Jos ostaa joka päivä 0,20 € maksavan muovipussin...
Kommentit (42)
Kannattaa. Säästyy aikaa, kun voi yhdellä kauppareissulla viedä kaikki ostokset kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö joka päivä kaupassa ?
Eikö joku muka käy? Syötkö samaa ruokaa monta päivää putkeen?
ei ap
Kannattaa.
Pieni hinta siitä että kotona on 365 muovipussia.
Luonto säästyy sillä käytän niitä ensin muiden tavaroiden kantamiseen ja säilytykseen ja lopulta roskapussina
Marimekon laukku 350€. Tuolla hinnalla saisi 1750 muovikassia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
Etkö osaa ostaa kuin yhden ruuan ainekset kerrallaan? Mutta kyllä syön myös samaa tuokaa useamman päivän putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
Naurettava kommentti.
Vien joka tapauksessa roskat muovipussissa roskiin. Aivan sama ovatko muovipusseja, joissa lukee roskapussi vai ostoskasseja, jotka ovat muovia. Käytettyä tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Luonto säästyy sillä käytän niitä ensin muiden tavaroiden kantamiseen ja säilytykseen ja lopulta roskapussina
Minulla on kangaskasseja. Monet olleet käytössä 10v.
Itselläni on aina S-marketin iso muoviset kestokassit mukana, kun menen ruokakauppaan. Niihin on paljon helpompaa pakatakin tavaroita kuin muovikassiin. Samoja kestokasseja olen käyttänyt kauan, eivätkä ole menneet miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on aina S-marketin iso muoviset kestokassit mukana, kun menen ruokakauppaan. Niihin on paljon helpompaa pakatakin tavaroita kuin muovikassiin. Samoja kestokasseja olen käyttänyt kauan, eivätkä ole menneet miksikään.
Mä oon kehittänyt nyt hommaa viimeisen päälle. Pakkaan pieneen tilaan menevät kestokassit reppuun ja reppu selkään ja kauppaan. Helposti reppu kulkee myös pyörällä selässä. Koriin ja tarakalle pakkaan vain täydet ostoskassit.
Mun kaupassakäyntitahdilla tekee vähän päälle 20e.
Mitä välii? Silloin ostetaan muovipussi, kun tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
Hyi, kuka nyt samaa söisi? Eilen syöty kun menee tänään pöntöstä alas.
Miksi pitää ostaa joka päivä uusi? Minulla on käytössä kaksi muovipussia, toinen on kolme vuotta vanha ja toinen kaksi vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
Etkö osaa ostaa kuin yhden ruuan ainekset kerrallaan? Mutta kyllä syön myös samaa tuokaa useamman päivän putkeen.
No miten voin tietää mitä ruokaa mun tekee huomenna mieli?
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee muovikasseihin muoviroskat
Kyllähän se kannattaa kun myy ne eteenpäin hintaan 25 snt/kpl