Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ikinä enää kirpparipöytää!

Vierailija
22.08.2022 |

10 päivän myyntijakso, kaikki vaatteet (naisten, miesten ja vauvojen) siistejä ja hintaa tuotteilla pääsääntöisesti 1e, yhdestä naisten takista (käyttämätön) pyysin 5e ja vauvan talvihaalarista 4e. Ei mennyt kaupaksi, ei edes -50% lapun kera. Ei ihan kauhean tiukkaa näytä perheillä olevan, kun ei käytetyt edulliset vaatteet kelpaa.

Kova työ pesussa, hinnoittelussa, ajoa monena päivänä kirpparille järjestelemään pöytää jne. Kerta riitti tätäkin kokemusta.

Kommentit (675)

Vierailija
601/675 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiertelen kirppiksillä aika paljonkin etenkin nyt, kun kaupunkiin tuli uusi, iso kirppis. Tilava, valoisa ja hajuton. Erilaisia loosi/tanko -yhdistelmiä tarjolla, kenellä minkälaista  tavaraa tai vaatetta sitten onkaan myynnissä. Hinta ihan ok muihin kirppiksiin verrattuina, kaikki siistiä ja puhdasta. Ilo käydä siellä!

Skippaan umpitäyteen tupatut loosit, samoin kuin ne, missä myydään nuhjuista tai ylihintaista tavaraa. Keskityn avarasti täytettyihin, missä on ehkä vielä isot laput siitä, minkä kokoista vaatetta/kenkiä on myynnissä.

Itse olen myynyt kyseisen kirpparin kautta jo kolmeen otteeseen lähinnä kenkiä ja vaatetta. Loosin vuokran ja komission jälkeen käteen on jäänyt n. 200 euroa, mikä on mielestäni todella hyvin, ottaen huomioon sen, ettei minulla ole mitään merkkitavaraa. Parhaiten on mennyt kaupaksi mieheni vaatteet ja kengät! Hiukan yllättävää minusta.

Vierailija
602/675 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävyttömiä ne jotka varastavat kirpputorilta. Siellä moni pienituloinen oikeasti yrittää tienata jonkun rahan ja sitten puolet tavarasta vain katoaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/675 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppispöytien hinnat on niin törkeitä (45e/vko), ettei mitään järkeä lähteä siellä myymään.

Laitan parhaimmat nettiin myyntiin ja loput roskiin. Näin säästyy myös oma mielenterveys.

Loput vaatekeräykseen!!

Vierailija
604/675 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä miten kommentoijat eivät vahingossakaan kerro nimellä mistä kirpparista on kyse! Mitä te pelkäätte, oikeutta? Luuletteko oikeasti että joku kirppari vetää teidät oikeuteen, vieläpä faktoista?  "Eräs tietty kirppari eräässä keskikokoisessa kaupungissa" -tyyppinen indoemaatio ei palvele yhtään ketään. Käsittämätöntä. 

Vierailija
605/675 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat kokemukset itsellä. Vaikka on kuinka ehjää ja siistiä tavaraa, niin ei kelpaa edes 50 sentillä. Suht uudenveroisesta kauluspaidasta, jota on pidetty max 20 kertaa, saatat saada hyvällä mäihällä 3 euroa. Luulisi että lähes ilmaiset siisti astiat kelpaisi monelle pienituloiselle ihmiselle, mutta ei.. Ilmeisesti köyhällekin pitää nykyään astiat olla jotain tiettyä kallista sarjaa. Itse aikoinaan opiskelijana kun omilleni muutin, niin olin erittäinkin tyytyväinen muutamasta halvasta kahvikupista.

Kuinka usein ihmisen tarvitsee ostaa astioita? Teflonpannut pitää aina joskus uusia, mutta muut astiathan on melkein ikuisia. Sitten jos sukuun vielä sattuu joku kuolinpesä, niin sieltäkin tuuppaa lisää.

Opiskelijoita on monista eri lähtökohdista. Oma opiskelemaan lähtevä lapseni toivoi lakkiaislahjaksi tiettyjä Iittalan ja Arabian sarjoja. Sukumme on iso eikä aivan köyhä, joten nuori sai toivomansa. Joten tuolla opiskelijalla on perusastiat ja aika paljon päälle uusia. Varmasti kestävät pitkään, mitä joku yksittäinen saattaa mennä rikki.

Vierailija
606/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparivarkaat sylettävät ihan huolella! Kuka vie taaperon juhliin varastetussa mekossa? Kirpparivaras. Kuka tarvitsee yhden uuden turvakengän? Yksijalkainen kirpparivaras. Kuka jättää paikalleen lapsen smokkipuvun takin (on hälytin) ja vie housut (ei hälytintä)? Kirpparivaras. Kuka vie vaatteet ja tavarat, irrottaa hintalaput ja jättää ne vieraisiin pöytiin? Kirpparivaras. Voi kun saisi yhden kiinni itse teossa...

Vierailija
607/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää ostamatta yleensä siistitkin tavarat kahdesta syystä 1) todella vahva huuhteluaine, jota on vaikea saada edes pesussa pois 2) vaatteet H&M/New Yorker pikamuotia.

Vierailija
608/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien irtotavaran peruskirppikselle, jossa on täyspalvelu. Vaatteet myyn Vintedissä ja kalliimmat Iittalat jne omassa fb ryhmässä.

Tällä hetkellä on n 50 ilmoitusta tehtynä. Lisää myytävää tulee reilumviikon päästä

Vierailija
609/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää ostamatta yleensä siistitkin tavarat kahdesta syystä 1) todella vahva huuhteluaine, jota on vaikea saada edes pesussa pois 2) vaatteet H&M/New Yorker pikamuotia.

Tämä! Kuinka joillakin on pokkaa myydä jotain kulunutta henkkamaukka paitariepua kympillä. Paras oli sellainen, kun keinonahkaisiin kenkiin oli laitettu 70 euron hintalappu! Aika pokkaa on ollut. Vastaan tuli myös feikki Luisvittonin käsilaukku jossa hintalappu 40 euroa. Ja siis sitä myytiin aitona! Oli naurussa pitelemistä.

Vierailija
610/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää etsi kamoja kirppikseltä, koska siellä kusetetaan myyjienkin toimesta tosi paljon. Jopa ortodoksien myyjäisissä on aina jotain häikkää tuotteissa, joten vielä pienemmät odotukset muista paikoista. Ja lisäksi mukana mahdollisesti tulevat syöpäläiset vaatteissa.

Tutuilta uskaltaa vielä ottaa, kun tietää osapuilleen heidän historiansa ja ketkä heistä viilaavat linssiin ja ketkä eivät. Suosittelen tätä muillekin. Kirppiksellä myisin ehkä jotain sellaista kamaa, mikä poikkeaa massasta eikä pienet naarmut haittaa, esimerkiksi jotain armeijaylijäämäjuttuja, jos sellaisia olisin saanut haalituksi jostain.

Vierailija
611/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 12 päivän vuokrajaksolla yli 600 euroa käteen. :) Pirkan kirpputorikeskuksella jokunen kuukausi sitten.  Enimmäkseen nuorten ja aikuisten vaatetta, kenkiä, koruja ja joitakin satunnaisia muita tuotteita, kuten sisustusesineitä meni ihan hyvin. En jaksanut laputtaa euron tuotteita, ne heitin UFFille, eli hintahaarukka oli suurimmaksi osaksi 2-8e/tuote. Muutamat kalliimmat kengät/ takkeja, hinnalla 8-18€//kpl.

En käytä hajustettuja pesuaineita, mutta eläinten karvoja oli vähän. Kävin 2-3päivän välein järjestelemässä ja viemässä lisää tavaraa.

Vierailija
612/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri viikon paikkakuntamme kirppiksellä myymässä. Tavaraa oli 56kpl  ja 46kpl meni. Kaksi näistä kyllä hävisi/varastettiin. 

Itse myyn aina vain hyväkuntoista ja puhdasta tavaraa ja hinnat on 1-20e per tavara. Kun katsoi yleisilmeeltään naapuripöytiä, niin ihan hirveää paskaa jotkut ilkeävät myydä. En edes Punaiselle Ristille veisi niitä. 

Sitten ihmetellään, kun ei kauppa käy ! 

Vierailija
613/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi olisi muuten ihan hyvä mesta pistää ylimääräiset tavarat kiertoon, mutta perkele kun sekin on nykyään huijareiden käsissä feikkisivustoineen, joten ei sinne enää suurin surminkaan uskalla laittaa mitään. Lähtee tiedot ja rahat tililtä. Pilattiin sitten sekin. 

Vierailija
614/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitkö vuokran jälkeen voitolle vai häviölle ?

Vierailija
615/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäitkö vuokran jälkeen voitolle vai häviölle ?

Jos kysyt minulta pari kirjoitusta ylempänä,  niin pöytävuokra oli 34e./viikko. Jäin 203e. plussalle. 

Vierailija
616/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lahjoitaa hätää kärsiville, saat paremman miekialan, kun niitä yksieurosia vaateita laittaa järjestyksen. Minä vaan ja ainoastaan lahjoitan kaiken mitä en tarvitse. 

Vierailija
617/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kiertelen kirppiksillä aika paljonkin etenkin nyt, kun kaupunkiin tuli uusi, iso kirppis. Tilava, valoisa ja hajuton. Erilaisia loosi/tanko -yhdistelmiä tarjolla, kenellä minkälaista  tavaraa tai vaatetta sitten onkaan myynnissä. Hinta ihan ok muihin kirppiksiin verrattuina, kaikki siistiä ja puhdasta. Ilo käydä siellä!

Skippaan umpitäyteen tupatut loosit, samoin kuin ne, missä myydään nuhjuista tai ylihintaista tavaraa. Keskityn avarasti täytettyihin, missä on ehkä vielä isot laput siitä, minkä kokoista vaatetta/kenkiä on myynnissä.

Itse olen myynyt kyseisen kirpparin kautta jo kolmeen otteeseen lähinnä kenkiä ja vaatetta. Loosin vuokran ja komission jälkeen käteen on jäänyt n. 200 euroa, mikä on mielestäni todella hyvin, ottaen huomioon sen, ettei minulla ole mitään merkkitavaraa. Parhaiten on mennyt kaupaksi mieheni vaatteet ja kengät! Hiukan yllättävää minusta.

Jätin oman pöytäni vaatetankoon sen verran väljyyttä että vaatteita pystyy selailemaan helposti. Kun kävin siistimässä pöytää toisena päivänä, se oli tungettu täyteen vieraita vaatteita. Hintalaput olivat viereisen pöydän joka oli tupaten täynnä. Tämä toistui, ja sanoin työntekijöille jotka huomauttivat tuon pöydän vuokraajaa. Sillä oli toinenkin pöytä ja toi niille tavaraa valtavat määrät ja jakeli niitä muiden pöytiin.

Vierailija
618/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpparivarkaat sylettävät ihan huolella! Kuka vie taaperon juhliin varastetussa mekossa? Kirpparivaras. Kuka tarvitsee yhden uuden turvakengän? Yksijalkainen kirpparivaras. Kuka jättää paikalleen lapsen smokkipuvun takin (on hälytin) ja vie housut (ei hälytintä)? Kirpparivaras. Kuka vie vaatteet ja tavarat, irrottaa hintalaput ja jättää ne vieraisiin pöytiin? Kirpparivaras. Voi kun saisi yhden kiinni itse teossa...

Pöydän tyhjentäjä, kirppiksen työntekijä, kirppisyrittäjä.... Ei välttämättä aina asiakas vaikka onhan heitäkin. Helpointa syyttää asiakasta. Oletko varma ettei joku ollut varannut tuotetta kassalle? 

Minä olen saanut montakin varasta kiinni, itseteossa jopa.

Vierailija
619/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä miten kommentoijat eivät vahingossakaan kerro nimellä mistä kirpparista on kyse! Mitä te pelkäätte, oikeutta? Luuletteko oikeasti että joku kirppari vetää teidät oikeuteen, vieläpä faktoista?  "Eräs tietty kirppari eräässä keskikokoisessa kaupungissa" -tyyppinen indoemaatio ei palvele yhtään ketään. Käsittämätöntä. 

Ihmiset pienillä paikkakunnilla tai suosituilla sivustoilla on kuin menneen ajan naakat puhelinpylväiden langoilla. Sillä on syynsä, että täällä ei käytetä nimiä tai paikkakuntien nimiä. Pienet on piirit, samoilla sivustoilla pyöritään, sana ja tieto kulkee nopeasti. Kivahan joskus on juoruta, arvailla ja löytää, joskus luulla löytäneensä? Ehkä asia ei nyt ollut sen arvoinen. Kaikkialla ei ole kirppiksiä tuhkatiheässä kuten isoimmissa kaupungeissa.

Vierailija
620/675 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori.fi olisi muuten ihan hyvä mesta pistää ylimääräiset tavarat kiertoon, mutta perkele kun sekin on nykyään huijareiden käsissä feikkisivustoineen, joten ei sinne enää suurin surminkaan uskalla laittaa mitään. Lähtee tiedot ja rahat tililtä. Pilattiin sitten sekin. 

Kuinka niin rahat tililtä?

Mutta myös postimaksut on nousseet niin paljon, että se karsii paljon ostajia. Kirjekin maksaa jo 2,50. Nettikirpparitkin alkaa olemaan rikkaamman populan harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän