Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: "Presidentti Sauli Niinistöltä lyhyt ja ytimekäs kommentti Sanna Marinin juhlinnasta"

Vierailija
23.08.2022 |

"Tänään tiistaina julkisuuteen vuosi jälleen uusia videoita sekä kuvamateriaalia. Pääministeri Sanna Marin pyytää anteeksi kuvaa, joka ei hänen mielestään ole asiallinen."

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009022245.html

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on itse todennut jo aiemmin kaiken olennaisimman: "The haters gonna hate".

Vierailija
62/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentin kommentti: "ei kai sinä yönä mitään merkittävää tapahtunut."

Case closed. Siirrytään olennaisimpiin asioihin. 

Minä yönä? Sanna on ryypännyt ainkakin neljä päivää yhdeksän päivän aikana.

Sanna ei ole ryypåännyt.  Ainakaan siinä mittakaavassa mitä itse ryyppäät.

En ole nähnyt Marinista mitään materiaalia missä hän vaikuttaisi selvästi päihtyneeltä.

En minäkään, känniörvellyksestä on puhunut vain Seiska julkaisemiensa videoiden yhteydessä ja vaikka kuinka katsoin ne videot ja kuvat, niin örvellystä en nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se näyttäisi, jos presidentti haukkuisi pääministerin maan rakoon? Niinistö on fiksu, kuten myös Orpo ja molemmat pyrkivät pitäytymään tämän mutakeskustelun ulkopuolella.

Ei Saulin olisi tarvinnut Sannaa alkaa nimittelemään vaan kritisoida asiallisesti

Niinistö ei ole hänen isänsä. Kyllä pitää ihan itse tajuta milloin homma menee överiksi.

Vaikka Sauli ei olekaan Sannan isä, voi presidentti kuitenkin kritisoida pääministerin touhuja. Tuskin Sanna itse tajuaa, koska omat hommat menevät överiksi. Ainoastaan kaduttaa silloin, kun on jäänyt kiinni.

Mutta ei sitä tehnyt, koska se ei ole presidentin arvokkuudelle sopivaa. Populistit sortuvat käyttämään lokaa.

Vierailija
64/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole minun pääministerini. Minä odotan Suomen pääministeriltä uransa vaatimaa edustusta sekä arvokasta käytöstä myöskin yksityiselämän puolella. Viimeaikainen perseily ei ole vakuuttanut ollenkaan. En pysty antamaan arvostusta tuommoiselle käytökselle, mitä hän nyt maailmalle viestii.

Vierailija
65/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saadanan pirihoora lesbo" oli Sauli sanonut kun mikki j'i vahingossa päälle haastattelun jälkeen

Vierailija
66/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää että kaikki noi lampaa suojelee tota, monoa perseelle ennekuin saa lisää vahinkoa aikaan. Surkein PM ikinä. 

Vierailija
67/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää mitä sale ja jepa on aamupalapöydässä rupatellu näistä sanden kuvioista.

Hitsi miten Jepan tyylikkyys oikein korostuu näitä Sande-sekoiluja vasten. Upea presidentin rouva.

Samaa mieltä. Sitä kummasti nyt arvostaa enemmän virkamiehiä ja naisia, jotka osaavat käyttäytyä edustustehtävänsä mukaisesti.

Vierailija
68/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomatia onkyllä meitä kohtaan lausuttuna kiusallista asioiden kiertämistä. Diplomaatin elkein pressa ja suurlähettiläät puhuvat. Se on tosi harmi kun ei suoraa vastausta saada.

Marin älytköön pysyä poissa palstatilaa viemästä lehtien palstoilla. Älyäisi edes sen, että meillä oli EM kisat ja mitaleita tuli. Nämä kilpailijat tarvitsevat enemmän palstatilaa ja kunnioitusta, suunnattoman uhrautuvaisia kunnuoruutensa antavat kestävyysurheilulle. Näille kunnia, Marin ei pukahda näistä voitoista.

Vierailija
69/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja lopetti elokuun päivien laskemisen Sannan viimeiseen illanviettoon, jotta sai raflaamamman otsikon. Missä sinun medialukutaitosi on.

Vierailija
70/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin kaveripiiri elää  somejulkisuudesta. Joka juttu tehdään sen kautta miltä se näyttää somessa. Aika naurettavaa pääministeriltä odottaa jotain yksityisyyttä tuolta joukolta. Ens kerralla homma voi lähteä ihan käsistä, kun somessa leviää tieto meneillään olevista jauhobileistä. Piikki on auki sanonta on ilmeisesti muutettava muotoon piikki on vapaa.

Vierailija
71/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että joillekin on eri säännöt kuin toisille. Kanerva ja Stubbkin joutuivat eroamaan. Joitakin eliitin jäseniä eliitti suojelee enemmän kuin toisia. Halutaankohan Sanna Marin jatkavan kautensa loppuun ja nämä biletysasiat painetaan tarkoituksella villaisella?

Vierailija
72/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se näyttäisi, jos presidentti haukkuisi pääministerin maan rakoon? Niinistö on fiksu, kuten myös Orpo ja molemmat pyrkivät pitäytymään tämän mutakeskustelun ulkopuolella.

on Niinistä ennenkin arvostellut Marinia, joten olisi aivan hyvin voinut tehdä sen nytkin, jos olisi hänen mielestä ollut aihetta.

Yhtä hätiköityä twiittiä kommentoinut, että se edustaa Marinin henkilökohtaista kantaa. Jos sitä vertaa isälliseen ojentamiseen, niin sitten.

Vierailija
73/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niistä lukuisista öistä presidentti tarkoittaa?

Vierailija
74/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että joillekin on eri säännöt kuin toisille. Kanerva ja Stubbkin joutuivat eroamaan. Joitakin eliitin jäseniä eliitti suojelee enemmän kuin toisia. Halutaankohan Sanna Marin jatkavan kautensa loppuun ja nämä biletysasiat painetaan tarkoituksella villaisella?

Mihin unohdit pääministeri Jyrki Kataisen? Asteli tikit päässä ja silmä mustana median eteen Saulin vaalijuhlien jälkeen. Jyrki naureskeli koko asialle. Missä oli silloin kivenheittäjät ja epäilijät oliko suomalaiset turvassa ja mikä oli pääministerin toimintakyky? 

Vierailija
75/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyseessä naisasia. Ei Sannalle kukaan voi mitään hänhän on nainen. Tyttömäistä on hänen biletyksensä, siksi sitä monelta taholta oikein kannustetaan.  Marin eitse sanoi, ettei ole koskaan ollut krapulaa, mutta jätti sanomatta, että juotu ja juhlittu on överisti. Monille riittää Marinin kestävyys alkoholiin kun hänellä ei ole ollut krapulaa eikä muka ole edes remunnut.

Vierailija
76/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ei vaikuta olevan tehtävänsä tasalla. Hän bilettää ja mokailee ja pitää jälkiteen tiedotustilaisuuksia mokailuistaan. Hän ei ole mitenkään huomioinut suomalaisten viime aikaista urheilumenestystä. Me urheilusuoritukset olivat sitäpaitsi oikeasti yhteistä iloa tuottavia ja tervehenkisiä tapahtumia. Toisin kuin nämä salassa ja pimeässä ja kännissä tapahtuneet ketkuttelut ja hinkkaamiset.

Vierailija
77/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetinmoinen älämölö tästä on nyt noussut. Mielestäni tässä ei ollut mitään muuta kuin nuoren ihmisen harkintakyvyn puutetta. Älkää teilatko hyvää pääministeriä tällaisen takia.

Vierailija
78/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuona yönä ei sattumoisin vaarantunut, niin ei se tarkoita, etteikö olisi voinut vaarantua !

Juristi vastaa just siihen mitä kysytään (vaarantuiko?).

Jatkossa voi vaarantua.

Vierailija
79/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna ei ole ryypåännyt.  Ainakaan siinä mittakaavassa mitä itse ryyppäät.[/quote

Ei varmaan olekaan ryypännyt. Jos minä vanhan liiton ihminen olen antanut itseni oikein ymmärtää, huumeet eroavat alkoholista siinä, että ne piristävät, antavat "vauhtia", eikä tule krapulaa eikä nälkää. Alkoholi väsyttää, turvottaa ja tulee krapula.

Aikuisten oikeesti, kumpia Marin on käyttänyt?

Vierailija
80/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan helvetinmoinen älämölö tästä on nyt noussut. Mielestäni tässä ei ollut mitään muuta kuin nuoren ihmisen harkintakyvyn puutetta. Älkää teilatko hyvää pääministeriä tällaisen takia.

Missä vaiheessa 36 vuotias äiti on muuttunut nuoreksi? Vieraansa voivat sitä ollakin, en tunne tai seuraa pintaliitoihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän