Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle iso ahterinen äiti-ihminen kaupassa =)

Vierailija
25.10.2006 |

Hei,

Olin äsken ruokatunnilla ja kamppailin sen kanssa, ostanko karkkia/herkkuja vai en. Hedelmäpuolella otin pari mandariinia ja sitten kauppaan purjehti sisään isolla takamuksella varustettu äiti n. vuoden ikäisen lapsensa kanssa =). Naisella oli tiiiiukat farkut ja lyhyt! takki ja tämä hillitön ahteri oikein pääsi oikeuksiinsa...itse kävin hakemassa vielä maitorahkaa ja kävelin pää pystyssä ulos kaupasta tiukan takamukseni kanssa =). ISO KIITOS sinulle, päätin, ettei minulle tule samanlaista perää ja jätin herkut väliin. Illalla menen vielä salille.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. herkkuja voi syödä, mutta kun sen tekee vaikkapa vain kerran viikossa ei tule ongelmia.

Vierailija
42/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isopehvainen, elämästä ja ruoasta nauttiva nainen vai kaloreita (ja isopehvoja) ylpenä tuijottava, kireä himotreenaaja. Veikkaan että se ensimmäinen vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan järkevä aikuinen möläyttele tälläisiä ollenkaan. Tai ei mulla ainakaan ole tapana kaupassa katsella toisia arvostellen, saatika perustaa mun ostopäätöksiä muihin ihmisiin. Minusta ei ole kaikki ihan kunnossa jos pitää tälläinen asia ottaa esille. Voin sanoa että olen mäkin joskus ihmetellyt päässäni vaikka mitä ihmeyksiä, mutta ajattelen ettei sivistyneen aikuisen ihmisen pidä ihan kaikkea ääneen sanoa. Saati että kirjoittelisin nähtyjä " kauheuksia" tänne.

Olen itse aina ollut hoikka ja myönnän että joskus kauhistelen todella lihavia, mutta toisaalta kauhistelen anoreetikkojakin. Kaikki tämä kuitenkin tapahtuu mun mielessä eikä ääneen muille ihmisille.

Vierailija
44/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en kyttää toisia ihmisiä. Mutta nyt kaupassa vain osui silmät tämän naisen ahteriin ja päätin valita toisin ruokailun suhteen...

Vierailija
45/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet tosiaan tykkää isosta enemmän. Näin se vaan menee. Taidat olla kade?

Vierailija
46/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

een. ap

Vierailija
47/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin samanlaisen pysty herkkupepun ku ap:llä, oon vaan näemmä liian laiska. Syön terveellisesti, ei mitään pullaleipää ja rahka ilman sokeria ja kermoja on mun herkkua. Mutta mutta, perse on vaan lättänä ja näemmä sellaisena pysyy. Olen taas raskaana, joten himotreenit saa jäädä, onneksi kuka hullu talvella menee ulos rehkimäänkään. Salilla en tykkää käydä, jumpissa kylläkin.

T.ap:n kaltaisesta perseestä haaveilva liian laiska lättäperse

Vierailija
48/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet ap ihan pöljä! XD

Vierailija
49/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on niin hulvaton tyyli että juttujasi lukee ihan tippa linssissä :´D

hehhee. voitko vielä kertoa tarkemmin siitä sun hehkusta?

Vierailija
50/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön maitorahkani kerman ja marjojen kera, noin kerran viikossa ja perse on pienentynyt kokosta 40 kokoon 34.

T. Ketjun kolmas karppi

Vierailija
51/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tiukkapeppuinen ihanuus

Vierailija
52/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ketjun kolmas karppi

Vierailija
53/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotuotteet yleensäkin. Kahvinkin juon kermalla. Ja tosiaan pelkkää kermavaahtoa vadelmilla.

t: se ketjun toinen karppi.

Vierailija
54/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieten olennaista se rasvan syöminen on karppaukselle? Itse olen just aloittanut vhh:n ja hirvittää olla lykkäämässä kermaa kaikkeen - tuntuu, et entä jos ei sitten laihdukaan vaan lihoo entiseen malliin. Meneekö kaikki siis pilalle, jos käytän esim. kevytkermaa (5%)?

Vierailija
55/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja syyspäiviä toivotellen! ap

Vierailija
56/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyet on pahasta, ihan terveydellisestä syistä. Mutta kermassa on hh kuitenkin aika paljon. Joten käytä ihan kunnon voita tai öljyjä ruuanlaitossa.

t: se toinen karppi

Vierailija
57/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaat ne ennen mätetyt hiilarit rasvalla. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että lautaselle entisen riisikasan tilalle lisäät kaks desiä voita, vaan sitä, että paistat voissa, lisäät salaattiin öljyä ja valitset kaupassa normaalirasvaiset tuotteet kevyiden sijaan. Lihoissa ja kaloissa suosit rasvaisempaa.

Näkyvää rasvaa ei siis tarvitse olennaisesti lisätä, vaihdat vaan ne rasvattomat rasvaisiin.

T. se kolmas karppi

Vierailija
58/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän karistaa paria vauvakiloa, ja jos meinaan sortua herkkuihin, käyn ihailemassa löllöä mahaani peilistä...eipä tee enää mieli herkkuja ;)

Vierailija
59/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit ap voit marinoitua täydellisyydessäsi ;)))))))))) heheeeeee

Vierailija
60/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisen terveellisesti? Ja huom! Ethän vain asu isossa kaupungissa lastesi kanssa kaiken saasteen keskellä? Voihan toki olla, että sinun UPEA HEHKUSI johtuu jostakin muusta?

Au! Häikii silmiä ap:n hehku, ny pitää mennä silmälääkäriin, moi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi