Voisitko seurustella itsesi pituisen miehen kanssa?
Voisitko seurustella itsesi pituisen miehen kanssa? Vai tuntuisiko se oudolta?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi oudolta, kun on koko ikänsä tottunut siihen, että miehet ovat itseäni pitempiä. Mulla pituutta siis 161.
Ja tapailen miestä, joka on alle keskimitan, eli en ole niitä naisia, jolle miehen pitää olla pitkä.
Jos saisitte lapsia, niistäkin tulisi lyhyitä.
Ei välttämättä.
Mä olen 152cm ja mies 172cm, meidän aikuinen poika on 178cm ja aikuinen tyttö 166cm.
Eivät tietenkään ole mitenkään erityisen pitkiä, mutta eivät kuitenkaan niin lyhyitä kuin me vanhemmat.Sun mies on sua kuitenkin 20 senttiä pitempi. Ette ole samanpituisia.
Mutta mies on silti keskimittaista miestä paljon lyhyempi.
Ja se oli pointti että lyhyiden vanhempien lapsista muka tulisi automaattisesti lyhyitä.
Mä olen vieläpä todella reilusti keskimittaista naista lyhyempi, eli yhdistelmänä tuon väitteen mukaan pitäisi tulla noin meidän mittaisia lapsia, lyhyelle ja erittäin lyhyelle vanhemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te häpeä lyhyitä (siis alle 170cm) miehiänne?
Lyhyen miehen kanssa ollessani en hävennyt miestä vaan itseäni. Tunsin itseni valtavaksi ja epäviehättäväksi hänen vierellään.
Itse taas koen olevani semi mörssäri, enkä voisi olla mörssärimiehen kanssa :S
Kaksi mörssäriä olisi vaan too much..
No siis minähän en ole edes mikään iso enkä normaalisti sellaiseksi itseäni koe. Kuitenkin pienikokoisen miehen kanssa en voi välttyä siltä. Hienoa että monilla muilla itsetunto kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen miehen kanssa ollessani en hävennyt miestä vaan itseäni. Tunsin itseni valtavaksi ja epäviehättäväksi hänen vierellään.
Mulla vähän sama. Oon aika lyhyt eli 160cm ja pullea enkä sen takia voisi olla itseni pituisen miehen kanssa vaikka hän olisi myös kookas. Tuntisin itseni läskiksi vaikken ole kun muutaman kilon ylipainoinen. Saisi mies olla siis ainakin 5cm pitempi.
mies on lyhyempi. En ole koskaan ymmärtänyt pituushömpötystä. Uskon ettei ketään naista haittaa miehen pituus jos mies on vaan tarpeeksi miehekäs ja ihana.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ihana 173cm nallekarhu <3
Elämäni kolme tärkeää ihmissuhdetta ovat ollut samanpituisen (nykyinen puoliso) tai nippa nappa lyhyemmän miehen kanssa. Väitän, että se on vaan sattumaa, ovatpahan olleet parhaat ja ihastuttavimmat tyypit, joihin olen törmännyt.
Olen naimisissa 2cm lyhyemmän miehen kanssa.
Itseäni kevyemmän kanssa en voisi kuvitella olevani.
N39 173cm
En voisi, miehen pitää mennä edellä kolauttamaan päätään. N 195cm
No minä en kyllä varmaan voisi. En vaan koskaan ole pitänyt itseni pituisia miehiä minua viehättävinä. Sitä ei vaan tapahdu, ei voi mitään. Kai tää on sama ilmiö kuin joillain miehillä että vain hoikka nainen viehättää. Minua viehättää vain pitkä mies. Mutta mitäs väliä sillä muille on? Ei kai kaikkia voi tai tarvitsekaan miellyttää.
No en nyt välttämättä, kun oon vaan 155cm 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi oudolta, kun on koko ikänsä tottunut siihen, että miehet ovat itseäni pitempiä. Mulla pituutta siis 161.
Ja tapailen miestä, joka on alle keskimitan, eli en ole niitä naisia, jolle miehen pitää olla pitkä.
Jos saisitte lapsia, niistäkin tulisi lyhyitä.
Ei välttämättä.
Mä olen 152cm ja mies 172cm, meidän aikuinen poika on 178cm ja aikuinen tyttö 166cm.
Eivät tietenkään ole mitenkään erityisen pitkiä, mutta eivät kuitenkaan niin lyhyitä kuin me vanhemmat.
Me 163cm ja 169cm, lapset 189cm, 173cm, 172cm(kasvuiässä vielä), nuorimmainen ekalla, että ei tiedä vielä. Molemmilla suvussa pitkiä, että sieltä periytyy.
Joo. Olen 167 cm. Jos mies menee vielä vaihtoon, alan katsella lyhyempiä kuin nuorena katselin. Nykyiseni on 185. Pitkät miehet ovat rasittavia alfoja, lyhyet taas mukavia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
siis voi elämä näitä pituuskyselyitä. Ap, mitä helv**ttiä teet sillä tiedolla, voiko joku seurustella jonkun kanssa ja miten niinkin yhdentekevä asia kuin pituus siihen liittyy????
Tän ketjun mukaan miehen lyhyys ei haittaa parisuhdemarkkinoilla.
Aika moni nainen kertoo sen vastauksen, jonka kuvittelee olevan sosiaalisesti hyväksytyin. Eivät kaikki toki, on niitä rehellisiäkin naisia olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis voi elämä näitä pituuskyselyitä. Ap, mitä helv**ttiä teet sillä tiedolla, voiko joku seurustella jonkun kanssa ja miten niinkin yhdentekevä asia kuin pituus siihen liittyy????
Tän ketjun mukaan miehen lyhyys ei haittaa parisuhdemarkkinoilla.
Mitä luulet kummalla on merkitystä, tämän ketjun kivavastauksilla vai oikeassa elämässä tapahtuvilla oikeilla kumppanivalinnoilla?
Ei pituudella ole merkitystä. Ehkä nuorempana sillä oli merkitystä, mutta aikuisena merkitsee muut asiat.