Voisitko seurustella itsesi pituisen miehen kanssa?
Voisitko seurustella itsesi pituisen miehen kanssa? Vai tuntuisiko se oudolta?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis voi elämä näitä pituuskyselyitä. Ap, mitä helv**ttiä teet sillä tiedolla, voiko joku seurustella jonkun kanssa ja miten niinkin yhdentekevä asia kuin pituus siihen liittyy????
Tän ketjun mukaan miehen lyhyys ei haittaa parisuhdemarkkinoilla.
Voi herran jestas. Arvaa miltä tuntuu naisesta, kun miehen pitää kipittää erikseen ylä- ja alakertaan. Koolla on väliä.
Voisin ja olen pari kertaa, N170cm
En voisi. En ole koskaan kiinnostunut lyhyistä miehistä seurustelumielessä ja kaikki mieheni ovat olleet pitkiä. Mulla ei oikeastaan muita toiveita ulkonäölle ole kuin tuo pituus, mutta se on sellainen, mistä en pysty tinkimään, koska ei yksinkertaisesti pysty kiinnostumaan.
158cm ja en voisi. Kuitenkin tunnen pari itseni pituista miestä, ja molemmat ovat onnellisissa parisuhteissa.
Mä oon n. 170 cm pitkä. Voisin seurustella itseni pituisen tai lyhyemmän kanssa. Olen useinkin viehättynyt lyhyistä miehistä. Oma mieheni on kuitenkin minua pitempi.
Muistan joskus 80-luvulla minulla oli joku kaveri (ei seurusteltu, kunhan hengailtiin aikamme), joka oli minua himpun verran lyhkäsempi. Vanhempani saivat hirveän raivarin, kun saivat tietää. Tilanne lähenteli lähes väkivallan piirteitä, joten oli parempi, että ei enää oltu yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan joskus 80-luvulla minulla oli joku kaveri (ei seurusteltu, kunhan hengailtiin aikamme), joka oli minua himpun verran lyhkäsempi. Vanhempani saivat hirveän raivarin, kun saivat tietää. Tilanne lähenteli lähes väkivallan piirteitä, joten oli parempi, että ei enää oltu yhteyksissä.
Täh?
Ei mitään ongelmaa samanpituisen kanssa, ei tarvitse taittaa niskoja suudellessa. T. 180cm mies.
Meidän kaveripiirissä tämä on miesten juttu, eli melkein kukaan ei voisi seurustella itseään pidemmän naisen kanssa, tulee jotenkin sellainen olo, kuin olisi äidin tai isosiskon kanssa.
Joo, mutta on hän vähä pitempi 💖 Tosin ei vielä(kään) seurustella 😅
En voisi. Olen 165cm pitkä ja aviomieheni on 178cm.
En ole koskaan viehättynyt lyhyestä miehestä, enkä ymmärrä miksi olisi pitänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Niimpä :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi oudolta, kun on koko ikänsä tottunut siihen, että miehet ovat itseäni pitempiä. Mulla pituutta siis 161.
Ja tapailen miestä, joka on alle keskimitan, eli en ole niitä naisia, jolle miehen pitää olla pitkä.
Jos saisitte lapsia, niistäkin tulisi lyhyitä.
Perehdy vähän perinnöllisyystieteeseen. Saatat yllättyä.
Olemme mieheni kanssa 167cm molemmat.
Tytär on 176cm ja poika 186 cm, ja tiedän, että ovat mieheni siittämiä.
T.tutkija
Joo, mutta useimmiten heille se on ollut ongelma (puhuu kokoajan omasta pituudestaan... jne, huomaan että iso asia oma pituus itselleen). Olen 167cm.
Olen 170 cm, joo voisin seurustella saman pituisen miehen kanssa.
Voisin, jos mies olisi muuten "roteva" ja isompaa tekoa.
Olen 170cm ja 60kg nainen.
Huomaa että lyhyet naiset eivät halua lyhyitä miehiä, mutta vähän pidemmät naiset okei sen kanssa. Varmaankin haluavat pitkät geenit tuleville lapsilleen että ei tule persjalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaveripiirissä tämä on miesten juttu, eli melkein kukaan ei voisi seurustella itseään pidemmän naisen kanssa, tulee jotenkin sellainen olo, kuin olisi äidin tai isosiskon kanssa.
Olen 170 cm pitkä nainen, Suomessa miehet on lyhyitä. Paljon tulee kaupassa vastaan itseä lyhyempiä miehiä. En voisi seurustella itseä lyhyemmän miehen kanssa, mutta saman pituisen miehen kanssa kyllä.
Jos mies on lyhyempi niin tulee äiti, poika olo.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että lyhyet naiset eivät halua lyhyitä miehiä, mutta vähän pidemmät naiset okei sen kanssa. Varmaankin haluavat pitkät geenit tuleville lapsilleen että ei tule persjalkoja.
Alle 160 cm pitkiä miehiä on sen verran vähän, että niitä saisi etsimällä etsiä.
Tottakai, mieheni on 175, minä sentin lyhyempi.