Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen, miksi et ole tekemisissä vanhempiesi kanssa?

Vierailija
19.08.2022 |

Mikä on syynä, että ette pidä yhteyttä. Onko sinulla lapsia/vanhemmillani lapsenlapsia? Miten he suhtautuvat asiaan?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti narsisti, mahdotonta.

Vierailija
2/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kuollleet.

Vierailija
4/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on persu putin-trolli. 

En oikein jaksa kuunnella noita juttuja.

Vierailija
5/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on persu putin-trolli. 

En oikein jaksa kuunnella noita juttuja.

Paha. Mulla kans isä.. Ei tosin täysin ole välit menneet, mutta eipä sen juttuja kauaa jaksa kuunnella.

Vierailija
6/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta anoppiin ja appeen katkaistiin välit, kun eivät kunnioittaneet meitä ja kohtelivat törkeästi.

Vierailija
7/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat kontrolloida ja käskyttää. Minä haluan itse päättää omasta elämästäni, ja mieheni kanssa perheemme elämästä. Rahoja ei haluta.

Vierailija
8/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat kontrolloida ja käskyttää. Minä haluan itse päättää omasta elämästäni, ja mieheni kanssa perheemme elämästä. Rahoja ei haluta.

Sama. Rahoja tai mitään muutakaan ei todellakaan haluta. Kuvittelevat että pitävät meidät heidän kontrollissaan lupailemalla omaisuutta ja rahaa. Mitään ei olla koskaan saatu. Pettymään ollaan jouduttu kyllä monesti.

Vierailija
9/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku suurten ikäluokkien juttu?

Vierailija
10/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tähän asti asutut asunnot on haukuttu. Muun muassa tästä syystä. Ei oikein jaksa enää.

Vierailija
11/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että muista vaatia lakiosa sitten aikanaan.

Vierailija
12/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan minä. Huomenna menen isän luo ja maalataan autoa yhdessä. Äidin kanssa vähemmän koska se on kuitenkin humalassa juopon ukkonsa kanssa 24/7. Yleensä soittelee ja on rahaa vailla.

Vierailija
13/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kanssa ollaan yhteyksissä vähän väliä.

Äitin kanssa en halua olla yhteydessä, koska hän on todella rasittava ja epäluotettava spuge.

Vierailija
14/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuulua enää siihen hoviin.

Vierailija
15/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on narsisti, isä alkoholisti. Eipä heillä ole paljon annettavaa minulle eikä minulla heille. Terapiassa heidän vuokseen käynyt ja nyt aikuisena en hae enää heiltä mitään hyväksyntää. Äiti ihmettelee välillä, kun en enää käy kylässä eikä lapseni. Joskus yritin selittää miksi, mutta eihän hänessä mitään vikaa ole, niin ei keskustelustakaan tule mitään. Saati että muuttaisi puheitaan tai käytöstään. Minun on parempi olla näin. Tukea elämään ja tsemppiä saan ystäviltä, he tavallaan korvaavat myös vanhempia minulle. Tai heidän tukensa korvaa vanhemmiltani puuttuvaa tukea minulle.

Vierailija
16/93 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ovat mielestään joka asiassa asiantuntijoita lapsiinsa nähden.

Vierailija
17/93 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kuulua enää siihen hoviin.

Tämä! Voin paljon paremmin, kun ei olla tekemisissä.

Vierailija
18/93 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ovat mielestään joka asiassa asiantuntijoita lapsiinsa nähden.

Jotenkin sellainen kunnioitus aikuisia lapsia kohtaan puuttuu. Lapsia kohdellaan kuin lapsia edelleen jollain tapaa. Silti saatetaan samalla vaatia apua ja palveluksia. Kunnioituksen pitäisi heidän mielestään olla yksipuolista. Todella vastenmielistä suoraan sanottuna. Miksi tuollaisten kanssa pitäisi olla tekemisissä?

Vierailija
19/93 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli juttua, että enenevissä määrin lapset laittavat poikki suhteensa vanhempiin. Sitten isovanhemmat itkevät että eivät näe lapsenlapsiaan. Miksiköhän näin?

Vierailija
20/93 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti joka ei huolehtinut minusta lapsena. Minulla oli vanhempi joka ei huolehtinut terveydestäni eikä muustakaan, eristi minut myös kavereistani. Hampaani olivat huonossa kunnossa, ja olin aliravittu eikä siinä edes kaikki.... tässä vain pari esimerkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän