Millainen lippalakki sopii 40+ ikäiselle miehelle?
Ja kannattaako lippalakkia käyttää oikein päin vai väärin päin?
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Usein näkee jollain hoppareilla lippiksiä, joissa lippa on sivulla. En ole sellaisia lippiksiä itse vielä mistään löytänyt.
🤯
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.
Jaa mut minkälainen päähine sitten olis tuon lippulakin sijaan hyvä? Päätä joillakin säillä on hyvä suojella kylmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään naurettavampaa kuin aikuinen mies lippalakissa. Varsinkin ne suoralippaiset räppikattilat aiheuttavat huutonaurua, miten pelleltä voi ihminen saada itsensä näyttämään 😂
Ja korvat siellä reunan alla 😂🤣😂🤣🤪
😂😂😂
Jaahas. Minkäköhän takia vanhus ei saisi sitten pukeutua nuorekkaasti?
Oma lippalakki-ikäni päättyi, kun lopetin peruskoulun, mutta taidan aloittaa käytön uudestaan pukeutumalla Tämä nainen tässä -lakkiin. Isot pisteet idean keksijälle! 🙌
Sopii keskenkasvuislle lapsenmielisille, ei miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.
Jaa mut minkälainen päähine sitten olis tuon lippulakin sijaan hyvä? Päätä joillakin säillä on hyvä suojella kylmältä.
Lippis ei suojaa kylmältä, talvella Suomessa pidetään pipoa.
Vierailija kirjoitti:
Oma lippalakki-ikäni päättyi, kun lopetin peruskoulun, mutta taidan aloittaa käytön uudestaan pukeutumalla Tämä nainen tässä -lakkiin. Isot pisteet idean keksijälle! 🙌
Mites vihreet mainostaa sukupuoleen viittaavia tuotteita?
Värin perusteella ei miehellekään mikään huono valinta
https://vihreaverkkokauppa.fi/tuote/tama-nainen-tassa-lippis/
Suomessa autoissa kuski näyttää samalta, lippis, risuparta ja aurinkolasit.
Ainoastaan amerikkalainen ääliö(Trump) pitää aikuisena lippistä, mutta Suomihan on pikkuamerikka omine ääliöineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäänlainen lippalakki ei sovi yhtään kenellekään. Ne on kammottavia kaikki.
Et sitten seuraa aikaasi: flat cap
Kumpi olet, teini vai kalju?
Uskokaa nyt vaan: ei minkäänlainen.
Vierailija kirjoitti:
Pikku Henry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kalju ja käyttää lippistä. Pakko, koska muuten on kylmä. Ettekö te " tukalliset" tajua että varmaan suurin osa joutuu käyttämään tarpeeseen. Äly hoi, älä jätä!
Off The topic,mutta ihan mielenkiinnosta kysyn,että miksi naiset pitävät erityisesti juuri vatsakkaista kaljuista miehistä?
Johtuuko se siitä, että he muistuttavat ulkoisesti hyvin paljon peenistä?Etkö tiedä, että kaljuuntuminen johtuu korkeasta testosteronitasosta? Se kulkee suvuissa isänperintönä.
Kaikki kaljut joita tavannut ovat surkeita vässyköitä, sinäkin olet ja isäsikin oli.
Lue tutkimukset, miesten testotasot jatkavat laskuaan samalla, kun miehet muuttuvat naismaisemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites vihreet mainostaa sukupuoleen viittaavia tuotteita?
Värin perusteella ei miehellekään mikään huono valinta
https://vihreaverkkokauppa.fi/tuote/tama-nainen-tassa-lippis/
Siis olen mies ja ostanut tuollaisen lakin. En tunnusta olevani nainen vaan olen riittävän älykäs ymmärtämään sen olevan sitaatti.
Olen itse vasta 39-vuotias, parikymppiseksi asti käytin new era fitted-lippiksiä tai flexfit-capeja, sen jälkeen oon tykästynyt 5-panel mallisiin lippiksiin. Ne on vähän sellaisia old skool-henkisiä, laadukkaita valmistaa esimerkiksi carhartt WIP. Oon ostanut pari myös kotimaisilta artisteilta, sellaisia vakosamettikankaasta tehtyjä Jukka peltosaari-niminen taiteilija esimerkiksi myy omalla desiginllä hienoja hattuja, minulla on sellainen metsän vihreä (artisti löytyy ihan omalla nimellään instagramista) ja toinen vastaava ruskeasta vakosamettikankaasta tehty, tämän ostin tamperelaiselta punk-bändiltä nimeltä pystyyn kuolleet hipit. Liikuntaharrastuksissa käytän revolution race-merkin 5-panelia, jossa on kuminauhakiristys ja hengittävät sivut. Nämä 5-panel lippikset istuu päähän paljon paremmin kuin new era fitted hatut, nää menee tavallaan päätä myöden kun fitte hattu jättää usein otsan ja lippiksen väliin tyhjää, siis se "kruunu" on tavallaan turhan korkea. Lisäksi nää lippikset menee hyvin myös pyöräilykypärän alle, kun ei ole sitä nuppia hatun päällä ja muutenkin pään myötäinen eli ei häiritse kypärän istuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt vaan: ei minkäänlainen.
Josko tällänen
https://hatstore.fi/germany-army-skull-black-wooly-combed-stretch-fit-a…
Olis tota samaa suomen lipun väreissäkin mut alkasko sen pitäjä vaikuttamaan jotenkin liian nurkkapatriootilta kansainvälistyvässä maassamme.
Auringonpolttama Hankkijan haalistunut lippis 70-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepäs kokeilemaan kuinka kivaa on tehdä esimerkiksi kattohommia ilman lippistä, jos joudut olemaan tuntikausia päivässä katse kohti aurinkoa. Lapsia ei voi kattohommiin laittaa.
Onko ap kattohommissa? Työvaatteet eivät useinkaan ole tyylikkäitä.
Siinä oli taikasana "esimerkiksi"
Toki, jonne joka pelaa sisällä koko kesän ei tarvitse lipallista hattua mihinkään.
Ei niin. Sillä on pipo päässä kesät talvet. Ulkona ja sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippis ei suojaa kylmältä, talvella Suomessa pidetään pipoa.
Kyllä suojaa, lämpö pakenee eniten päälaelta. Lippiksellä jossa korvanlämmittimet pärjää aivan hienosti vielä -15c pakkasessa, kokemusta on. Btw, nordicbuddies - merkillä on hyviä tällaisia lippiksiä, minulla on se värikäs hemulilätsä jossa korvanlämmittimet (ne saa taitettua myös piiloon). T. M36
😂😂😂