Hankin kissan ja yksinäisyys helpotti
En tiennyt että voisin olla näin onnellinen. Toivottavasti onnistun tekemään myös kissan onnelliseksi. Ensimmäinen yö ja kovaakin kovempi hyrinä sai minut purskahtamaan itkuun. Joku haluaa olla minun lähelläni ja pitää minusta.
Kommentit (88)
Kissa kesytetään ajan kanssa ja hiljaa ja rauhallisesti, kyllä se tulee sieltä piilosta pois. Kokemusta kahdesta kulkukissasta jotka otin sisään ja muutama kuukausi siinä meni, kun jo tulivat syliin ja antoivat jopa harjata, 15 vuotta olivat ja ihania kissoja, nyt kumpikin jo edesmenneitä.
Muistan, kun otin kissan 2021 ja myös itkin monet kerrat kun se tuli viereen. Oli niin ihana tunne, kun joku halusi olla lähelläni.
Mulla oli kansa yx salikissa vähä aikaa.
-ex-Pertti
Ihana viestisi, kisu kivana kaverina.
Kissa on tyylikäs ja puhdas kamu, joka ei vaadi liikoja.
Jos uusi kissa viettää liikaa aikaa sängyn alla tms. piilossa, kannattaa niihin koloihin pääsy estää. Kissa tottuu nopeammin kun se 'joutuu' olemaan ihmisten seurassa.
Piilossa kyyhöttäminen vain voimistaa sen pelkoja.
Voi kuulostaa ihmisen mielessä ilkeältä, mutta tää on ihan tutkittu juttu ja kissan parhaaksi.
Muistan sen illan kymmenen vuotta sitten, kun olin niin yksin ja kaksi kissaani tuli viereen ja pitin molempaa tassuista kiinni. Kissoista huokui syvä ymmärrys ja rauha, heissä ei ollut tippaakaan tuomitsevuutta, vaikka kotini oli sekaisin ja olo kovin masentunut. He auttoivat minut selviämään.
Empatiaa nyt peliin! Kuvittele jos sinut olisi repäistä uuteen kotiin.
Opettele rakkautta ja kärsivällisyyttä!