Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää taas nuo asuntolämpötilan alennusvaatimukset. Lintilä

Vierailija
25.08.2022 |

Onhan se ok, että kukin HALUKAS laskee sisälämpötilaansa, mutta ärsyttävää, jollei omasta patterista saa itse säätää korkeammaksi.

Mitä virkaa säätimillä on, jollei sieltä saa sitä lämpöä, mitä haluaa, vaan ainoastaan alemmas.

Luulen, että perimmäinen idea on saada vuokrataloyhtiöille lisää tuottoa tällä tavalla.

Itse asun osakehuoneistossa. Toivottavasti täälläkin ei aleta alentamaan.

En halua palella. Mun optimilämpötila on 24 astetta. 20 asteessa jäädyn villavaatteet päällä. (joissain kyläpaikoissa on tuo lämpö)

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motarien tuhansien kilometrien valot pois ja espoon päiväsaikaan katuvalot. Samoin kauppojen jääkaappeihin ovet.

Vierailija
142/148 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekojääkentät on ihan hirveitä sähkösyöppöjä. Ensi talvena voitaisiin luistella luonnonjäillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästö kirjoitti:

Varmasti sähkönkulutusta voi jokainen hieman tarkkailla ja miettiä, onko varaa tinkiä. Nyt hallitus ja eduskunta yms. voivat näyttää hienosti esimerkkiä sammuttamalla omista tiloistaan puolet valoista, lämpötila alas, ilmastointi kiinni, saunatilat kiinni jne. , edustusautot Hsl-kk korttiin..Esimerkillähän sitä johdetaan ja luodaan sitä kuuluistaa taisteluhenkeä!

Eduskunnassa saavat kansaedustajat ja työntekijät ladata ilmaiseksi sähköautoja. Ilmaiseksi. Tätä etuutta ei varmasti lopeteta, koska sähköautot ovat punavihreiden suojeluksessa.

Vierailija
144/148 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästö kirjoitti:

Varmasti sähkönkulutusta voi jokainen hieman tarkkailla ja miettiä, onko varaa tinkiä. Nyt hallitus ja eduskunta yms. voivat näyttää hienosti esimerkkiä sammuttamalla omista tiloistaan puolet valoista, lämpötila alas, ilmastointi kiinni, saunatilat kiinni jne. , edustusautot Hsl-kk korttiin..Esimerkillähän sitä johdetaan ja luodaan sitä kuuluistaa taisteluhenkeä!

Eduskunnassa saavat kansaedustajat ja työntekijät ladata ilmaiseksi sähköautoja. Ilmaiseksi. Tätä etuutta ei varmasti lopeteta, koska sähköautot ovat punavihreiden suojeluksessa.

Haluat, että sahataan vanhalla diesel-mersulla savupilven kera :D Mahtava logiikka, ja erittäin luontoystävällistä.

Vierailija
145/148 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanha hirsitalo. Pidän aina talvisin makkarin lämpötilaa noin 18 asteessa. Nukun todella hyvin viileämmässä. Elokuussa makkari lämpeni oikein kunnolla ja heräilin yöllä pistävään kuumuuteen. Viileässä oleskelu muuten kehittää ruskeaa rasvaa, joka hoikentaa.

Minä sairastun flunssaan aina, jos lämpötila painuu yhtään alle 21:n, ja olen hento laiha nainen, 51kg. Ruskea rasva ei nyt jaksa innostaa minua eikä muita itseään kipeäksi palelevia yhtään! Ja kyllä, liikun tarpeeksi, mutta näin laihana myös jäähdyn hyvin nopeasti! Meitä ihmisiä on todella erilaisia fysiikaltaan joten toiset tarvitsevat enemmän lämpöä kuin toiset. Ja pätee se eläimiinkin, jos vertaatte esim. kylmästä täriseviä pikkukoiria ja ankaria pakkasia kestäviä isoja paksukarvaisia koiria.

Vierailija
146/148 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästö kirjoitti:

Haluat, että sahataan vanhalla diesel-mersulla savupilven kera :D Mahtava logiikka, ja erittäin luontoystävällistä.

Eduskunnassa olevien tulisi omalla esimerkillään edistää terveellistä, taloudellista ja ekologista elämäntapaa ja kulkea töihin lihasvoimin, jos moni heistä asuukin melko lähellä työpaikkaansa! Jos näin ei tee (pääsääntöisesti), niin on tiettyjen puolueiden edustajana tekopyhistä pahin.

Vierailija
147/148 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miten voin säästää enää noista kuumista suihkuista. Olen töissä päivittäistavaravarastolla josta puolet on viileän puolella ja teen siellä viileässä töitä ison osan päivästä. Helteilläkin huomaan, että en edes kuumassa kunnolla palaudu siitä kylmästä työpäivän jälkeen vaan on pakko viruttaa itseäni kuumassa suihkussa ja kauan.

Nää jotka puhuvat lyhyistä suihkuista, kotona puuhastelusta yms. niin oikeasti painukaa kuuseen. Jos mä olen aamulla noussut ylös 03.45 aamuvuoroon, tehnyt töitä 06-14 ja päässyt kotiin siinä kolmen jälkeen niin en mä ala häseltämään loppuiltaa jotain ihmeellistä kotona. Mä käyn kuumassa suihkussa kunnes en palele enää, teen ruokaa ja rentoudun. Laitan talvella öljylämmittimen päälle ja nukun hyvät yöunet jotta jaksan taas seuraavan työpäivän.

Jos ei joku usko niin käy itse kokeilemassa mitä se on kerätä tomaatteja ja lihalaatikoita kylmässä jääkaappiolosuhteissa. Jonkun on sekin työ tehtävä ja pidän työstäni, mutta jotain rajaa näihin touhuihin jo!

Edustat hyvin pientä kourallista suomalaisista, ja lämpimät suihkut tai saunominen työvuorosi jälkeen on varmasti kaikkien mielestä ymmärrettävää. Sen sijaan suuri enemmistö ihmisistä ei tarvitse kuumaa suihkua, tai saunaa liian paljon jäähtyneen kehon lämmittämiseen kovin tiheään.

Vierailija
148/148 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästö kirjoitti:

Muutenkin irvokasta koko sähköautoilu, jos miettii sähköauton ekologisia vaikutuksia ja lyhyttä elinkaarta. Ei varsinaisesti ratkaise isoja ongelmia, joita vain siirrellään ilmestymään kohdasta toiseen. Ratkaisu olisi autoilun ja autojen vähentäminen (ja sehän ei käy) samoin kuin koko maapallon hillittömän väestönkasvun radikaali rajoittaminen. Niihin voisivat "esimerkilliset" kansanedustajamme osallistua etunenässä, siis erityisesti tuohon ensimmäiseksi mainittuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme