Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pervo, pervompi vai pervoin?

pervotonta eloa
28.08.2022 |

Kuulin tässä hiljattain, yhdellä aikuisten keskustelupalstalla, itselleni tuntemattoman naispuolisen kommentin minusta keskustelun päätteeksi, hän sanoi: 'Sä olet mieheksi tosi rohkea. Sä olet mieheksi tosi pervo. Sä olet mieheksi tosi häpeämätön. Sä olet mieheksi tosi poikkeuksellinen'? Aha. Vai sillee, no mikäs siinä. Kiitos.. (jäin samalla hetkellä, pilvelle istumaan, pieneksi ikuisuushetkeksi.. hassuu). Jäin miettimään sitä, kun.

Kun, hämmästelen tollaisia, naisten kommentteja, koska en oikein tajua tuota kommenttia, kuitenkaan. Onko niin, että miehen seksuaalisuus olisi jotenkin erilaista tai vähemmän/enemmän.tms estyneempää kuin 'jonkun muun' ihmisen seksuaalisuus, ehkä (nainen/trans)? Että miehellä, ihan vain ihmisenä jolla on toimiva mielikuvitus, ei voisi olla yhtään ns."pervoja" mielikuvia, pervoja fetissejä, "pervoja" haluja tai rohkeutta toteuttaa itseään, "pervosti" vähän?

Minusta seksuaalisuus on sellainen asia, että se ei saisi eikä sen kuuluisi aiheuttaa kantajalleen häpeää. Niin kauan kuin pidetään järkipäässä (klassiset säännöt: toimitaan lain puitteissa, eikä satuteta itseä tai muita,jne. "normaalia") Ainakin, omasta mielestäni kyllä, seksi ja seksuaalisuus on tarkoitettu nautittavaksi. Ihmisen. Itsensä. Näin toivon.

Olenko sinusta outo? Kun en osaa itse hävetä miehenä, omaa seksuaalisuuttani. Olenko ryhmä? Kun en ole koskaan niin tehnyt, tai "osannut". Olen lapsesta asti elänyt "outojen mutta minulle arkisten", myös seksuaalisten, mielihalujen maailmassa. Olenko sinusta syntinen? Kun tunnen näin ja ilman häpeää sekä ilman syyllisyyttä. Onko se sinusta "hassujuttu"? Kun ajettelen yhä näin, että 'touhuan jatkossakin sellaisia juttuja', jotka tuottavat minulle seksuaalista mielihyvää ja seksuaalista nautintoa.

Minä toivon ja vaikka en voi tietää, että sinä, ihminen (mies/nainen/trans) teet, ehkä samoin? Hauskaa olisi se kuulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet juuri tuollaisena just noin hyvä. Ihan mahtavaa ettet häpeä seksuaalisuuttasi ja nautit juuri siten miten itsestäsi hyvältä tuntuu. Niin minäkin teen. Pervo on sanana melko vaikea määritellä, kun toiselle ihmiselle voi olla pervoa esim suuseksin antaminen tai sperman nieleminen ja toiselle pervoa on vaikkapa peppuun fistaaminen. Jokainen nauttikoon omasta seksuaalisuudestaan, se on upea lahja :) N32

Vierailija
2/6 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, vastaus otsikon kysymykseen: määrittelisin että olen pervompi ;) N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa sitä kaltaisesi pervon Naisen kohtaisikin ;) M48

Vierailija
4/6 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä ihanat pervot naiset ovat todella harvassa.

Itse olen pervompi mies.

Vierailija
5/6 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla. :) Kiitos vastauksestasi. Oli hyvä kuulla että: 'Pervompana' on selkeästi ja oikeasti, parempi olla? Kiitos. Näin sen itsekin, ja oman seksuaalisen 'pervouteni', koen. Hyvä niin. :)

Ja pidä itsesi myös, aina vähän 'pervompana' ;) kans.

ap

Vierailija
6/6 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon taidan olla, ehkä. Kaikista noista kolmesta vaihtoehdoista sanoisin, pervompi kuin pervo. Vaan ei ehkä ihan se, pervoin kaikista kuitenkaan. Nautin ensin aina ajatuksella jostain joka tuo heran mun huulilleni kun sitä mietin,esim. koulussa sattumalta tapaamani joku uusi tuore kollega. Mutustellessani sitä kiihottavaa ajatusta päässäni niin se alkaa sitten kuoriutumaan esiin pikku hiljaa. Toteutusta voi aina ensin hiukan harjoitella vaikka ei se ikinä mene niin kyun on ajatellut. Yllätys-elementti on vain yksi mukava lisä omaan pervouteeni, aina ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi