Millainen lippalakki sopii 40+ ikäiselle miehelle?
Ja kannattaako lippalakkia käyttää oikein päin vai väärin päin?
Kommentit (501)
Mikä lie se malli jossa on suora lippa, mutta se voi olla nuorille ihan ok, mutta vanhemmilla miehillä näyttää Lego-ukon hatulta...
Lippis on ruma ja junttimainen aikuisilla.
1950-luvulla tunnisti maalaiset stadissa lippiksestä.
Sellainen sopii, josta itse pitää ja se voi olla kuten itse haluaa.
Verikauha. Ajaton ja kätevä. Lippa niskaan vain ryömiessä. Lippis ostamaan Pstu!
Verikauha=armeijan kenttälippalakki, se alkuperäinen. Saatavana myös tekstillä: tämä ministerimies tässä
Vierailija kirjoitti:
Ostatpa millaisen tahansa, osta tarpeeksi iso.
Jos lakki keikkuu päälaella, se ei pue ketään.
Isopäisen miehen puolisona voin kertoa, että tämä on haaste. Suurin osa lippiksistä tehdään keskivertopäähän. Vaikka ympärysmitta riittää, niin lippistä ei saa riittävän syvälle päähän. Ihan ilmainen tuotekehitysvinkki lippusvalmistajille!
Lippikset ovat usein kivoja, mutta vaikka olen jo 35-vuotias mies, sellainen päässäni näytän miltei teiniltä, mikä tuntuu vähän oudolta. Ilman lippistä näytän noin 25-vuotiaalta.
Tumma, yksivärinen, ilman logoja
Keskihintaisen tai kalliin merkkibrändin lippis (ei mainoslippis). Lippa kaarella ja eteenpäin. Väri joka natsaa muun vaatetuksen kanssa, tai vastaväri. Pidän lippistä lenkillä tai sportatessa, joskus myös kaupungilla. En peittele mitään, tekee nuorekkaan ja sporttisen olemuksen ja huonona tukkapäivänä säästää myös aikaa. T. mies 38-v.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen lippalakki, jossa on ulkopuolella käyttäjän nuoruudenkuontaloa vastaava tupee.
Siis jos tarve on se iänikuinen kaljunpeittely.
Pitäskö siihen kuulaan oikein tekemällä tehdä ihosyöpä?
Mulla on lisäksi näkö 1.8 / 2.0, joten lippalakki ja aurinkolasit on aurinkoisella säällä melkein pakko.
Onko olemassa muita kuin niitä tönterölippikkisiä jotka tasapainottavat röllykkävatsaa, ja joissa joku jäåkiekkoseuran logo tai ehkä NY? Ja sänki siihen vielä niin ollaan inessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.
Lippalakki ei ole vain koriste. Sillä on funktio: suojata auringolta. Eivät miehet käytä vaatteita vain piilotellaksen virheitään, kuten naiset ilmeisesti tekevät?
Heh, niimpä. Meikkaavat joka aamu virheet piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen lippalakki, jossa on ulkopuolella käyttäjän nuoruudenkuontaloa vastaava tupee.
Siis jos tarve on se iänikuinen kaljunpeittely.
Pitäskö siihen kuulaan oikein tekemällä tehdä ihosyöpä?
Mulla on lisäksi näkö 1.8 / 2.0, joten lippalakki ja aurinkolasit on aurinkoisella säällä melkein pakko.
Kommentistasi unohtui logiikka.
Tää on kyllä jännä, että niitä joilla pysyy tukka päässä ei tunnu aurinko häikäisevän. Sitä pitää varmaan näyttää.
Onko mitään naurettavampaa kuin aikuinen mies lippalakissa. Varsinkin ne suoralippaiset räppikattilat aiheuttavat huutonaurua, miten pelleltä voi ihminen saada itsensä näyttämään 😂
Vierailija kirjoitti:
Keskihintaisen tai kalliin merkkibrändin lippis (ei mainoslippis). Lippa kaarella ja eteenpäin. Väri joka natsaa muun vaatetuksen kanssa, tai vastaväri. Pidän lippistä lenkillä tai sportatessa, joskus myös kaupungilla. En peittele mitään, tekee nuorekkaan ja sporttisen olemuksen ja huonona tukkapäivänä säästää myös aikaa. T. mies 38-v.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään naurettavampaa kuin aikuinen mies lippalakissa. Varsinkin ne suoralippaiset räppikattilat aiheuttavat huutonaurua, miten pelleltä voi ihminen saada itsensä näyttämään 😂
Ja korvat siellä reunan alla 😂🤣😂🤣🤪
Sellanen missä on propelli.