Neljäs poika
Saimme tietää, että neljäs poika tulossa. Asia on meille iloinen, mutta sukulaiset aloittivat heti tämän "kyllä teidän vielä tyttö pitää tehdä". Myös ystäväni sanoi, että kyllä jokaisen naisen pitäisi kokea tytön äitinä oleminen. Onko sillä sukupuolella oikeasti niin paljon väliä? Miksi kukaan ei usko, että olemme onnellisia.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sota tulossa kun poikia syntyy.
Miten se liittyy sotaan? Vähintään 15 vuotta menee että vauva kasvaa sotilaaksi.
No itse toivoin tyttöä, mutta meille syntyi poikia. Yhtäkään heistä en kuitenkaan missään vaiheessa olisi vaihtanut tyttöön, he ovat ihania ja olen heistä äärettömän onnellinen. Ihmisiltä on kyllä kuullut todella kummallisia kommentteja, kauhistelevia ja jopa sääliviä.
Noilta jotka sanoo, että kyllä sitä tyttöä voi vielä yrittää, voi kysyä vastakysymyksen: olisko vinkkejä miten niitä tyttöjä sitten tehdään. Veikkaan että tulee hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Noilta jotka sanoo, että kyllä sitä tyttöä voi vielä yrittää, voi kysyä vastakysymyksen: olisko vinkkejä miten niitä tyttöjä sitten tehdään. Veikkaan että tulee hiljaista.
Kun tytöstä alettiin utelemaan sanoin, että ei mun mies ole mikään sekatyömies, että kyllä sieltä meille ihana poika tulee... loppui utelut ja tyhmät kommentit
Sota tulossa kun poikia syntyy.