Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaisiko sinua jos vuosien päästä 33-vuotias poikasi päivittäin kävisi ruokatunnilla syömässä luonasi?

Vierailija
27.10.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään istoa kotona aikuiselle miehelle kokkaamassa.

Vierailija
2/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien tehtävä on tehdä itsensä lapsilleen tarpeettomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en alkaisi aikuiselle miehelle erikseen kokkailemaan.

Vierailija
4/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin vasta nyt sanan päivittäin... Eli silloin tällöin ei haittaisi, mutta päivittäin kuulostaisi jo omituiselta.

Vierailija
5/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muutenkin tekisin ruokaa niin ei haittaisi! Ihan mukava ajatus oikeastaan että kävisi :-)

Vierailija
6/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) jos minä itse olisin esim sairas tai vammautunut tai vaikka 70-vuotias niin voisi olla hyvinkin kivaa että poika kävisi joka päivä katsomassa. Siitä ilosta sitä laittaisi ruokaakin - tai tilaisi jotain jos ei saisi laitettua.

2) jos kävisi meillä syömässä " käytännössä jokapäivä" mutta niin ettei minua velvoiteta sillä mihinkään, sekin varmaan olisi ok.

3) jos minun olisi pakko syöttää poikaani joka päivä, olisihan se tylsää mutta surisin varmaan vielä enemmän sitä pojan sairautta tai vammaa joka tekee tämän välttämättömäksi...

Vierailija
7/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle ei aiheuteta pakkoa ja halutessani saan olla rauhassa, en usko ruokavieraan haittaavan. Ja mitä olen vanhempia ihmisiä kuunnellut suurin osa arvostaa jos joku käy katsomasa säännöllisesti. Poika voi auttaa samalla päivittäisissä hommeleissa: käydä kaupassa, lukea pienellä präntätyt tekstit, avata purnukoita...Eri asia sitten, jos poika on pahoinpitelee tai kiristää.

Mukavahan se on jos poika käy katsomassa. Jos vaikka on töissä vieressä, mitä sitä turhaan muualle mennä. Samallahan sitä tekee ruokaa kahdelle kuin yhdellekin. Rahasta sovitaan sitten erikseen.

Vierailija
8/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin pojan lainata kämppääni sapuskoimiseen, kunhan siivoaa jälkensä.

Varsinkin jos hänellä ei ole sosiaalitiloja töissä tai muutoin matka olisi turhan pitkä ruokailutiloihin. (on esim. ulkotöissä metsurina tms..)

Pojan pitää kuitenkin osata käyttäytyä asunnossani.

Vierailija
9/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotenkin muuten rahapuoli korvattais, niin mikäs sen mukavampaa. En kyllä varmaan jaksais joka päivä, sen verran olen laiska. Mutta jos sovittais etukäteen eikä olis ihan joka jumalan päivä, niin kuulostaa ihan kivalta.

Vierailija
10/10 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolilta päivin, kun haen lapset kerhosta vierestä. Ja usein syödäänkin siellä sitten. Mummeli on yli 70-vuotias ja tykkää laittaa ruokaa. Me toimitellaan sitten hänelle asioita, ruoka-, apteekki- ja posti- yms. Ja katsotaan nyt muutenkin, että pärjäilee. Ja mummo näkee lapsenlapsia ja nämä häntä.