Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: "Presidentti Sauli Niinistöltä lyhyt ja ytimekäs kommentti Sanna Marinin juhlinnasta"

Vierailija
23.08.2022 |

"Tänään tiistaina julkisuuteen vuosi jälleen uusia videoita sekä kuvamateriaalia. Pääministeri Sanna Marin pyytää anteeksi kuvaa, joka ei hänen mielestään ole asiallinen."

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009022245.html

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tissikuvat valtion tiloissa tulee leviämään vielä maailmalle. En tiedä onko kansa enää silloin yhtä hyvämielinen.

Vierailija
42/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiskohun aikaan Sanna-fanit kertoivat, että pääministeri on liian kiireinen käymään itse ruokaostoksilla.

Tuli vaan mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tissikuvat valtion tiloissa tulee leviämään vielä maailmalle. En tiedä onko kansa enää silloin yhtä hyvämielinen.

Ei Marin ole siinä kuvassa.

Vierailija
44/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Niinistö halusi olla maltillinen. Pojot Salelle tästä.

Vierailija
45/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa saatana lukemaan tarkasti mitä sanotaan!

Presidentiltä kysyttiin tiedotustilaisuudessa, onko Suomen valtiollisessa päätöksenteossa tai turvallisuudessa jokin vaarantunut tuona yönä, kun pääministeri oli juhlimassa.

– Ei sinä yönä kai mitään merkittävää tapahtunut, Niinistö sanoi.

Eli Niinistö ei suinkaan kuittaa tätä olankohautuksella vaan väistää kysymyksen ja suoran arvostelun Marinin toimista sillä, että mitään ei tapahtunut. Mutta jos olisi tapahtunut...

Vierailija
46/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamiaiskohun aikaan Sanna-fanit kertoivat, että pääministeri on liian kiireinen käymään itse ruokaostoksilla.

Tuli vaan mieleen.

Nyt kiireiden syyt selvisivät. Aamuisin joutuu herättämään sammuneet ja siivoamaan bailuporukan sotkut.

Vierailija
47/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Marin ole siinä kuvassa.

Marinin vastuulla nuo bimbot sielä juhli.

Vierailija
48/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se näyttäisi, jos presidentti haukkuisi pääministerin maan rakoon? Niinistö on fiksu, kuten myös Orpo ja molemmat pyrkivät pitäytymään tämän mutakeskustelun ulkopuolella.

Ei Saulin olisi tarvinnut Sannaa alkaa nimittelemään vaan kritisoida asiallisesti

Vierailija
49/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se näyttäisi, jos presidentti haukkuisi pääministerin maan rakoon? Niinistö on fiksu, kuten myös Orpo ja molemmat pyrkivät pitäytymään tämän mutakeskustelun ulkopuolella.

Ei Saulin olisi tarvinnut Sannaa alkaa nimittelemään vaan kritisoida asiallisesti

Niinistö ei ole hänen isänsä. Kyllä pitää ihan itse tajuta milloin homma menee överiksi.

Vierailija
50/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentin kommentti: "ei kai sinä yönä mitään merkittävää tapahtunut."

Case closed. Siirrytään olennaisimpiin asioihin. 

Minä yönä? Sanna on ryypännyt ainkakin neljä päivää yhdeksän päivän aikana.

Sanna ei ole ryypåännyt.  Ainakaan siinä mittakaavassa mitä itse ryyppäät.

Vierailija
51/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sale näkee metsän puilta. Maailman poliittisen tilanteen vuoksi tapahtuma pitää saada mitätöityä nyt. Kulissien takana on voinut olla muut kommentit. Sale myös tajuaa, että Marin hakee huomiota laskelmoiden (aikoinaan Marin pyysi puoluetoveria haukkumaan itseään, jotta saisi säälisuosiota).

Vierailija
52/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää mitä sale ja jepa on aamupalapöydässä rupatellu näistä sanden kuvioista.

Hitsi miten Jepan tyylikkyys oikein korostuu näitä Sande-sekoiluja vasten. Upea presidentin rouva.

Vierailija
53/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt ja ytimekäs kommentti?

"ei kai sinä yönä mitään merkittävää tapahtunut."

On tuo aika lyhyt ja ytimekäs. Eikö sinusta?

Jopa iltapaska on viimein sisäistänyt että sijaiset oli tiedossa ja käytettävissä jos olisi vaikka tullut tilanne missä olisi tarvinnut nopeaa reagointia ja jos pääministeri ei olisi ollut riittävän selvä hoitaakseen asioita. Ehkä sunkin kannattais pikkuhiljaa ruveta tajuamaan ettei mitään syytä meteliin ollut?

Vierailija
54/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei fiksina miehenä nähnyt siihen aihetta.

Vierailija
55/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö ei ole itse tosiaankaan ainakaan nuorempana lasiin sylkenyt.

Vierailija
56/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistö ei ole hänen isänsä. Kyllä pitää ihan itse tajuta milloin homma menee överiksi.

Vaikka Sauli ei olekaan Sannan isä, voi presidentti kuitenkin kritisoida pääministerin touhuja. Tuskin Sanna itse tajuaa, koska omat hommat menevät överiksi. Ainoastaan kaduttaa silloin, kun on jäänyt kiinni.

Vierailija
57/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentin kommentti: "ei kai sinä yönä mitään merkittävää tapahtunut."

Case closed. Siirrytään olennaisimpiin asioihin. 

Minä yönä? Sanna on ryypännyt ainkakin neljä päivää yhdeksän päivän aikana.

Sanna ei ole ryypåännyt.  Ainakaan siinä mittakaavassa mitä itse ryyppäät.

En ole nähnyt Marinista mitään materiaalia missä hän vaikuttaisi selvästi päihtyneeltä.

Vierailija
58/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on Niinistä ennenkin arvostellut Marinia, joten olisi aivan hyvin voinut tehdä sen nytkin, jos olisi hänen mielestä ollut aihetta.

Vierailija
59/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sale puhuu Nalle Puh in sanoin.

Lukee tuota kirjaa pikkupojalleen:D

Vierailija
60/138 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi niinistö. Namusetä vailla vertaa. Ei minun presidentti. Ei korppi korpin silmää noki. Niinistö juristina tietää vallan hyvin ettei valtion virkamies voi noin käyttäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä