Teen itse jauhelihapihvit
Hampurilaisten väliin. Ei kaupassa ole hyviä pihvejä valmiina.
Kommentit (45)
Mikä kokki sä oot mukamas?
Oot nokkki
No onpa vaativaa heittää jauhelihan sekaan suolaa ja pippuria ja muovata pihvin muotoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No onpa vaativaa heittää jauhelihan sekaan suolaa ja pippuria ja muovata pihvin muotoiseksi.
Tulee sinne kananmunaa, korppujauhoja ja vähän sipuliakin! Ei pysy muuten koossa, pöhlö.
No kuka niitä nyt valmiina ostaisikaan? Tai no joo, toki joku ostaa kun en niitä muuten olisi hyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ei itse asiassa edes mausteta ennekuin on paistettu / grillattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee sinne kananmunaa, korppujauhoja ja vähän sipuliakin! Ei pysy muuten koossa, pöhlö.
Kai tää oli vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tule kananmunaa etc. Sinä se olet osaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korppujauho on ihan turha, taikina pysyy kasassa ilmankin.
Ainahan nuo kannattaa itse tehdä jos hyviä burgereita haluaa, ne eines pihvit mitä on tarjolla siellä ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei itse asiassa edes mausteta ennekuin on paistettu / grillattu.
On ihan ok maustaa myös ennen paistoa. Itse en kyllä laittaisi jauhelihan sekaan, vaan muotoiltujen pihvien päälle.
Ei se mikään mureke ole, jätä pois ne korppujauhot ja kananmunat.
Ihmetyttää että porukat ostavat valmiita kun paljon halvemmaksi tulee jos itsee tekee pihvit. Vastajauhetusta naudasta.
Arvostan. Saat varmasti paljon naisia
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoäitikö kertoi? Vai oletko oikein talouskoulun käynyt? Ei kukaan enää tee mitään 70-luvun junttikotiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vitussakaan tule hampurilaispihveihin mitään tuollaista moskaa.
No varmasti tulee ja ravintoloissakin laitetaan. Eri asia jos haluat tehdä murusoossia.
Opettele paistamaan niin ei tule murusoossia.
Haluatko mitalin?