Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen itse jauhelihapihvit

Kokki mies
27.08.2022 |

Hampurilaisten väliin. Ei kaupassa ole hyviä pihvejä valmiina.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen nyt ei paljon tarvita, että saa itse tehtynä parempia jauhelihapihvejä kuin kaupan valmispihvit. Minäkin sen osaan, vaikka peukalo on keskellä kämmentä keittiöhommissa, ja hellan ääressä häärääminen on epämukavuusaluettani.

Vierailija
42/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö koskaan sellaista suojakaasuun (pieruun) pakattua jauhelihaa, vaan ainoastaan samana päivänä jauhettua lähi- naudanlihaa ja siitä teen sekä pihvit että lihapullat ja ei todellakaan mitään munaa tai korppujauhoja niihen tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa vaativaa heittää jauhelihan sekaan suolaa ja pippuria ja muovata pihvin muotoiseksi.

Tulee sinne kananmunaa, korppujauhoja ja vähän sipuliakin! Ei pysy muuten koossa, pöhlö.

Jos laittaa sipulia isoina palasina ja paljon korppujauhoja, tarvitsee kyllä sen kananmunan pitämään pihvin koossa. Mutta jauheliha jossa on suolaa ja pippuria seassa, ei hajoa mihinkään paistettaessa eikä sämpylän väliin aseteltaessa.

Vierailija
44/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa vaativaa heittää jauhelihan sekaan suolaa ja pippuria ja muovata pihvin muotoiseksi.

Tulee sinne kananmunaa, korppujauhoja ja vähän sipuliakin! Ei pysy muuten koossa, pöhlö.

Mitään jauhoja ei pihvit tartte.

Vierailija
45/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa sipulia hampurilaiseensa, on aika paljon helpompaa pitää pihvi pihvinä ja paistaa erikseen sipulirenkaita. Ei tarvitse mitään kananmunavirityksiä, jotta jauhelihamassa sipulinpalasineen pysyisi kasassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä