Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei ole aloitteellinen tapaillessa, onko yleistä?

Vierailija
23.08.2022 |

Taustatietona sen verran, että tapasimme Tinderin kautta. Olemme suhtkoht saman ikäisiä, noin kolmekymppisiä molemmat. Viestittelemme parin päivän välein ja molemmat tekevät aloitteita viestitellessä. Muutamat treffit on nyt takana. Halataan tavatessa ja treffien päättyessä. Vielä ei olla pussattu, vaikka itse olen koittanut tilanteita sopivissa paikoissa pedata, mutta nainen ei ole näihin täkyihin tarttunut. Ei sillä, että sillä jokin kiire olisi, jokainen edetköön omaan tahtiinsa. Ns. vahinkokosketuksia tehdään puolin ja toisin treffeillä, joten molemminpuolista kiinnostusta mielestäni ilmassa on.

Ihmetyttää vain se, että tapaamisemme ovat täysin minun harteillani. Myöskin tapaamisen sopiminen on jotenkin vaikeaa, ja homma menee niin, että ehdotan näkemistä ja jään odottamaan vastusta, että milloin naiselle se sopisi. Vastauksen saamiseen saattaa mennä päivä tai pari, ennen kuin kertoo, milloin löytyy sopiva väli nähdä. Tämä jotenkin kaihertaa mieltä, kun aika moni meistä osaa kertoa heti tulevan viikon vapaat ajankohdat, mutta vastaukseen saattaa silti mennä useampi päivä.

Onko nainen vain varovainen ja harkitseva, vai kieliikö käytös nyt siitä, ettei sitä kiinnostusta sitten olekaan niin paljon? Löytyykö täältä naisia, jotka ovat toimineet samalla tavalla?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en alussa pussaile, joten siinä ei ole mitään outoa. Ei myöskään tuo, että vastaaminen kestää päivän pari.

Kaikki eivät ole niin nopeatempoisia. N32

Vierailija
2/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omasta mielestäni aloitteet ovat olleet fiksusti pedattuja. Ongelma on ollut vähän siinä, että nainen jättää treffeillä istuessa väliimme puoli metriä, jolloin on varsinaisen aloitteen tekeminen on vähän hankalaa. Olen itse sitten yrittänyt istua ja sijoittua siten, että viereeni on helppo tulla. Kosketusta ei kavahda, mutta ei kuitenkaan tule "suutelu etäisyydelle". Myös treffien päättyessä nainen on selkesti ilmaissut, että "halataan" tm, jolloin itse koen, että tämä on pehmeä vihje siihen, ettei kannata yrittää suudelmaa.

Hyvä kuulla, ettei muuten tapailun sopiminen vaikuta oudolta. Mielelläni jatkan tämän naisen piiritystä, mutta tässä ihastuksen alkumetreillä pyörii vähän kainenäköiset ajatukset mielessä. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normaalilta. Ainakaan itse en lähde uusille treffeille mikäli kiinnostusta ei kertakaikkiaan ole. Naisille on opetettu, ettei nainen saa olla liian innokas ja toisaalta nykyään on vain järkevää pitää nettideittailussa jäitä hatussa, koska niin moni mies leikittelee naisilla. 

Mielestäni voit seuraavan kerran yrittää halatessa suudella. Ei "halataan" tarkoita välttämättä että "vain halataan, ei muuta". Jos ei koskaan yritä, nainen voi ajatella että olet kiinnostunut hänestä vain kaverillisesti.

Vierailija
4/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Kiinnostuneena suuresti miehestä (naisena) olisin silti varovainen ja melkein kuin autisti. Toiveikas silti. Mutta vastaamisessa ei ehkä menisi noin kauaa, ellei ole epäselvyyksiä päivissä. Olen muuten sosiaalinen, mutta aluksi varovainen. Uskon siis että on muitakin vastaavia naisissa. Jos kysyt kiinnostuksen tasosta, nainen osaa suoraankin jotain sanoa. Siinä se selviää.

Vierailija
5/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, eipä tällainen putkiaivo ole sitä tajunnut, että "halataan" voisi myös olla vihje toiseen suuntaan. Itsellä suutelu ei jää rohkeudesta kiinni, voisin seuraavalla kerralla tarrata päästä kiinni ja suudella heti. Lähinnä pelkään sitä, että jos tilanne tulee liian nopeasti naiselle, kuiten tuolla yksi aikaisempi sanoikin, ettei itsekään alussa välitä pussailla. Täytyykin ensi kerralla itse sopivassa paikassa kuroa välimatka kiinni ja katsella, että tuleeko hymynkaretta suupieliin. 

ap

Vierailija
6/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myöskin tapaamisen sopiminen on jotenkin vaikeaa, ja homma menee niin, että ehdotan näkemistä ja jään odottamaan vastusta, että milloin naiselle se sopisi. Vastauksen saamiseen saattaa mennä päivä tai pari, ennen kuin kertoo, milloin löytyy sopiva väli nähdä."

Jännä, että nyt kun mies puhuu näin naisesta, niin tämä on ihan ok ja normaalia. Mutta kun täällä on ollut useita viestiketjua toisin päin, niin vastaukset ovat luokkaa "ei sitä miestä kiinnosta tarpeeksi, mene eteenpäin".

Vierailija
7/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene maksullisiin. Sitähän sä haluat.

Vierailija
8/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin monenlaisia. Hän saattaa olla rauhallisemmin etenevää sorttia, ja ei-niin spontaani, vaan haluaa miettiä rauhassa ennen kuin sopii. Se voi tietty ottaa hermoon, jos itse on herkemmin innostuvaa sorttia.

Vierailija
9/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua suudella eikä halua fyysistä läheisyyttä, hän ei ole kiinnostunut. Hän saattaa silti käydä treffeillä jos maksat, tai koska odottaa jos sittenkin alkaisi kipinöidä ja pitää sinusta ihmisenä. Yleensä kuitenkin jos vetovoimaa ei ole niin sitä ei sitten myöskään tule.

Sen verran aikuinen tässä olen, etten toimi lompakkona treffeillä. Toki pienemmissä asioissa haluan toista huomioida, kuten perinteisen kahvin tm. tarjoaminen. Olen myös miettinyt, että odotellaanko tässä sitä kuuluisaa kipinää, kun tulemme hyvin juttuun. Pitää ensi kerralla suoremmin koittaa sitä suudelmaa ja jos se ei tapahdu, niin pitää ottaa puheeksi, että missä oikein mennään.

ap

Vierailija
10/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normijuttu suominaiselle. On lahna kaikessa.

Suosittelen siirtymistä muualle. Mulla ainakin parani naissuhteet 1000%. Enää en kuole tylsyyteen.

Ota vaan ulkomailta. Mutta varovaisen alun jälkeen osa naisista on viihdyttävämpiä, ei kai tylsiä kaikki. 

Vierailija
11/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua suudella eikä halua fyysistä läheisyyttä, hän ei ole kiinnostunut. Hän saattaa silti käydä treffeillä jos maksat, tai koska odottaa jos sittenkin alkaisi kipinöidä ja pitää sinusta ihmisenä. Yleensä kuitenkin jos vetovoimaa ei ole niin sitä ei sitten myöskään tule.

Sen verran aikuinen tässä olen, etten toimi lompakkona treffeillä. Toki pienemmissä asioissa haluan toista huomioida, kuten perinteisen kahvin tm. tarjoaminen. Olen myös miettinyt, että odotellaanko tässä sitä kuuluisaa kipinää, kun tulemme hyvin juttuun. Pitää ensi kerralla suoremmin koittaa sitä suudelmaa ja jos se ei tapahdu, niin pitää ottaa puheeksi, että missä oikein mennään.

ap

Se on hyvä suunnitelma.

Vierailija
12/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainenkin kuitenkin oma aloitteisesti sinulle viestittelee ja vahinko koskettelee treffeillä niin kyllä sitä kiinnostusta löytyy molemmin puolisesti. On todennäköisesti vain alussa varovainen koska ei tunne sinua vielä ollenkaan. En minäkään tykkää pussailla täysin tuntematonta vaan haluan edetä hitaasti suhteessa ja tutustua rauhassa. 

Vierailija
13/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on niin monenlaisia. Hän saattaa olla rauhallisemmin etenevää sorttia, ja ei-niin spontaani, vaan haluaa miettiä rauhassa ennen kuin sopii. Se voi tietty ottaa hermoon, jos itse on herkemmin innostuvaa sorttia.

Näin juuri. Joku voi käyttäytyä epäkiinnostuneen oloisesti vaikka oikeasti on vain epävarma tai ei halua jostain syystä näyttää innokkuuttaan, mutta joku toinen samoin käyttäytyvä ei vain ole tarpeeksi kiinnostunut.

Ei näihin ole oikeita vastauksia, kuten tämänkin ketjun perusteella nähdään. Asian tietää tässä tapauksessa vain tämä nainen, jonka tekemisiä ja tekemättömyyttä ap arvailee.

Vierailija
14/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kannattaa opetella keskustelemaan asianosaisen kanssa. Keskustelupalstoilla avautuminen ei sitä ole.

2. Voi olla että hän haluaa tutustua paremmin ennen kuin siirtyy millekään pussausasteelle jos sellaista on edes tulossa.

3. On normaalia että ihmisillä on muutakin elämää kuin joku deittisovellus viestittelyineen.

4. Monet asiat selviävät keskustelemalla ja toiseen tutustumalla.

Vierailija
15/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Myöskin tapaamisen sopiminen on jotenkin vaikeaa, ja homma menee niin, että ehdotan näkemistä ja jään odottamaan vastusta, että milloin naiselle se sopisi. Vastauksen saamiseen saattaa mennä päivä tai pari, ennen kuin kertoo, milloin löytyy sopiva väli nähdä."

Jännä, että nyt kun mies puhuu näin naisesta, niin tämä on ihan ok ja normaalia. Mutta kun täällä on ollut useita viestiketjua toisin päin, niin vastaukset ovat luokkaa "ei sitä miestä kiinnosta tarpeeksi, mene eteenpäin".

Johtuu siitä, että miehen kuuluu jahdata naista eikä toisin päin.

Kyllähän moni mies käyttää tilaisuutta hyväkseen muutaman seksikerran verran vaikka ei olisi yhtään kiinnostunut, jos joku nainen järkkäilee treffit ja on oikein tyrkyllä. Nainen harvemmin jaksaa tapailla miestä, ellei ole oikeasti tosi kiinnostunut. Ainoa toinen syy voi olla, jos mies on hyvin aulis maksamaan kaikenlaista.

Vierailija
16/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuulostaa, että tutustuminen etenee ihan hyvin. Nainen on vaan rauhallisempi. Älä kysy heti, missä mennään. Voi tuntua painostukselle.

Vierailija
17/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ahdistuisin jos pitäisi jo muutamien teffien jälkeen alkaa fyysiseen suhteeseen. Itse haluan tutustua rauhassa. Olen lisäksi introvertti, enkä vastaile "nykyisten standardien mukaisesti" vaan kännykkä saattaa olla esim hattuhyllyllä äänettömällä tms. Ap:n innokkuus alkaa kuulostaa ahdistavalta.

Vierailija
18/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette keskustelleet?

Vierailija
19/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kannattaa opetella keskustelemaan asianosaisen kanssa. Keskustelupalstoilla avautuminen ei sitä ole.

2. Voi olla että hän haluaa tutustua paremmin ennen kuin siirtyy millekään pussausasteelle jos sellaista on edes tulossa.

3. On normaalia että ihmisillä on muutakin elämää kuin joku deittisovellus viestittelyineen.

4. Monet asiat selviävät keskustelemalla ja toiseen tutustumalla.

Jep, näinhän se on. 

1. Erilaisille keskuisteluille on aikansa ja paikkansa, ei kaikkea voi / kannata aina heti suoraan kysyä, kun jotain tulee mieleen. Kokeileppa huviksesi maalata tulevaisuutta perheestä ja omakotitalosta, sekä lasten nimistä ensimmäisillä treffeillä. Jep, eipä toimi. Itse koen, että jos alan kyselemään enemmän perään, niin se voi helposti alkaa tuntua ahdistavalta. Enkä mielestäni ole erityisesti avautunut, vaan ihmetellyt asiaa.

2. Tästä olen samaa mieltä.

3. Jäi tosin mainitsematta, että ei enää viestitellä deittisovelluksella, tosin ei se mitään eroa tee. Tuskin kukaan kuitenkaan on niin kiireinen, ettei ehdi saman vuorokauden aikana vastata lukemaansa viestiin. Silloin vastaamisen viipymiseen on jokin toinen syy.

4. Kuten 1. aika ja paikka.

-ap

Vierailija
20/84 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kiitos erilaisille mielipiteille. Kuten alussa vastailin, niin aijon jatkaa naisen piiritystä normaaliin tapaan. Hieman ihmetyttää, miksi niin moni ottaa asiani negatiivisesti. Eihän tässä ole kyse kuin yhden hieman ihastuneen miehen ajatuksista.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän