IS: "Presidentti Sauli Niinistöltä lyhyt ja ytimekäs kommentti Sanna Marinin juhlinnasta"
"Tänään tiistaina julkisuuteen vuosi jälleen uusia videoita sekä kuvamateriaalia. Pääministeri Sanna Marin pyytää anteeksi kuvaa, joka ei hänen mielestään ole asiallinen."
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Sanna Marin joutuu tällaisten kohujen keskelle? Mites Niinistö puolisoineen? Miksi toiset osaavat käyttäytyä arvokkaasti, kun taas toiset ei? Minä olen ainakin kyllästynyt täysin lukemaan Sannan ja bilekavereidensa rymyämisistä, kun tuon ikäiset naiset kyllä osaisi käyttäytyä.
Olihan Niinistöllä puolivillit vuotensa jokunen vuosikymmen sitten. Oliko ne paikata Storyville, Pikku parlamentti vai mitä ja mukana Häkämies ja ketä lie? Ei ollut somea, mutta uutisoitiin ja kai jonkun muistelmissakin on
Kyllä silloinkin huono harkintakyky tuli esiin lehtijuttuina. Matti Nykänen on klassikkoesimerkki ja "ystävät" veivät hyväntahtoista hölmöä kuin litran mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei vaikuta olevan tehtävänsä tasalla. Hän bilettää ja mokailee ja pitää jälkiteen tiedotustilaisuuksia mokailuistaan. Hän ei ole mitenkään huomioinut suomalaisten viime aikaista urheilumenestystä. Me urheilusuoritukset olivat sitäpaitsi oikeasti yhteistä iloa tuottavia ja tervehenkisiä tapahtumia. Toisin kuin nämä salassa ja pimeässä ja kännissä tapahtuneet ketkuttelut ja hinkkaamiset.
Tämä vaikuttaa olevan samanlainen mustamaalaus kampanja kjuin mitä tapahtui kun Obaman vaaleja jolloin häntä edes uskottu olevan Amerikan kansalainen. Tämä someilu-idiotismi on mennyt liian pitkälle.
Presidentiltä kysyttiin tiedotustilaisuudessa, onko Suomen valtiollisessa päätöksenteossa tai turvallisuudessa jokin vaarantunut tuona yönä, kun pääministeri oli juhlimassa.
– Ei sinä yönä kai mitään merkittävää tapahtunut, Niinistö sanoi.
Eiköhän tämänkin propagandakampanjan tarkoitus ole nostaa joku hemmetin Krista Kiuru valtaan ja maanlaajuinen ulkonaliikkumiskielto päälle. Kaduttaa, että olin lammas ja otin rokotukset.
Niinistö jäi leskeksi, kun toinen poika oli vielä alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että joillekin on eri säännöt kuin toisille. Kanerva ja Stubbkin joutuivat eroamaan. Joitakin eliitin jäseniä eliitti suojelee enemmän kuin toisia. Halutaankohan Sanna Marin jatkavan kautensa loppuun ja nämä biletysasiat painetaan tarkoituksella villaisella?
Miksi nämä asiat sitten edes vuodetaan kansalle jos mitään ei kuitenkaan tehdä? Ei meidän olisi pakko tietää tuota kaikkea sähläämistä ja örvellystä. On noita asioita ennenkin salattu. Mitä tarkoitusta palvelee vihastuttaa kansa?
Vierailija kirjoitti:
Aivan helvetinmoinen älämölö tästä on nyt noussut. Mielestäni tässä ei ollut mitään muuta kuin nuoren ihmisen harkintakyvyn puutetta. Älkää teilatko hyvää pääministeriä tällaisen takia.
Marin on pääministeri, rouva ja keski-ikäinen. Nyt valoja päälle urpo!
Vierailija kirjoitti:
Presidentiltä kysyttiin tiedotustilaisuudessa, onko Suomen valtiollisessa päätöksenteossa tai turvallisuudessa jokin vaarantunut tuona yönä, kun pääministeri oli juhlimassa.
Niin yhtenä yönä. Me emme edes tiedä kuinka monena yönä Sanna on ollut ympäripäissään. Ilmankos sitä ei kovin moneen paikkaan ole enää laskettukaan. Onko sillä päihdeongelma?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämänkin propagandakampanjan tarkoitus ole nostaa joku hemmetin Krista Kiuru valtaan ja maanlaajuinen ulkonaliikkumiskielto päälle. Kaduttaa, että olin lammas ja otin rokotukset.
sanna tuhoaa sdp:n juhad sipilän tyyliin ja petaa paikkaa orpolle. Siinä tässä on kyse. Siksi kokoomuslainen presidentti painaa villaisella sekoilut.
fkgödfgl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentin kommentti: "ei kai sinä yönä mitään merkittävää tapahtunut."
Case closed. Siirrytään olennaisimpiin asioihin.
Minä yönä? Sanna on ryypännyt ainkakin neljä päivää yhdeksän päivän aikana.
Sanna ei ole ryypåännyt. Ainakaan siinä mittakaavassa mitä itse ryyppäät.[/quote
Ei varmaan olekaan ryypännyt. Jos minä vanhan liiton ihminen olen antanut itseni oikein ymmärtää, huumeet eroavat alkoholista siinä, että ne piristävät, antavat "vauhtia", eikä tule krapulaa eikä nälkää. Alkoholi väsyttää, turvottaa ja tulee krapula.
Aikuisten oikeesti, kumpia Marin on käyttänyt?
Aikuisten oikeesti lopeta lässytys. Marin tajuaa vastuunsa ja antoikin jo kusinäytteen. Jos persuilla ei ole muita argumennttejä niin kehoittaisin vaihtamaan koko duuman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin yhtenä yönä. Me emme edes tiedä kuinka monena yönä Sanna on ollut ympäripäissään. Ilmankos sitä ei kovin moneen paikkaan ole enää laskettukaan. Onko sillä päihdeongelma?
Vierailija kirjoitti:
Puolustusvoimien ylipäällikkö ei tada olla perillä kohotetusta valmiudesta. Pelle valtionjohto. Narreja.
Kyllä minusta porttikielto kaikkiin Suomen baareihin on nyt perusteltua.
Vierailija kirjoitti:
hahaakommentti
hahahhaa kyllä. Hyvä
Vierailija kirjoitti:
Se ei kyllä estä Sannaa bilettämästä hallituksen omistamissa tiloissa veronmaksajien piikkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että joillekin on eri säännöt kuin toisille. Kanerva ja Stubbkin joutuivat eroamaan. Joitakin eliitin jäseniä eliitti suojelee enemmän kuin toisia. Halutaankohan Sanna Marin jatkavan kautensa loppuun ja nämä biletysasiat painetaan tarkoituksella villaisella?
Mihin unohdit pääministeri Jyrki Kataisen? Asteli tikit päässä ja silmä mustana median eteen Saulin vaalijuhlien jälkeen. Jyrki naureskeli koko asialle. Missä oli silloin kivenheittäjät ja epäilijät oliko suomalaiset turvassa ja mikä oli pääministerin toimintakyky?
Se onkin sitä parempaa, kokoomuslaista alkoholinkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
fkgödfgl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei ole ryypåännyt. Ainakaan siinä mittakaavassa mitä itse ryyppäät.[/quote
Ei varmaan olekaan ryypännyt. Jos minä vanhan liiton ihminen olen antanut itseni oikein ymmärtää, huumeet eroavat alkoholista siinä, että ne piristävät, antavat "vauhtia", eikä tule krapulaa eikä nälkää. Alkoholi väsyttää, turvottaa ja tulee krapula.
Aikuisten oikeesti lopeta lässytys. Marin tajuaa vastuunsa ja antoikin jo kusinäytteen. Jos persuilla ei ole muita argumennttejä niin kehoittaisin vaihtamaan koko duuman.
VKK on todennäköisempi, katso vaikka Panu Huuhtasen kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fkgödfgl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VKK on todennäköisempi, katso vaikka Panu Huuhtasen kirjoituksia.
MVlehti ja VKK samlla linjalla: Venäjä propaganda ja Nato-vastaisuus.
Ei ole MVlehti perussuomalaisten ystävä (ainakan enää)
Eräät MV-Lehden taustalla haastattelemat politologit arvelevat, että pääministeri Sanna Marinin ympärille rakennettu ”bilekohu” on tehty ainoastaan PS:n nostamiseksi hallitukseen. Riikka Purran tiedetään jo koordinoineen ministerilistoja ja PS:n entinen puheenjohtaja Jussi Halla-aho ollaan tiettävästi asettamassa ulkoministeriksi.
MV-Lehden tarkka uutisointi on siis etukäteen paljastanut – jälleen kerran – että PS on valeoppositio, joka ottaa rahaa ja suoraan käskyjä ulkomailta. Traumaattinen suhtautuminen Kiinaan on sumentanut monen aivot ja arvostelukyvyn puolueen sisäpiirissä.
MV-Lehden tutkivan journalismin ryhmä
Allekirjoittaja: Janus Putkonen, päätoimittaja
UMV/UVM, 22.8.2022
Vanha horisko lässyttää. Ketä kiinnostaa Niinistö?
Olihan Niinistöllä puolivillit vuotensa jokunen vuosikymmen sitten. Oliko ne paikata Storyville, Pikku parlamentti vai mitä ja mukana Häkämies ja ketä lie? Ei ollut somea, mutta uutisoitiin ja kai jonkun muistelmissakin on