Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asunut Treella yli 30 vuotta, ihmettelen millainen junttila tästä on tullut

Vierailija
27.08.2022 |

Tänne sikiää ihmisiä, jotka ovat aivan järkyttäviä maalaisia. L i h a v a t lyllertää pitkin kaupunkia, epäsiistejä ihmisiä, ilmeisesti eivät katso peiliin ollenkaan. Pyöräilijät ovat ihan hulluja täällä, ajavat melkein päälle, itsellä tietysti pyöräilykypärä ja viimeisen päälle varusteet. Täällä asuu aivan järkyttävää junttisakkia. Olen ollut työni puolesta paljon ulkomailla, siellä ei tällaista junttimeininkiä näe, siellä ihmiset osaavat käyttäytyä myös pyörällä ajaessa. Olen ollut paljon Kööpenhaminassa työn puolesta ja yhtään kertaa pyöräilijä ei ole yrittänyt ajaa päälleni, muutenkin ihmiset ovat sivistyneempiä Suomen rajojen ulkopuolella. Täytyy ilmeisesti muuttaa pois tästä junttikaupungista johonkin, missä asuu sivistyneempää väkeä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan Tampereella on ollut junttimeininki. Matti Näsä ei ole mikään karikatyyrihahmo, vaan ihan tavallinen tamperelainen.

Vierailija
2/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei,

Ainakin olisi sitten yksi ulisija vähemmän täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta sitten lähdettiin eikä ole tullut sen jälkeen edes poikettua.

Vierailija
4/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa aika kauhealta.

Vierailija
5/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle muutetaan koska helsinki on liian juppia. Siks tampere on junttila

Vierailija
6/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan Tampereella on ollut junttimeininki. Matti Näsä ei ole mikään karikatyyrihahmo, vaan ihan tavallinen tamperelainen.

😅😅😅 t. Paljasjalkainen mansetar, nyt muualla asuva

Vierailija
7/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tampere ole kaupunki. Kysy vaikka Eurostatilta jos et usko.

Vierailija
8/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä Tamperetta sitten pidetään parhaimpana kaupunkina??

Vierailija
9/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska opiskelijat pistetään äänestämään

Vierailija
10/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap, itse oon asunut 10 vuotta ja olen huomannut saman. Esim. kerran Lidlissä siistijä yritti lakaista lattiaa niin olutpulloja tutkinut pariskunta ei suostunut antamaan hänelle tilaa! Sanoin asiasta ja pariskunta tokaisi mulle jotain että mitä se sulle kuuluu....

Sitten olin yhdellä sinkkupalstalla jossa pilkattiin vähemmistöjä, ilmoitin tästä ryhmän ylläpidolla ja mut poistettiin ryhmästä koska puolustin vähemmistöjä!

Naapurit ovat aivan karseita, kaikki vetävät röökiä kuin korsteenit ja ostavat punaista maitoa ja lauantaimakkaraa kaupasta ja teetättävät Rammstein-tatskoja!

Sitten tänään mennään Hakamettän parkkiselle kuunteleen Poperaa.

En kestä täällä enää. Ja kyllä, pyöräilijät ajavat päälle jalkakäytävällä.

Vierailija
11/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitus jokin inhottava karikatyyri? Hyi, mikä ap.

Vierailija
12/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla joku spandekshomo.

Vierailija
13/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on tavallaan maakuntakeskus. Eikö sinne muuta paljon väkeä ainakin Keski-Suomen, Satakunnan ja Pohjanmaan maaseuduilta?

Vierailija
14/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta on Suomen sivistys lähtenyt, eikä sitä sen koommin siellä ole tavattu. On ilmeisesti siirtynyt Tampereelle.

Vierailija
15/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Seinäjokelaiset ja muut pohjoisen tyypit äänestävät ja kyllä myös hkiläiset koska heille Tre on kuitenkin paree vaihtoehto kuin joku Juupajoki.

Vierailija
16/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen keskusta on yksi vastenmielisimmistä paikoista Suomessa.

Jalkakäytävät ovat todella likaiset, niitä ei ilmeisesti pestä koskaan. Talvista hiekoitusjämää on jäljellä heinäkuussa, roskia ja kaikenlaista tahmaa ihmisen eritteistä ja rikkontuneista pulloista.

Ihmiset ovat rumia ja lihavia rumat vaatteet päällä, hiukset pesemättä.

Arvaamattomasti käyttäytyvää sekakäyttäjää siellä täällä tavallisten örinäjuoppojen lisäksi.

Kirsikkana kakun päällä vielä oletkokiinnostunutihmisoikeuksista-tyypit ja muut feissarit ja kerjäläiset vaatimassa rahojasi.

Vierailija
17/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä pitää vaikka parhaimpana ratikkatyömaana, mutta kaupunki se ei ole.

Vierailija
18/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt ollaan olevinaan, ap taitaa olla joku tuhnu juntti joka pani tiensä miehen rahoihin ja nyt tarvii kompensoida olemalla kitkerä kukkahattutäti joka arvostelee muita että kukaan ei huomais kuinka vähän ap on.

Vierailija
19/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen keskusta on yksi vastenmielisimmistä paikoista Suomessa.

Jalkakäytävät ovat todella likaiset, niitä ei ilmeisesti pestä koskaan. Talvista hiekoitusjämää on jäljellä heinäkuussa, roskia ja kaikenlaista tahmaa ihmisen eritteistä ja rikkontuneista pulloista.

Ihmiset ovat rumia ja lihavia rumat vaatteet päällä, hiukset pesemättä.

Arvaamattomasti käyttäytyvää sekakäyttäjää siellä täällä tavallisten örinäjuoppojen lisäksi.

Kirsikkana kakun päällä vielä oletkokiinnostunutihmisoikeuksista-tyypit ja muut feissarit ja kerjäläiset vaatimassa rahojasi.

Kiitos kommentista, olet huomannut saman minkä minä. Treen alasajo on jotain todella kummallista, ihmettelen myös tätä että katuja ei pestä, vaikka täällä kaksi todella isoa vesistöä, mistä vettä saa ilmaiseksi. Talvihiekkoja ihastelin viimeksi tänään Arboretumin puiston upeilla portailla, sinne ovat jääneet, eipähän tarvitse hiekoittaa uudestaan. Kaupunkin on hyvin epäsiisti, ja tosiaan eritettä siellä ja täällä. Porttikongit haisee kuselle ja paskalle. Roskia pitkin katuja, ja pormestari vain ihailee kuinka ihana kaupunki tämä on, ilmeisesti ei itse käy kaupungilla ollenkaan.

Vierailija
20/63 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä deittailu Treella sitten....No se on ihan oma lukunsa. Trelainen luulee olevansa joku metropolin asukki ja käyttäytyy niin eikä hänelle kelpaa kukaan. Käyttäytyvät kuin torvelot jos lähtevät ikinä sieltä kämpiltään mihinkään deitseille. EIvät juuri puhu eikä pukahda. Tai vetävät aivan karmeat lärvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä