Mikä haave sinulla jäi elämässä toteutumatta?
Kommentit (96)
Minä en ole vielä kuolinvuoteella.
Perhe, kumppani, seksi, työpaikka, oma asunto ja onnellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Moni mutta en niitä kaipaakaan. Osa osoittautui huijaukseksi jo alkumetreillä, kuten ura. Elämä vielä kesken, mutta haluan muuttaa jonnekin, missä on rantaviivaa ja kaunista luontoa. Se on haaveeni. Narsistiset kiusaajani halusivat tuhota jokaisen haaveeni siitä asti, kun olin vaipoista päässyt, mutta eivät onnistuneetkaan.
Mitä olisit halunnut saavuttaa urallasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mutta en niitä kaipaakaan. Osa osoittautui huijaukseksi jo alkumetreillä, kuten ura. Elämä vielä kesken, mutta haluan muuttaa jonnekin, missä on rantaviivaa ja kaunista luontoa. Se on haaveeni. Narsistiset kiusaajani halusivat tuhota jokaisen haaveeni siitä asti, kun olin vaipoista päässyt, mutta eivät onnistuneetkaan.
Mitä olisit halunnut saavuttaa urallasi?
Ihan vain jotain, mikä olisi johtanut kiinnostaviin töihin, mutta enää ei kiinnosta mikään muu kuin se, miten voi tehdä vähiten töitä.
Halusin asua joko Italiassa tai USa ssa.
Miten sitä voi tietää, jos eli päiviä on vielä edessä? Kaikkea voi vielä tehdä.
Ei jäänyt kalvamaan, mutta haaveeni oli olla kolmen lapsen äit
Yksi lapsi oli kuitenkin se mikä on ollut minun elämän mitta. Ei voi tietää miten elämä menee .Kun minusta tuli leski en enää halunnut enempää lapsia
Vierailija kirjoitti:
Perhe, kumppani, seksi, työpaikka, oma asunto ja onnellisuus.
Samat minulla. Nyt etsin mielenrauhaa ja hieman rakkautta pyydän.
Iso lauma lapsia ja ehjä ydinperhe.
Saavuttaa ja kokea hullu rakkaus. Jämpti mies vähän työnarkomaani ja minä kotiäitinä🙂
Perheen perustaminen. Haaveilin aina kolmesta lapsesta suht nuorena ja vielä yhdestä iltatähdestä mutta jäin vasten tahtoani kokonaan lapsettomaksi.
Toki haave pieneni pienenemistään ja muuttui lopulta yhteen lapseen.
Rakastua uudelleen.
Nuoreen naiseen.