huoneen ja keittiön osakkeessa. 14- ja 9- vuotiaat pojat nukkuvat keittiön sohvassa ja 7-, 5-, ja 3-vuotiaat tytöt patjoilla minun ja isännän kamarin lattialla. Kuopus mahtuu vielä pahvilaatikkoon.
Naisen paikka ei ole internetissä!!