Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ikinä enää kirpparipöytää!

Vierailija
22.08.2022 |

10 päivän myyntijakso, kaikki vaatteet (naisten, miesten ja vauvojen) siistejä ja hintaa tuotteilla pääsääntöisesti 1e, yhdestä naisten takista (käyttämätön) pyysin 5e ja vauvan talvihaalarista 4e. Ei mennyt kaupaksi, ei edes -50% lapun kera. Ei ihan kauhean tiukkaa näytä perheillä olevan, kun ei käytetyt edulliset vaatteet kelpaa.

Kova työ pesussa, hinnoittelussa, ajoa monena päivänä kirpparille järjestelemään pöytää jne. Kerta riitti tätäkin kokemusta.

Kommentit (675)

Vierailija
561/675 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jobbarit ole ongelma. Vaatteet saa myytyä MELKEIN kaikki jos hinnaksi laittaa 10, 20 ja 30 senttiä ja parhaimmille se 50 senttiä tai jopa euro. Itse myin noilla hinnoilla aiemmin ja sain parisataa voittoa. Vaatteita ja kamaa kun oli paljon, lappasin päivittäin lisää tavaraa.

Jos siitä nyt joku "jobbari" osti halvalla ja myi sitten kalliilla niin se ja sama mulle. Mun tarve oli saada kamat pois ja vähän rahaa palkaksi. Se onnistui.

Ei vaatteille voi laittaa hinnaksi n. 5 euroa jos se on käytetty. Nimittäin jostain halpisvaateketjusta saa sillä täysin uuden vaatteen. Puhumattakaan Sheinistä ja muista netin superhalpiskaupoista.

Lasketaanpa voiko kirjoituksesi pitää paikkaansa: Tuotto 200, vuokra 40 = 240 € liikevaihto. Tavaroiden hinta keskimäärin 30 snt, sinun olisi pitänyt myydä 800 tuotetta. Ei siis ole mitenkään edes teoriassa mahdollista. 

Täällä missä asun, pöytävuokra on halvempi ja silloin oli jokin tarjous tyyliin "2 viikkoa yhden hinnalla". Huomioi myös aika. Kyllä se vaan onnistuu jos jaksaa ajaa edes takaisin (jep autolla) ja kantaa lisää tavaraa.

Siis aika oli tuo 2 + 1 jatkoviikko. Menin joka aamu siistimään pöydän ja lappamaan lisää tavaraa. Palasin keskipäivällä, toin lisää, sama illalla. Siinä oli työtä ja rahtaamista ja se oli minulle ex-hamsterille oikein terveellistä ja opettavaista.

Huvittaa, kun ihmiset kertovat saavansa kirpputorilta voittoa! Onko 10 sentillä voittoa tekevä maksanut tuotteesta 1/2 - 1 sentin, vai miten sillä saa voittoa revittyä?

Oma kokemus viime viikolta:  Kirppispöytä 6 vrk, 34 e. Tarjolla oli kovaa tavaraa (Aaltoa, Arabiaa, Iittalaa ja kaikenlaista hyvää tavaraa) ja vaatteita. Yllättävää oli, että parhaiten myyvä tuoteryhmä oli miesten XXXL-kokoiset vaatteet, hinnat 4-6 e/kpl. Pari naisten vaatekappaletta meni -50 %:n alennuksella. Lasten hyväkuntoiset sisävaatteet (H&M, Molo, Disney) hinnat 0,50-1,50 e, eivät liikkuneet. Kovaa tavaraa meni sekä alkuperäisellä hinnalla että -50 %:lla.

Pöydän myynti oli yhteensä 185 e, josta kirpparin kulut vähennettynä jäi käteen 148 e (muutama euro meni hintalappuihin).

Kävin joka päivä siistimässä pöytää, parhaimpina kaksi kertaa, ja viemässä lisää tavaraa. Yhteensä kaupaksi meni noin 60 tuotetta 150:stä. Omaa aikaa meni tuntitolkulla ja bensaan jonkin verran euroja.

Voittoa ei myynnistä tullut senttiäkään. Olin kuitenkin tyytyväinen ja varaan pöydän vielä kerran ennen joulua.

Vierailija
562/675 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa harmi aloittaja,kirppis pöytä maksaa minusta liikaa.Oliko joku pöytä useita kymppejä jossain.Kyllä pitää näköjään alkaa kulkea kirpparilla,tekee hyviä löytöjä ja vaatteet kengät tarpeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/675 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jobbarit ole ongelma. Vaatteet saa myytyä MELKEIN kaikki jos hinnaksi laittaa 10, 20 ja 30 senttiä ja parhaimmille se 50 senttiä tai jopa euro. Itse myin noilla hinnoilla aiemmin ja sain parisataa voittoa. Vaatteita ja kamaa kun oli paljon, lappasin päivittäin lisää tavaraa.

Jos siitä nyt joku "jobbari" osti halvalla ja myi sitten kalliilla niin se ja sama mulle. Mun tarve oli saada kamat pois ja vähän rahaa palkaksi. Se onnistui.

Ei vaatteille voi laittaa hinnaksi n. 5 euroa jos se on käytetty. Nimittäin jostain halpisvaateketjusta saa sillä täysin uuden vaatteen. Puhumattakaan Sheinistä ja muista netin superhalpiskaupoista.

Lasketaanpa voiko kirjoituksesi pitää paikkaansa: Tuotto 200, vuokra 40 = 240 € liikevaihto. Tavaroiden hinta keskimäärin 30 snt, sinun olisi pitänyt myydä 800 tuotetta. Ei siis ole mitenkään edes teoriassa mahdollista. 

Täällä missä asun, pöytävuokra on halvempi ja silloin oli jokin tarjous tyyliin "2 viikkoa yhden hinnalla". Huomioi myös aika. Kyllä se vaan onnistuu jos jaksaa ajaa edes takaisin (jep autolla) ja kantaa lisää tavaraa.

Siis aika oli tuo 2 + 1 jatkoviikko. Menin joka aamu siistimään pöydän ja lappamaan lisää tavaraa. Palasin keskipäivällä, toin lisää, sama illalla. Siinä oli työtä ja rahtaamista ja se oli minulle ex-hamsterille oikein terveellistä ja opettavaista.

Minulla on kokemusta vuosien takaisesta kirppispöydästä.

Aina on tavaraa joka ei vain mene kaupaksi. Kun jaksaa tuoda uutta ja siivota ahkerasti niin kiinnostus ehkä säilyy.

Mutta itsellä kävi niin, että kun pöytä oli pitempään samassa paikassa ja ihmiset "tottuivat siihen niin se uusi tavarakaan ei sitten kiinnostanut. Alkoivat kulkea ohi ja vain vilkaisivat. Eivät tutkineet sitä uuttakaan. Kun tunnistivat sen samaksi pöydäksi ja oli samoja tavaroita. Vaikka oli uusiakin tillut ja vaihdettu tavaroiden paikkoja tms.

Samaa kertovat muutkin tuttavat, ensin alussa uudessa pöydässä kauppa käy ja sitten hyytyy.

Ehkä siksi kun on pienehkö paikka ja samat ihmiset käyvät tutkimassa pöytiä.

Isommalla paikkakunnalla varmaan riittää jatkuvasti uusia ostajia.

Joskus vein välillä jotain pois ja toin hetken päästä takaisin. Mutta vaikea tietää mitä kannattaa ottaa pois, jos se olisikin jotain kuitenkin kiinnostanut.

Minulla oli esimerkiksi koko rekki 1 euron vaatteita. Ensin siitä meni, mutta sitten loppui. Vaikka oli ihan hyviä ja toin uusiakin.

Jäin joskus katsomaan salaa sivummalle: tosiaan vain vilkaisivat ohimennessään tai vilkaisivat jotain hintalappua.

No tässä toimii just se, että päivittää pöydän tarjoaman vähintään kerran, mieluimmin 2-3 kertaa päivässä. Silloin siinä pöydässä on aina uutta tavaraa niiden ahkerien kirpparikävijöiden silmiin. T. se "mahdottoman määrän myynyt"

Vierailija
564/675 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupsukki kirjoitti:

Ompa harmi aloittaja,kirppis pöytä maksaa minusta liikaa.Oliko joku pöytä useita kymppejä jossain.Kyllä pitää näköjään alkaa kulkea kirpparilla,tekee hyviä löytöjä ja vaatteet kengät tarpeeseen.

Meillä maksaa pöytä 45 euroa/vko.

Jos miettii, miten paljon menee aikaa tavaroiden lajitteluun, pesemiseen, hinnoitteluun jne, ei kannata nähdä vaivaa. Itselle ei jää mitään.

Vierailija
565/675 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainassa on valtava tarve vaatteille ja tavaroille. Sotaa käyvässä maassa ei välttämättä voi ostaa rahalla, jos liikenneyhteydet poikki ja kaupat pommitettu. Autaukrainaa fi kun lyöt selaimeen niin löydät pitkät tavaralistat, mitä tarvitaan ja ohjeet. Ja tavarat voi vaan viedä lajitelluissa paketeissa postiin lähes Suomen joka kunnassa. Lähetys ei maksa mitään! Olen itse tehnyt tämän ja meni juuri näin.

Suurin vaiva oli paketointi ja lapun laitto pakettiin. Kauppareissun yhteydessä jätin postiin. Siellä tarvitaan niin äijätavaraa kuin vauvanvaatetta, lääkkeitä ja lemmikkitavaraa.

Ethän kuitenkaan laita huonoa tai kulahtanutta. Se olisi aika veemäistä pikkutytön siellä saada joku nyppyinen mekko tai äidin päiväysvanhaa vastiketta, kun muutenkin on elämä karua.

Vierailija
566/675 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla teille kertomaan, että näin tänään SPR Kontissa kaksi Marimekon raidallista kauluspaitaa. Toinen maksoi 45e ja toinen 55. En ihan ymmärrä nuita Marimekko hintoja. Oli jotain retro leikkausta ja väritkin vähän haalistuneet.

Vierailija
567/675 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista Marimekko-retropaidoista tulikin mieleen kysyä. Muistaako kukaan mikä on IGssä olevan tilin nimi jossa esitellään just näitä "laitoin myyntiin puoliksi käytetyn kondomin ja nyt pyydän siitä 12€, melkein uusi kun on" -kirppislöytöjä? :D

Vierailija
568/675 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista Marimekko-retropaidoista tulikin mieleen kysyä. Muistaako kukaan mikä on IGssä olevan tilin nimi jossa esitellään just näitä "laitoin myyntiin puoliksi käytetyn kondomin ja nyt pyydän siitä 12€, melkein uusi kun on" -kirppislöytöjä? :D

Paskatkirppisloydot?

Vierailija
569/675 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta vuosien takaisesta kirppispöydästä.

Aina on tavaraa joka ei vain mene kaupaksi. Kun jaksaa tuoda uutta ja siivota ahkerasti niin kiinnostus ehkä säilyy.

Mutta itsellä kävi niin, että kun pöytä oli pitempään samassa paikassa ja ihmiset "tottuivat siihen niin se uusi tavarakaan ei sitten kiinnostanut. Alkoivat kulkea ohi ja vain vilkaisivat. Eivät tutkineet sitä uuttakaan. Kun tunnistivat sen samaksi pöydäksi ja oli samoja tavaroita. Vaikka oli uusiakin tillut ja vaihdettu tavaroiden paikkoja tms.

Samaa kertovat muutkin tuttavat, ensin alussa uudessa pöydässä kauppa käy ja sitten hyytyy.

Ehkä siksi kun on pienehkö paikka ja samat ihmiset käyvät tutkimassa pöytiä.

Isommalla paikkakunnalla varmaan riittää jatkuvasti uusia ostajia.

Joskus vein välillä jotain pois ja toin hetken päästä takaisin. Mutta vaikea tietää mitä kannattaa ottaa pois, jos se olisikin jotain kuitenkin kiinnostanut.

Minulla oli esimerkiksi koko rekki 1 euron vaatteita. Ensin siitä meni, mutta sitten loppui. Vaikka oli ihan hyviä ja toin uusiakin.

Jäin joskus katsomaan salaa sivummalle: tosiaan vain vilkaisivat ohimennessään tai vilkaisivat jotain hintalappua.

No tässä toimii just se, että päivittää pöydän tarjoaman vähintään kerran, mieluimmin 2-3 kertaa päivässä. Silloin siinä pöydässä on aina uutta tavaraa niiden ahkerien kirpparikävijöiden silmiin. T. se "mahdottoman määrän myynyt"

Juuri niin teinkin. Mutta eihän niitä kaikkia pöydän tuotteita voi jatkuvasti uusia. Ainahan siihen jää sitä vanhaa, myymätöntä tavaraa. Vaikka tuo uusia joka päivä.

Ilmeisesti, kun samat ihmiset kiertävät pienellä paikkakunnalla, niin "näkevät" vain sen vanhan tavaran ja eivät jaksa tutkia uuttakaan.

Myös huomasin, että kun on samalla käsilalla hintalaput, niin kiinnostus hyytyy. Katsovat yhtä tai kahta lappua, ahaa, sama pöytä, ja sitten lähtevät eteenpäin.

Se oli silloin kun käsin kirjoitettiin laput. Nyt taitaa olla erilailla.

Jos myy mahdottoman määrään niin tuotteet ovat ehkä joko ihmisille jotenkin tarpeellisia tai sitten jotain merkkituotteita.

Tavistuotteet, kodin tavarat eivät kyllä oikein mene.

Vierailija
570/675 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sellainen kokemus kirppiksiltä etten koskaan löydä omaa kokoa olevaa vaatetta. Aina ovat liian kinttanoita. Ja sitten kun löydän päälle päin hyvän niin siinä on joko tasku tai vetoketju rikki. Älkää tuoko rikkinäisiä vaatteita kirpparille. Ne kuuluvat roskiin. Lisäksi monet vaatteet on niin ylihinnoiteltuja että pääsee vain naurun hörähdys kun katon hintalappua. Olen ruvennut ostamaan vaatteita markettien alennuksista. Saa ainakin uuden ja ehjänastioita en osta kirpparilta, koska niitä on, liiankin kanssa, enkä kenkiä.

Vierailija
571/675 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään kahdesti käytetty kertakäyttölautanen, ei ole kuin vähän hometta. Hinta 200e.

Vierailija
572/675 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn vain Facebook-kirppiksellä. En koskaan laita isoa kasaa tuotteita kerralla, vaan yhden tai pari tuotetta, joille kirjoitan selkeät tuotekuvaukset ja otan hyvät kuvat. Pyrin ostamaan vain laadukkaita materiaaleja, ja esim. merinovillaneuleet, nahkasaappaat ja nahkalaukut menevät erinomaisesti kaupaksi. Myös kaikki tunnetut brändit myyvät erinomaisesti, esim. Nike, Vagabond, Iittala, Converse... jopa IKEA. En jaksaisi säätää kirppispöytien kanssa.

Vierailija
573/675 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun ehkä paras kirppis on Palje-kirppis ja siellä on pöytävuokra 24-29e/vk. Vitriiniin saa laittaa 1-2 tuotetta/pöytä ja sieltä myydystä tuotteesta menee vielä 20% provikka. Lisäksi vielä 30 tarran hinta-lappuarkki maksaa 0,50e, eli siitäkin tulee vielä muutama euro, kun laittaa monta tuotetta viikon aikana. Aasta Ööhön taisi mennä konkkaan? Kontti on tosi kallis paikka, vaikka joskus voikin tehdä jonkun löydön. Kierrätyskeskuksessa myydään rikkinäistä ja nuhjuista tavaraa, vaikkakin halvalla. 

Omalla kohdallani saisi olla alle puolet tuosta Paljeen vuokrasta, että minun kannattaisi laittaa pöytää, koska olen lapseton (ei siis omalle lapselle pieneksi jääneitä vaatteita ja leluja myynnissä) ja aika tarkkaan käytän itse omat vaatteeni loppuun. Lahjaksi saadut muumimukit, videopelit, sarjakuvat, huonekasvit ja keräilyesineet olenkin laittanut toriin, koska kirpputorille ne olisivat joko liian kalliita, menisivät herkästi rikki tai menisivät huonompaan kuntoon, kun moni niitä pyörittelisi käsissään ja menettäisin heti huomattavasti rahaa, jos joku varastaisi jotain. Ne muutamat turhat DVD-elokuvat ja sisustusesineet laittaisin mieluummin kierrätykseen, koska saisin niistä yhteensä ehkä 40e, jos saisin kaiken myytyä. Kannattaa siis vain tarkemmin miettiä kaupassa tai kirpparillakin, tarviiko oikeasti tätä tuotetta.

Kirpparilla hinnat ovat muutenkin yleensä tosi pieniä, siis vaatteet 1-3e... Miksi en käyttäisi itse loppuun, kun niistä ei saa juuri mitään? Ok, jos koko on muuttunut tai tyyli muuttunut jotenkin radikaalisti. Sekin muutama euro kirpparilla on ostajan näkökulmasta ehkä paljon, koska vaatteita saa niin halvalla uutena sesonkien alennusmyynneistä ja yleensä löytyy vielä se oma koko.

Vierailija
574/675 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun ihmiset kertovat saavansa kirpputorilta voittoa! Onko 10 sentillä voittoa tekevä maksanut tuotteesta 1/2 - 1 sentin, vai miten sillä saa voittoa revittyä?

Oma kokemus viime viikolta:  Kirppispöytä 6 vrk, 34 e. Tarjolla oli kovaa tavaraa (Aaltoa, Arabiaa, Iittalaa ja kaikenlaista hyvää tavaraa) ja vaatteita. Yllättävää oli, että parhaiten myyvä tuoteryhmä oli miesten XXXL-kokoiset vaatteet, hinnat 4-6 e/kpl. Pari naisten vaatekappaletta meni -50 %:n alennuksella. Lasten hyväkuntoiset sisävaatteet (H&M, Molo, Disney) hinnat 0,50-1,50 e, eivät liikkuneet. Kovaa tavaraa meni sekä alkuperäisellä hinnalla että -50 %:lla.

Pöydän myynti oli yhteensä 185 e, josta kirpparin kulut vähennettynä jäi käteen 148 e (muutama euro meni hintalappuihin).

Kävin joka päivä siistimässä pöytää, parhaimpina kaksi kertaa, ja viemässä lisää tavaraa. Yhteensä kaupaksi meni noin 60 tuotetta 150:stä. Omaa aikaa meni tuntitolkulla ja bensaan jonkin verran euroja.

Voittoa ei myynnistä tullut senttiäkään. Olin kuitenkin tyytyväinen ja varaan pöydän vielä kerran ennen joulua.

Aina tulee joku saivartelemaan voitoista, ihan kuin ei muka ymmärtäisi mitä sillä tarkoitetaan. Kirppismyynti ei ole yritystoimintaa eikä sillä tehdä voittoa kuten yritykset tekee. Voitoksi sanotaan sitä rahamäärää joka pöytävuokran jälkeen käteen saadaan. Tähän voisi lopettaa tämän keskustelun. Opettele ymmärtämään näiden ero tai lopeta trollaaminen.

Vierailija
575/675 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku vika tuotteissa tai hinnoittelussa oltava. Itse olen myynyt useasti ns helppomyyntipalveluilla kirppareilla kasan lasten ja naistenvaatteita, aina on kauppa käynyt. Helppomyynti on siitä kätevä, varaat pöydän, viet tuotteet kirpparille ja he hinnoittelee (tietävät varmasti paremmin minua hinnan jolla menee kaupaksi) ja laittavat tuotteet esille, siistivät pöydän jne, ja ottavat puolet myynnistä. Kelpaa minulle.

Vierailija
576/675 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tulee joku saivartelemaan voitoista, ihan kuin ei muka ymmärtäisi mitä sillä tarkoitetaan. Kirppismyynti ei ole yritystoimintaa eikä sillä tehdä voittoa kuten yritykset tekee. Voitoksi sanotaan sitä rahamäärää joka pöytävuokran jälkeen käteen saadaan. Tähän voisi lopettaa tämän keskustelun. Opettele ymmärtämään näiden ero tai lopeta trollaaminen.

Olen sun kanssa samaa mieltä siitä, mitä voitto tarkoittaa, kun pidetään kirppispöytää. Myytyjen tuotteiden arvo miinus kirppispöydän ja muiden kulujen, kuten tarrojen ja hälytysten hinta. Mutta joo on se bensojenkin laskeminen tuohon mukaan ihan asiallista, vaikka se onkin suhteellista, paljonko kenelläkin kuluu bensaa, vaikka samalta kirpparilta vuokraisikin pöydän. Itselläni ei edes ole autoa ja 7km päässä olevalle kirpparille pitäisi kulkea bussilla ainakin viemään tavarat, täyttämään pöytää kerran ja tyhjentämään pöytä, eli 3x2 matkaa. Lipun hinta on 2,50e eli yhteensä 15e menisi bussilippuihin viikon aikana. Se on aika paljon rahaa ja todellakin miinustaisin sen "voitoista". Mutta se 15e minkä olen maksanut neuleesta kaupassa ja kun myyn sen hintaan 3e, en laske sitä 12e tappioksi, vaan 3e voitoksi... Toki senkin kohdalla mietin, että "hmm, käyttäisinkö tämän vain itse loppuun, vaikka ei mikään lempipaita olekaan?". Omalle työlle en laskisi hintaa, koska pöydän pitäminen on vapaa-ajan puuhastelua.

Jotkut lapsiperheet taas ostavat kasoittain lastenvaatteita ja leluja hintaan 0,5-1e ja sitten pieniksi jäätyään myyvät ne samaan hintaan tai 0,50e kalliimmalla ja näin tekevät voittoa sanan varsinaisessa merkityksessä, kun jättävät ne kaupan hinnat väliin. Sitten on vielä trokarit, jotka tekevät tuota työkseen. Hekin tekevät voittoa.

Itselleni "voitto" olisi vain se, että saan turhat tavarat pois nurkista, samoin epäkiinnostavat vaatteet pois kaapista, mutta koska niitä on niin vähän, etten saa rahallista voittoa ihan sama miten sen ajattelee, on minun järkevämpi vain heittää ne roskiin. En silti tee niin, vaan myyn ne tori.fissä tai laitan sinne ne annetaan ilmoituksena, jos eivät mene kaupaksi viikon parin sisään. Toimii.

Voitto on myös suomalainen miehen etunimi, nimipäivä 14.2. :D

Vierailija
577/675 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myyn vain Facebook-kirppiksellä. En koskaan laita isoa kasaa tuotteita kerralla, vaan yhden tai pari tuotetta, joille kirjoitan selkeät tuotekuvaukset ja otan hyvät kuvat. Pyrin ostamaan vain laadukkaita materiaaleja, ja esim. merinovillaneuleet, nahkasaappaat ja nahkalaukut menevät erinomaisesti kaupaksi. Myös kaikki tunnetut brändit myyvät erinomaisesti, esim. Nike, Vagabond, Iittala, Converse... jopa IKEA. En jaksaisi säätää kirppispöytien kanssa.

Miksi ostat aina uutta laatutavaraa myydäksesi edelleen kirpparilla?  Laitatko korkeamman hinnan, vai mikä järki tuossa on?

Vierailija
578/675 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas Koitan torissa ostaa vauvan vaatteita owtoilmoituksella. Ei tule tarjouksia. Ostaisin ison satsin kertalla.

Ehkäpä vika on "owtoilmoituksessa" tai sen kielessä. Huutonetissä jätän huonokieliset ja hosumisen takia virheelliset ilmoitukset huomiotta, vaikka myyntikohde sinänsä muuten kiinnostaisikin. Tämä ihan omien kokemusten takia: Hosulit ei viitsi pakata kunnolla ja siksi osa tavaroista särkyy matkalla.

Vierailija
579/675 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan toisinaan huutonet-myyntiä, enkä voitoksi sano mitään muuta kuin myyntihinta miinus hankinta- ja myyntikulut nettosummaa. Turha sitä on itseään pettää väittämällä voittaneensa, jos todellisuudessa on hädin tuskin saanut kaikki kulut peittoon.

-sivusta-

Vierailija
580/675 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat aina uutta laatutavaraa myydäksesi edelleen kirpparilla?  Laitatko korkeamman hinnan, vai mikä järki tuossa on?

Rahanpesusyistä, kenties?

-sivusta-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi