Mies, mitkä ovat kriteerisi naiselle?
Aloitan :
-ei liian pitkä max 174cm
-hoikka
-pitää huolta ulkonäöstään, meikkaa
-ei valmista tai syö ylenpalttisesti roskaruokaa
-ei alkoholi tai huumeongelmaa
-tykkää seksistä ja suuseksistä
-ansaitsee omat rahansa
-ei näkyviä tatuointeja eikä varsinkaan lävistyksiä
-luonteeltaan kiva, ei diagnooseja kuten bibolaari, narsissi (adhd ok kunhan lääkitys)
Kommentit (225)
Aika pieni lista: Sinut itsensä ja ympäristönsä kanssa. Ei merkittävää ylipainoa, aktiivinen, keskustelutaitoinen ja ns tolkun ihminen. Ikä haarukalla -10 +5 minun ikään.
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina?
Osui arkaan paikkaan. Mitä hemmettiä sua pitäis kiinnostaa yksittäisen tyypin kriteerit.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ehdottomia vaatimuksia mut unelma olisi:
Kauniit kasvot
Pitkät hiukset
Hoikka / sporttinen
Pituutta 165-175cm
Pitkät sääret/reidet
Pyöreä pieni/!keskikokoinen takapuoli
Keskikokoiset tai pienet rinnat
Pukeutuu kivan naisellisesti
Laittaitui sopivasti
Pitää huolta itsestään kaikin tavoin
Käyttää kauniita alusvaatteita
Käyttää mekkoja kesällä
Pitää seksistä sopivissa määrin (2-4 krt viikko)
Rehellinen
Toimeentuleva, eli käy töissä
Harrastaa liikuntaa
Pitää lapsista ja eläimistå, ei kuitenkaan omista eläimiä.
Ei feministi
Ei rasisti
Ei miesvihaaja
Ei homofobiaa
Oikeasti avoin ja suvaitsevainen, muutenkin kuin omista näkökulmistaan (tyypillistä että feministit ovat päinvastaista)
Tukee oikeaa tasa-arvoa
Ymmärtää miehen ja naisen erot
Älykäs
Kykenee hyvään pohtivaan keskusteluun
Ei äänestä vihreitä tai vasemmistoaÄlykäs? Sinulta on jäänyt ymmärtämättä, että feminismi tarkoittaa tasa-arvoa. Se tarkoittaa sitä, että naisilla olisi samat oikeudet kuin miehillä.
Älä nolaa enää itseäsi yhtään enempää. Sokea Reettakin tajuaa, ettei feminismissä ole pitkään aikaan ollu kyse tasa-arvosta. Et varmaan itsekään haluais mitään miesasiamiestä kumppaniksi, joten älä ole epäreilu.
Hyvä miehet, pitäkää vaan puolenne!
- saa säännöllistä seksiä, satunnaisesti myös anaalia ym. piristystä
- rauhallinen ja looginen luonne, EI "tunneihminen"
- puhuu aiheista joista ei saa päänsärkyä/vitutusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot
Pitkät hiukset
Hoikka / sporttinen
Pituutta 165-175cm
Pitkät sääret/reidet
Laittaitui sopivasti
Käyttää mekkoja kesällä
Rehellinen
Harrastaa liikuntaa
Ei feministi
Ei rasisti
Ei miesvihaaja
Ei homofobiaa
Oikeasti avoin ja suvaitsevainen, muutenkin kuin omista näkökulmistaan (tyypillistä että feministit ovat päinvastaista)
Tukee oikeaa tasa-arvoa
Älykäs
Ei äänestä vihreitä tai vasemmistoaÄlykäs? Sinulta on jäänyt ymmärtämättä, että feminismi tarkoittaa tasa-arvoa. Se tarkoittaa sitä, että naisilla olisi samat oikeudet kuin miehillä.
Älä nolaa enää itseäsi yhtään enempää. Sokea Reettakin tajuaa, ettei feminismissä ole pitkään aikaan ollu kyse tasa-arvosta. Et varmaan itsekään haluais mitään miesasiamiestä kumppaniksi, joten älä ole epäreilu.
On myös olemassa järkeviä vanhan liiton feministejä, jotka eivät todellakaan kannata intersektionaalisuutta. T. Eri nainen
Vierailija kirjoitti:
- saa säännöllistä seksiä, satunnaisesti myös anaalia ym. piristystä
- rauhallinen ja looginen luonne, EI "tunneihminen"
- puhuu aiheista joista ei saa päänsärkyä/vitutusta
Sulle sopisi tuon kuvauksen perusteella paremmin mies puolisoksi.
Tajuatteko te sällit yhtään mistään mitään???
Kriteerit naiselle?? Kyllä selkis syy miks Suomen maa on täynnä sitoutumiskammoisia aivokääpiöitä, kun luonteet palstan mukaan on jäänyt Peter Panin tasolle.
Vanhoja poikia viiksekkäitä löytyy yhtä paljon kuin järviä kohta.
Kriteerit naisille ja miehille. Onko lapsellisempaa kuultu!!!
Kuvottavia juttuja täällä!!
Poistooooon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot
Pitkät hiukset
Hoikka / sporttinen
Pituutta 165-175cm
Pitkät sääret/reidet
Laittaitui sopivasti
Käyttää mekkoja kesällä
Rehellinen
Harrastaa liikuntaa
Ei feministi
Ei rasisti
Ei miesvihaaja
Ei homofobiaa
Tukee oikeaa tasa-arvoa
Älykäs
Ei äänestä vihreitä tai vasemmistoaHeh, olisin täyttänyt kaikki kohdat, mutta olen feministi. Sori siitä. Tosin listan loppuosasta huomaa, että käsityksesi feminismistä on hyvin kapea.
Varmaan tasapuolisuuden nimissä miesasiamiehen hehän omasta mielestään ajavat tasa-arvoa?
Feminismi on kaukana tasa-arvosta. Ei ole mitään tasa-arvoa tarkastella asioita aina naisnäkökulmasta.
Kolmen äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot
Pitkät hiukset
Hoikka / sporttinen
Pituutta 165-175cm
Pitkät sääret/reidet
Laittaitui sopivasti
Käyttää mekkoja kesällä
Rehellinen
Harrastaa liikuntaa
Ei feministi
Ei rasisti
Ei miesvihaaja
Ei homofobiaa
Tukee oikeaa tasa-arvoa
Älykäs
On myös olemassa järkeviä vanhan liiton feministejä, jotka eivät todellakaan kannata intersektionaalisuutta. T. Eri nainen
Ei ole väliä. Feministi katsoo asioita AINA naisen näkökulmasta. Siitä on kyse. Siihen koko termi viittaa. Muutenhan puhuttaisiin tasa-arvosta.
Säälin itse miehiä, jotka kusee omaan (ja poikiensa) nilkkaan kuvittelemalla feminismin edistävän tasa-arvoa.
Itse kasvatan lapseni tasa-arvoon, mutta millään sukupuoliin liittyvillä ismeillä ei ole siinä mitään sijaa.
Kolmen äiti
Silmää miellyttävä, mukava ja rauhallinen persoona, tykkää myös pelailla pc-pelejä ja niitäkin myös samantyylisiä kuin itse jolloin voitaisiin pelailla myös yhdessä.
Tuhkamunat palstalla puhuu viemäriasiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot
Pitkät hiukset
Hoikka / sporttinen
Pituutta 165-175cm
Pitkät sääret/reidet
Laittaitui sopivasti
Käyttää mekkoja kesällä
Rehellinen
Harrastaa liikuntaa
Ei feministi
Ei rasisti
Ei miesvihaaja
Ei homofobiaa
Tukee oikeaa tasa-arvoa
Älykäs
Ei äänestä vihreitä tai vasemmistoaHeh, olisin täyttänyt kaikki kohdat, mutta olen feministi. Sori siitä. Tosin listan loppuosasta huomaa, että käsityksesi feminismistä on hyvin kapea.
Olen kohdannut tarpeeksi feministejä että tiedän tuon ei feministi kohdan olevan tärkein asia. Olkoot minkälainen tahansa mutta kiukkufemakkoon ei kosketa ja niitä miehet sankoin joukoin kavahtavat. Yh.
Minä taas voisin hyvinkin olla parisuhteessa tolkullisen feministin kanssa (joita ikävä kyllä on vähän; jo se että puhutaan feminismistä aatteena eikä yksinkertaisesti tasa-arvosta kertoo paljon).
Ikävä kyllä feministit tuntuvat olevan seksuaalisesti todella alistuvia ja alistumista kaipaavia, ja kovia p*skatestaamaan miestä jolta odotetaan suljettujen ovien takana patriarkaalisen jämerää käytöstä.
Ehkä parempi pysyä sinkkuna, kerran on noin vaikeaa. Minulla on lähipiirissä paljon feministeiksi identifioituvia ihmisiä eikä yksikään ole "kiukkufemakko" tms. He ovat korkeasti koulutettuja, fiksuja, empaattisia, hyväpalkkaisia ja asiansa hyvin hoitavia ihmisiä, joilla on jalat maassa. En tiedä millaisia he ovat seksuaalisesti, mutta itse kyllä annan piiskaa, puren, nuolen, käytän ennakkoluulottomasti erilaisia leluja ja välineitä, mutta toisinaan myös alistun puolisolleni.
Mitä edes tarkoittaa käsite "paskatestaaminen"? Tämä ehkä kertoo sen, että liikumme hyvin erilaisissa porukoissa.
Käsitteen "Paskatestaaminen" tunteminen pitäisi kyllä kuulua aikuisen yleissivistykseen. Sitä harrastetaan kyllä kaikissa piireissä, joko tiedostaen tai tiedostamatta. Etenkin naiset.
-eriMinun kuplassani yleissivistykseen kuuluu "hieman" eri asiat. Mutta jatka ihmeessä valitsemallasi tiellä.
Jatkan toki. Olen valinnut sen tien että poistan testaajat kuplastani. Sinun kuplassasi heitä ei siis tunnisteta, ymmärsinkö oikein?
Minun kuplassani ihmiset osaavat käyttäytyä. Minun kuplassani ei ihmisiä testailla.
Ensin kerrot, ettet tiedä mitä testaaminen on, ja sitten kerrot ettei kuplassasi testata? Miten voit tietää sen? Onko kuplassasi normaaleja naisia, joiden luontaiseen käyttäytymiseen miesten testaaminen kuuluu ja eikö kuplassasi tapahdu eroja parisuhteissa?
Kyllä sen näkee wtträ alaspöin suomen miesosasto on mennyt ja pahasti.
Oma käsi teille paras ja vierailu anti shoppiin
Vierailija kirjoitti:
Tuhkamunat palstalla puhuu viemäriasiaa
Tässä sen huomaa: miehillä ei sais olla mitään kriteerejä. Alkaa seksuaalinen haukkuminen ja alistaminen... Varmaan tuossakin joku "tasa-arvoinen feministi" asialla.
On se rankkaa, kun miehilläkin on kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen näkee wtträ alaspöin suomen miesosasto on mennyt ja pahasti.
Oma käsi teille paras ja vierailu anti shoppiin
Jaksuja sullekin!
Max 25 v, hoikka, hyvännäköinen, urheilullinen. Pitkät paksut hiukset mutta värillä ei väliä. Ei yliopistokoulutusta eikä mikään feministi, käy töissä, viihtyy kotona, siivoaa ja laittaa ruokaa mielellään. Pitää seksistä ja haluaa sitä usein. Ei tiukkapipo mustasukkainen eikä nalkuttaja, ymmärtää että miehillä on miesten jutut
Minulla ei ole paljoa kriteerejä ja riittäisi se, että nainen olisi mukava ja kiltti, hyveellinen minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina?
Pitkät naiset ovat yleensä älykkäitä.
En tiedä olenko :D
Entä tiedätkö pituutesi ja ikäsi?
Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.
Liian pitkän naisen on hankalampi olla päällä. Pienikokoinen nainen ratsastaa paljon sujuvammin.
En ymmärrä tätä. Olen pitkä(reitinen) nainen ja mielestäni tämä on ratsastuksessa etu. Ylettää polvet tukevasti maihin ja saa säädeltyä tahtia ja suuntaa hyvin.
Entä kyykkyratsastus polvet ilmassa?
No sekin onnistuu, samassa suhteessahan ne reidet ja sääret on. Mutta jos haluaa pitkään nautiskella, ei kyllä kyykkyasento ole paras.
Totta. Herkullinen välipala kumminkin.
M
Minun kuplassani ihmiset osaavat käyttäytyä. Minun kuplassani ei ihmisiä testailla.