Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan mies tee aloitetta minulle jos illanvietossa on jo tutustuttu? Mutta sitten kun pitäisi tehdä se liike "meille vai teille" niin mitään ei tapahdu?

Vierailija
27.08.2022 |

Ja teen aloitteita kyllä sitten itse mutta mutta, nämä omat aloitteet ovat aina jääneet siihen että mies kyllä lähtee mukaani ja saatetaan jopa tapaillakin jonkun aikaa sittemmin mutta aina HE jättävät minut.

Ja aloitetta eivät tosiaan ollenkaan. Muistan niin monta isomman kaveriporukan baari tms purjehdusreissuakin jossa selkeästi sen yhden kanssa tulee vietettyä koko aika mutta sitten kun tilaisuus päättyy niin molemmat lähtevät omaan kotiin. Mies ei vaan saa kysyttyä mukaansa vaikka olisi koko illan flirtannut, pitänyt seuraa, katsonut syvälle silmiini.

Miten tämä on niin vaikeaa? Mikä minussa vikana?

Enkä nyt puhu sillä tavalla vieraista ihmisistä että jostain kadulta pitäisi iskeä vaan tällainen luonnollinen tilaisuus joissa itse tosiaan olen kyllä uskaltanut tehdä aloitteen mutta tuloksettoman.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kyllä mitään sellaista luonteen tai ulkonäön eroa jolla eroaisin pariutuneista (jopa miehen aloitteesta) kavereistani. Mielenkiintoista etten tosiaan tässä vuosien varrella ole herättänyt kenenkään kipinää kun täältä palstaltakin aina saa lukea kuinka nainen kuin nainen saa miehen yms.

Ulkonäöstä varmasti näin jos niin kerran sanot, mutta me olemme kaikki sokeita omalle luonteellemme, joten sitä on vaikea itse ymmärtää, jos on muiden mielestä jollain tapaa rasittava. Joten en ihan ymmärrä, että mistä olet päätellyt ettet ole muiden mielestä rasittava.

Jos sulla on läheisiä miespuolisia ystäviä, niin yritä kysyä heiltä onko heidän mielestään sulla jotain sellaisia luonteenpiirteitä, jotka häiritsisivät heitä parisuhteessa. Tähän voi olla hiukan vaikea kalastella rehellistä vastausta (kukapa haluaisi mollata ystäviään), mutta jos saat pyydettyä rehellisen vastauksen niin älä ala väittää vastaan, vaan mieti osaisitko muuttaa sitä millaisen kuvan annat ulospäin.

Siis nyt ihan oikeasti. Ihan kuin ne parisuhteeseen päässeet olisivat jotain itse täydellisyyksiä ja me ikisinkut täyttä roskaa. Asia ei todellakaan ole näin. Mieti nyt itsekin millaisia justiinoita kaulinoineen tiedät varmasti itsekin lähipiiristäsi. Ja silti ne miehet niitä vaan pitävät.

Mutta yksi asia on varma: ikisinkut ovat jotain ihan muuta, kuin kauniita. Tai sitten ovat kauniita, jotka harrastavat fwb-suhteita.

Olisipa maailma noin yksinkertainen.

Olen heittämällä kaunein nainen ystäväpiirissäni ja viimeksi harrastanut seksiä 20 vuotta sitten.

Älykkyysosamääräni ja koulutukseni toimivat siveysvyönä.

Ei, vaan:

- kriteerilistasi miehille

- ylimielisyytesi

On myös paljon mahdollista ettei tajua mitä asioita miehet arvostavat naisten ulkonäössä. Nainen voi olla mielestään ylvään ja yläluokkaisen näköinen jumalatar, mutta miesten silmissä kuivakan oloinen tylsimys jolla ei ole persettä.

Lisätään:

- koulutuksen korostaminen

- älykkyyden korostaminen

Saa olla koulutettu ja älykäs, mutta on eri asia kun mennään nuo asiat "edellä", tyyliin koulutettu nainen hakee seuraa tms.

Opin olemaan edes mainitsematta koulutustani miehille noin kolme tutkintoa sitten.

Vierailija
122/129 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jättää aloitteellisen naisen. Miehen täytyy saada saalistaa. Nainen tekee vaikutuksen mieheen flirttailemalla naisellisesti, ei suoraan kysymällä. Suoraan mies sanoo kyllä kyllä, koska helppoa pesää tiedossa ja voi tapaillakin jonkin aikaa, mutta syvemmin ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin, rakas!

Vierailija
124/129 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja partas

Vierailija
125/129 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kyllä mitään sellaista luonteen tai ulkonäön eroa jolla eroaisin pariutuneista (jopa miehen aloitteesta) kavereistani. Mielenkiintoista etten tosiaan tässä vuosien varrella ole herättänyt kenenkään kipinää kun täältä palstaltakin aina saa lukea kuinka nainen kuin nainen saa miehen yms.

Ulkonäöstä varmasti näin jos niin kerran sanot, mutta me olemme kaikki sokeita omalle luonteellemme, joten sitä on vaikea itse ymmärtää, jos on muiden mielestä jollain tapaa rasittava. Joten en ihan ymmärrä, että mistä olet päätellyt ettet ole muiden mielestä rasittava.

Jos sulla on läheisiä miespuolisia ystäviä, niin yritä kysyä heiltä onko heidän mielestään sulla jotain sellaisia luonteenpiirteitä, jotka häiritsisivät heitä parisuhteessa. Tähän voi olla hiukan vaikea kalastella rehellistä vastausta (kukapa haluaisi mollata ystäviään), mutta jos saat pyydettyä rehellisen vastauksen niin älä ala väittää vastaan, vaan mieti osaisitko muuttaa sitä millaisen kuvan annat ulospäin.

Siis nyt ihan oikeasti. Ihan kuin ne parisuhteeseen päässeet olisivat jotain itse täydellisyyksiä ja me ikisinkut täyttä roskaa. Asia ei todellakaan ole näin. Mieti nyt itsekin millaisia justiinoita kaulinoineen tiedät varmasti itsekin lähipiiristäsi. Ja silti ne miehet niitä vaan pitävät.

Mutta yksi asia on varma: ikisinkut ovat jotain ihan muuta, kuin kauniita. Tai sitten ovat kauniita, jotka harrastavat fwb-suhteita.

Olisipa maailma noin yksinkertainen.

Olen heittämällä kaunein nainen ystäväpiirissäni ja viimeksi harrastanut seksiä 20 vuotta sitten.

Älykkyysosamääräni ja koulutukseni toimivat siveysvyönä.

Kauneus on katsojan silmässä eikä oo ainoo asia, joka merkkaa. Omasta mielestä kaunis ei myöskään aina muiden silmään kaunis. Luonne merkkaa myös. 

Vierailija
126/129 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosiaan aina ikävä asia huomata näin ikisinkkuna. Minunkin lähipiiristäni nimenomaan ne kaikkein jännittävämmät ja räväkämmät naiset on parisuhteissa ja ottajia riittää edellisen suhteen päätyttyä.

"Mitä voisit muuttaa itsessäsi? Mitä voisit parantaa?" No entä jos koen olevani jo se kaikkein paras versio itsestäni paranneltuani itseäni jo vaikka miten? Miksi minun pitää parannella ja hioa itseäni vaikka 6 vuotta, kun toi naapurin Tiina tuossa vieressä sai heti uuden miehen, vaikka on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja raivopäiset hoitamattomat hormoniheittelyt, ja ylipainoakin löytyy hivenen?

Pariutuminen tuntuu kyllä olevan ihan arpapeliä :D Pitää vaan jaksaa lotota, että löytyy sellainen, jonka kanssa yhteistuumin halutaan parisuhde toistemme kanssa.

Vakka kantensa valitsee. Naapurin tiinalla on erilainen kiintymyssyhdemalli kun ikisinkulla. Ikisinkku välttää ja väistää koska vain superhyvä kelpaa tai kuka vaan jolloin epätoivo karkottaa, sarjaseurustelija draamailee koska kaipaa draamaa. 

Vierailija
127/129 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet voi nykyään tehdä aloitteita, sehän on ahdistelua ja naisvihaa. Australiassa on kriminalisoitu ilman lupaa tuijottelu.

Vierailija
128/129 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun täysin ap:n kirjoitukseen. Joskus nuorempana olin aloitteellisempi tai lähinnä tartuin miesten epämääräisiin ja epäsuoriin ehdotuksiin järjestämällä itse itseni miehen seuraksi sen sijaan, että olisin vain ilmaissut kiinnostukseni ja odottanut, että mies itse keksii, millä tavoin tai missä kohtaamme. Nykyään en enää tulkitse epämääräisiä signaaleja miehen hyväksi pitämällä häntä liian ujona tai epävarmana tehdäkseen päätöksiä, vaan annan olla.

Tuollaisissa useamman päivän kestävissä kaveriporukan purjehdus- tai mökkireissuissa on se huono puoli, että yleensä miehillä alkaa seksuaaliset paineet kerääntymään ja silloin seksikumppaniksi kelpaisi melkein mikä tahansa. Samaa on havaittavissa naisillakin, mikä selittää lomaromanssit jonkun täysin luokattoman matkaoppaan kanssa tms. Sitten, kun loma on ohi, niin hävettää muistella, miten sortui sellaiseen.

Vierailija
129/129 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet mukavan small talkin ihastukseksi miehennpuolelta? Just varoitin omaa extrasosiaalista miestäni tästä että jos olet mukava, kiiinnostunut kuuntelemaan jne niin heti luullaan että on piip perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän