Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asunut Treella yli 30 vuotta, ihmettelen millainen junttila tästä on tullut

Vierailija
27.08.2022 |

Tänne sikiää ihmisiä, jotka ovat aivan järkyttäviä maalaisia. L i h a v a t lyllertää pitkin kaupunkia, epäsiistejä ihmisiä, ilmeisesti eivät katso peiliin ollenkaan. Pyöräilijät ovat ihan hulluja täällä, ajavat melkein päälle, itsellä tietysti pyöräilykypärä ja viimeisen päälle varusteet. Täällä asuu aivan järkyttävää junttisakkia. Olen ollut työni puolesta paljon ulkomailla, siellä ei tällaista junttimeininkiä näe, siellä ihmiset osaavat käyttäytyä myös pyörällä ajaessa. Olen ollut paljon Kööpenhaminassa työn puolesta ja yhtään kertaa pyöräilijä ei ole yrittänyt ajaa päälleni, muutenkin ihmiset ovat sivistyneempiä Suomen rajojen ulkopuolella. Täytyy ilmeisesti muuttaa pois tästä junttikaupungista johonkin, missä asuu sivistyneempää väkeä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampere on siitä kiva paikka, että jos sinne menee käymään,ei tarvitse stressata pukeutumisesta. Voi laittaa mitä vain rumaa päälle. Toisin on Turussa: siellä pitää pukeutua, jos menee syömään tai konserttiin. Helsinki on tästä välistä, rennompi pukeutuminen käy, mutta ei sentään tamperelainen rumuus.

Juuri näin. Tampereella on ok mennä vaikka farkkushortseissa teatteriin ja syömään. Turussa tarvii iltapuvun ja Helsingissä yleensä riittää smart casual.

Mikään ei ole oksettavampaa kuin se, että joku tulee farkkusortseissa teatteriin tai illalliselle.... mutta näitähän Tampereella riittää. Tosin jotkut tulevat myös tuulipuvuissa ja kerran Huberissa yksi nainen söi jalat niin harallaan että hänen alapäänsä vilkkui muille ruokailijoille koska hame oli liian lyhyt. Kyllä, tämä on junttila.

Vierailija
62/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sanonuttämän muutamassa ketjussa aikaisemminkin mutta Köpiksessä heitettiin pullolla pyöräilijöitä jotka pyöräili jalankulkijoiden keskellä. Näin myös tapauksia että jalankulkijat menivät tönimään pyöräilijää joka ei pyöräillyt omalla kaistalla. Eli ei se niin auvoisesti suju Köpiksessäkään.

Tampereella olen käynyt vain kesällä päiväretkellä mutta turistin kokemana trelaiset oli oikein mukavia.

Tunnustan: olen kerran lyönyt yhtä jalkakäytäväpyöräilijää laukulla.... Tamperelainen oon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "tullut".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä