Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hankin kissan ja yksinäisyys helpotti

Vierailija
29.08.2022 |

En tiennyt että voisin olla näin onnellinen. Toivottavasti onnistun tekemään myös kissan onnelliseksi. Ensimmäinen yö ja kovaakin kovempi hyrinä sai minut purskahtamaan itkuun. Joku haluaa olla minun lähelläni ja pitää minusta.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa! Käytithän jo eläinlääkärillä terveystarkistukset rokotus,sirutukset madotus,sterilisaatio? Hyvä jos kävit jo? Sieltä eläinlääkäri asema saat laadukasta ruokaa kissallesi ostaa,suositelen.Lisäksi älä jätä yöksi sitä kotiin.Kuka sitä yön yli seisonutta vettä juo? Vai juotko itse? Onhan sulla varaa ostaa laadukasta kissanhiekka ettei se kissan kusi ja paskan haju tule rappukäytävän postilukusi kautta? Meinaan jos asut kerrostalossa?Onnea kissasta.

Vierailija
22/88 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Onnellista oloa sulle ja kissalle! Kiitos, kun kerroit meillekin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän yhteinen jumppaohjelma? Kynnenleikkuu? Kissahieronta? Hitsauskäsineet petoleikkiin?

Vierailija
24/88 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun muutkin kissarakkaat ovat löytäneet tiensä tänne, mukavaa hehkuttaa kissanpennustani.. :)

Hän on kotikissanpentu torista. Pieni kauneuspilkku kaulassa ja pinkki suloinen nöpönenä. Hänessä on valkoista, mustaa ja ruskeaa. Luonteeltaan erittäin rohkea kaveri ja seikkailunhaluinen, öisin hellyydenkipeä. Päivällä ei ehdi sylissä olla kun pitää tutkia ja leikkiä niin paljon!

Istuu niskani päällä ja katsoo mitä oikein hänestä kirjoittelen, sanoin äsken että pelkkää hyvää vain! :) ap

Vierailija
25/88 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun muutkin kissarakkaat ovat löytäneet tiensä tänne, mukavaa hehkuttaa kissanpennustani.. :)

Hän on kotikissanpentu torista. Pieni kauneuspilkku kaulassa ja pinkki suloinen nöpönenä. Hänessä on valkoista, mustaa ja ruskeaa. Luonteeltaan erittäin rohkea kaveri ja seikkailunhaluinen, öisin hellyydenkipeä. Päivällä ei ehdi sylissä olla kun pitää tutkia ja leikkiä niin paljon!

Istuu niskani päällä ja katsoo mitä oikein hänestä kirjoittelen, sanoin äsken että pelkkää hyvää vain! :) ap

Kuulostaa terveeltä pennulta, kun kaikki kiinnostaa ja virtaa riittää!

Vierailija
26/88 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat arvaamattomia.

Vierailija
27/88 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kehrääminen on parasta! Jossain sanottiin että ne kehrää parantavalla taajuudella, se ääni niinkö tekkee hyvää ihmiselle

Vierailija
28/88 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa! Käytithän jo eläinlääkärillä terveystarkistukset rokotus,sirutukset madotus,sterilisaatio? Hyvä jos kävit jo? Sieltä eläinlääkäri asema saat laadukasta ruokaa kissallesi ostaa,suositelen.Lisäksi älä jätä yöksi sitä kotiin.Kuka sitä yön yli seisonutta vettä juo? Vai juotko itse? Onhan sulla varaa ostaa laadukasta kissanhiekka ettei se kissan kusi ja paskan haju tule rappukäytävän postilukusi kautta? Meinaan jos asut kerrostalossa?Onnea kissasta.

Ite ainakin ihan hyvin voin juoda yön yli lasissa ollutta vettä.

Vierailija
29/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa on hienotunteinen eläin, tykkään.

Sohvan nuo kyllä silppuaa vähemmän hienotunteisesti. No, sehän on vain materiaa :)

Itse jouduin luopumaan kissasta kun ei viihtynyt sisällä. Tuskallista sitä oli katsoa. Eikä se minun ihmisen kaipuutani hävittänyt. Ei kissa korvaa ihmisseuraa, kaikki eivät sellaista ehkä kaipaakaan. Olen liian nuori höperöitymään vielä kissaleidiksi.

Eikä silppua, jos niille on tarpeeksi luvallisia ja oikein sijoiteltuja raapimakalusteita ja tarpeeksi paljon muuta puuhaa.

Vierailija
30/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin jos koskaan, on tullut näin hyvä mieli jonkun aloituksesta täällä 🙂 kumpa kaikilla kissoilla 😻 ja eläimillä olis näin hyvät ja rakastavat oltavat

Vierailija
31/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! :) Mulla ei ole ollut elämäntilanteen vuoksi mahdollisuutta ottaa uutta kissaa sen jälkeen, kun edellinen kuoli 21-vuotiaana. Kaverin kisu oli juuri hoidossa, melkein pillahdin itsekin itkuun, kun se hurisi yöt kainalossa. Nyt sydäntä raastaa, kun kämppä on tyhjä. Ei tunnu musta kissaton koti oikein kodilta.

Kissakavereissa on jotain aivan ainutlaatuista. Parantava voima. Paljon hyviä hetkiä uuden ystäväsi kanssa <3

Vierailija
32/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläin on 'se'.

Vierailija
33/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläin on 'se'.

Kyllä kaikki tietää, mutta jotku päättää silti sanoa toisin.

Vierailija
34/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni palstalainen vois saada iloa elämäänsä kissasta. Vähenis se viha ja tarve haukkua ja solvata.

Vierailija
35/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite ainakin ihan hyvin voin juoda yön yli lasissa ollutta vettä.

Minä laitan joka aamu raikasta vettä kissalle. Ei juo sitä sitä eilistä vettä ja katselee syyllistävästi, jos en heti tajua tuoda uutta vettä. Ihana otus.

Vierailija
36/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläin on 'se'.

Sori vaan, kissa ei ole eläin. Kissa on ihmistä ylempi olento ja on kunnia-asia saada palvella hänen ylhäisyyttään.

Vierailija
37/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni palstalainen vois saada iloa elämäänsä kissasta. Vähenis se viha ja tarve haukkua ja solvata.

Olet oikeassa, kissa tekee ihmisen sielulle hyvää.

Vierailija
38/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kissa. Mun luona on käyny hoidossa kissoja ja niitten seura on kyllä niin loistavaa. Oon jo pitempään miettiny, että alkais eläinsuojeluyhdistykselle kissojen sijaiskodiksi, mutta tarvis vaan saada aikaseks otettua yhteyttä ja selviteltyä sitä

Vierailija
39/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan lemmikin 😭

Vierailija
40/88 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös kissa 8v sitten. Olin päättänyt että sylissä pidän mutta en sänkyyn ota. Alku oli kivistä sillä tämä tyyppi oli päättänyt pehmittää emäntänsä. Menin jopa peiton alle muutaman kerran kun pentu vain pyrki viereen mutta se reppana kaivoi tassuilla peiton alle ja naukui.

Kissa voitti.

Nykyään nukutaan päiväunet yhdessä. Illalla riittää rapsutukset ja kun valot sammuu siirtyy omiin puuhiinsa ja nukkumaan omiin paikkoihinsa.

Maailman ihanin, viisain ja kaunein kissa siitä tuli.