Kiukutteleeko miehet aina jos parisuhteessa ei ole ollut kuukauteen seksiä?
Meillä on nyt ollut sellainen tilanne ja miehestä on tullut ärtyisä ja ilkeä. Olen kieltäytynyt erinäisiin asioihin vedoten seksistä tässä kuussa ja mies on muuttunut täysin. Muuten meillä on ihan mahtava suhde minun mielestäni. Voiko se vaikuttaa mieheen näin paljon? Ajatteleeko kolmekymppinen vain munillaan??
Kommentit (205)
No kaikki miehet eivät kiukuttele seksin puutteessa samoin kuin kaikki naiset eivät kiukkuile menkkojen aikaan. Mutta osa sitten kyllä. Sitä ne hormonit teettävät, sekä miehellä että naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai se vaikuttaa sellaiseen yleiseen mielentilaan, näin ainakin oon saanu ymmärtää. Mutta ihminen voi itsekin vaikuttaa mielentilaansa, eikä olla vain "olosuhteidensa uhri", joten tätä kannattais puutteessa olevien miesten kans kokeilla. Se kiukuttelu ja yleinen negatiivinen ilmapiiri hyvin harvoin toisten seksuaalisia haluja nostaa.
Taitaa ap olla se kiukuttelija ja negatiivinen hahmo, joka nauttii, kun saa miehen lytistettyä.
Olisi mielenkiintoista kuulla tarina miehen kertomana.
Miks oletat että hän nauttis tuosta tilanteesta?
Ap kuulostaa kettumaiselta tyypiltä, sellaiselta, joka ei halua miehelleen hyvää.
Otapa ap suihin tai autat käsilläsi, se vie tuossa tapauksessa luultavasti elämästäsi noin muutaman minuutin ja mies on sen jälkeen taas tyytyväinen. Vaivaudu hieman ap, näytä, että hän on sinulle tärkeä. Ihan siinä missä keität miehelle vaikka kahvia, niin samassa ajassa saat miehen tyydytettyä.
Se että seksuaalista tekoa voi noin vaan verrata kahvin keittämiseen kertoo erittäin ontosta seksuaalisuuden näkemistavasta.
Minusta ei ole mitenkään outoa siinä että verrataan eri tapoja ilahduttaa toista. Tuossahan on oleellista se että jos rakastat toista, haluat hänelle myös hyvää. Ja se toisen ilahduttaminen voi myös olla itselle kivaa. Ihan kuten lahjan antaminen ilahduttaa paitsi sitä saajaa, niin myös antajaa kun näkee sen saajan ilon.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin huvittavaa kun naiset ajattelevat, että on aivan ok antaa seksiä lopulta kerta kaksi vuoteen ja että miehet olisivat ajatuksissaan uskollisia. Eivät ole.
On tosiaan todella naivia olettaa, että mies ei hae muualta. En usko, että korulauseet tai hieno keskustelu asiasta pitävät miehen tyytyväisenä.
Ei mies enää reilu viikon jälkeen kiukuttele.
Asia on jo hoidossa, eikä kiukuttelulle ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai se vaikuttaa sellaiseen yleiseen mielentilaan, näin ainakin oon saanu ymmärtää. Mutta ihminen voi itsekin vaikuttaa mielentilaansa, eikä olla vain "olosuhteidensa uhri", joten tätä kannattais puutteessa olevien miesten kans kokeilla. Se kiukuttelu ja yleinen negatiivinen ilmapiiri hyvin harvoin toisten seksuaalisia haluja nostaa.
Taitaa ap olla se kiukuttelija ja negatiivinen hahmo, joka nauttii, kun saa miehen lytistettyä.
Ap kuulostaa kettumaiselta tyypiltä, sellaiselta, joka ei halua miehelleen hyvää.
Otapa ap suihin tai autat käsilläsi, se vie tuossa tapauksessa luultavasti elämästäsi noin muutaman minuutin ja mies on sen jälkeen taas tyytyväinen. Vaivaudu hieman ap, näytä, että hän on sinulle tärkeä. Ihan siinä missä keität miehelle vaikka kahvia, niin samassa ajassa saat miehen tyydytettyä.
Se että seksuaalista tekoa voi noin vaan verrata kahvin keittämiseen kertoo erittäin ontosta seksuaalisuuden näkemistavasta.
Minusta ei ole mitenkään outoa siinä että verrataan eri tapoja ilahduttaa toista. Tuossahan on oleellista se että jos rakastat toista, haluat hänelle myös hyvää. Ja se toisen ilahduttaminen voi myös olla itselle kivaa. Ihan kuten lahjan antaminen ilahduttaa paitsi sitä saajaa, niin myös antajaa kun näkee sen saajan ilon.
Kaikki nyt ymmärtää tuon paitsi seksikielteiset, joille seksi on suuri uhraus. Sivu
Jos on terve libidoinen mies niin, ärtymystä tulee, sitä kuitenkin oppii ajan kanssa läheisyyttä välttämään ettei kiihottuisi ja tulisi taas kerran pakkeja, valitettavasti masturbaatio ei tuossa juuri auta. Itse olin useamman vuoden ilman ja siinä opin pysymään niin kaukana että ero sinetöityi.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nyt ymmärtää tuon paitsi seksikielteiset, joille seksi on suuri uhraus. Sivu
Sitä on kyllä vaikea selittää, miksi kahvi on helpompi keittää toisen ilahduttamisen vuoksi vaikkei niin mieli tekiskään, kuin alkaa käsitteleen toisen sukupuolielimiä. Mutta seksiä voi pitää niin intiiminä ja arvokkaana asiana, ettei sitä vain pysty miten vain suorittaan ilman fiiliksiä. Kyseessä ei välttämättä ole "seksikielteisyys" vaan seksin syvällinen arvostaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää on vitsi. Onko muka oikeasti jollain parisuhde, jossa ei ole kuukauteen seksiä? Niin, tai siis, eihän se ole edes enää parisuhde.
On paljon parisuhteita, joissa ei ole seksiä ollenkaan. Varsinkin vanhemmiten.
Ehkä kahdeksankymppisenä vähenee.
Suuri osa vaihdevuodet ohittaneista naisista ei välitä seksistä.
Meillä mies otti eron kolmen viikon seksittömyyden jälkeen. Oli suht tuore avioliitto. Heikolla pohjalla siis oltiin, kun tuohon kaatui. Oli silti paras mies ja suhde, joka oli ikinä ollut. En olisi ikinä uskonut, että erotaan. Nyt en uskalla enää parisuhteeseen, jos se loppuu taas heti, kun saan migreenin tai muuta, johon en pysty vaikuttamaan. Jäi niin kovat traumat, etten pysty ajattelemaankaan seksiä. Parempi olla yksin niin ei tule hylätyksi.
Joo sehän se syy on kun kiukuttaa. Meillä ainakin. Just eilen koitti kourasta siis kourasta mua jalkovälistä joten totesin miehelle et lopeta turha yrittää. Ei oo muutakaan läheisyyttä ja riitaa ollu niin ei paljon kiinnosta muhinointi
Kyllä meillä on välillä tilanteita, että vaimo kysyy mennäänkö käymään jossain tai tehdäänkö jotain ja minä vastaan kieltävästi. Sitten kysyy miksi ja vastaan että mieti sitä. Tämän jälkeen yleensä tulee piparia ja kysyy sitten uudestaan että mennäänkö tekemään parisuhdejuttuja, vastaan myöntävästi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä auttaa kun kertoo muijalle että meillä on seksiä viikottain, haluatko olla mukana vai etsinkö muualta.
Mä olen nainen, 33v, ja jos en saa seksiä kuukauteen niin kyllä ottaa päähän ja rankasti. Lähtökohtaisesti en halua ikinä parisuhdetta, jossa on normaalia olla kuukausi ilman seksiä. Mitta alkaa tulla täyteen jo viikon kahden tauon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eli sun logiikalla nainen jatkaa seksitöntä linjaa kunnes kiukuttelu loppuu? Kyllähän sä itsekin tajuat turhautumisen tunteen jos mies ei toimi sen mukaan kuin sinä haluat, joten miksi aina vain mies on se "syyllinen" kaikkeen? Mikä sun mielentilaa vaivaa kun seksi ei maistu kuukausiin? En kerta kaikkiaan ymmärrä tätä mökötystä puolin ja toisin ja valta-aseman käyttöä parisuhteissa "kun et tee niin kuin minä haluan, et saa seksiä".
Mitkähän nämä "erinäiset syyt" olivat ap'n kohdalla, jolla kieltäydyit seksistä? Miksi olla parisuhteessa ylipäätänsäkään?
Odota kunnes miehesi mieli muuttuu ja hän on samaa mieltä kanssasi, teidän suhde paranee huomattavasti kun hänellä on salasuhde jolta saa tarvittaessa
No onhan se nyt h vetti. Naisessa on muutenkin kestämistä ja jos ei pillua edes saa niin lähtölaskenta alkaa. Hommatkoon keskiluokkaisen elämän jollain muulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on kyllä vaikea selittää, miksi kahvi on helpompi keittää toisen ilahduttamisen vuoksi vaikkei niin mieli tekiskään, kuin alkaa käsitteleen toisen sukupuolielimiä. Mutta seksiä voi pitää niin intiiminä ja arvokkaana asiana, ettei sitä vain pysty miten vain suorittaan ilman fiiliksiä. Kyseessä ei välttämättä ole "seksikielteisyys" vaan seksin syvällinen arvostaminen
Ilmeisesti kaikkein syvällisimmin seksiä arvostavat ei tahraa sitä ollenkaan sukuelimillään.
Ei mun mies edes huomaa, jos seksiä ei ole ollut kuukauteen 😞
Mahtaisko ne häntäheikit kiukutella, jos eivät sais sechiä lukuisilta naisilta?