Kiitos sinulle iso ahterinen äiti-ihminen kaupassa =)
Hei,
Olin äsken ruokatunnilla ja kamppailin sen kanssa, ostanko karkkia/herkkuja vai en. Hedelmäpuolella otin pari mandariinia ja sitten kauppaan purjehti sisään isolla takamuksella varustettu äiti n. vuoden ikäisen lapsensa kanssa =). Naisella oli tiiiiukat farkut ja lyhyt! takki ja tämä hillitön ahteri oikein pääsi oikeuksiinsa...itse kävin hakemassa vielä maitorahkaa ja kävelin pää pystyssä ulos kaupasta tiukan takamukseni kanssa =). ISO KIITOS sinulle, päätin, ettei minulle tule samanlaista perää ja jätin herkut väliin. Illalla menen vielä salille.
Kommentit (63)
Nyt olen kilpaurani tehnyt ja hyvällä omalla tunnolla pullantuoksuinen äiti
: )
se jos mikä on emännältä ajattelematonta ja itsekästä.
Vierailija:
Minua ei motivoi mikään muu niin tehokkaasti terveellisiin elintapoihin kuin lihavat pullamössöttäjät.
No anteeksi nyt vain kamalasti ap, jos minusta tuo allakin oleva tekstisi kuulostaa kyllä itserakkaalta. Mutta kuten sanoin, on varmasti kivaa rakastaa itseään noin paljon. Ihmettelen vain sitä, miksi ihminen joka rakastaa itseään ei pysty rakastamaan myös muita ulkonäöstä riippumatta.
Anteeksi vain jos MINÄ (minäminäminäminä....:P) siihen pystyn.
" Ja se vielä, MINÄ (olen siis ap) en todellakaan ole luiseva, vaan erittäin sopusuhtaisella, sopivasti lihaksia omaavan kropan omistaja, oikein suurena plussana on tämä kiinteä, pysty takamukseni. Ja toisekseen, minä nautin elämästä, mikään ei voita tunnetta, kun on käynyt salilla/jumpassa ja sen päälle syö terveellisesti. Minä hehkun. "
Vierailija:
Terv. karppaaja (-11kg, 5kg to go)
Maitorahkassa paljon hh.
t: se maitorahkan mollaaja, toinen karppi
minä olisin paljon mieluummin sen isoperäisen naisen ystävä, kuin sinun.
Enkä edes haluaisi pientä ja timmiä takapuolta, olen hyvin tyytyväinen omaan takapuoleeni.
Säälittää, jos jonkun täytyy päteä oman takamuksensa koolla.
Ja sinulle joka olisit mielummin isoperäisen ystävä, niin hyvä sinulle. Minulla on jo paljon ystäviä, joista suurin osa on ihan lapsuuden kavereita. Ja kyllä, siellä on ihmistä moneen lähtöön, isoa ja pientä. Ei se, että toinen mössöttää pullaa erottele sitä, ettei voisi olla ystävä.
Älä huoli, ei siellä salilla kaikki ole jotain narsisteja. Käyn itsekin salilla, ja mulla on 30kg ylipainoa.. En sitten tiedä, ärsyttääkö muita large peppuni (hih ;), mutta tavoite onkin saada sitä pienemmäksi salilla. Saas nährä, miten perseen käy :D
Vierailija:
ja esim. salilla käyvät tietävät että se parasta mahdollista tavaraa ihmiselle joka haluaa ettei perse leviä. jos siitä tekee jonkun kermarahkan niin on pikkaisen eri asia.
Vierailija:
Ja se vielä, MINÄ (olen siis ap) en todellakaan ole luiseva, vaan erittäin sopusuhtaisella, sopivasti lihaksia omaavan kropan omistaja, oikein suurena plussana on tämä kiinteä, pysty takamukseni. Ja toisekseen, minä nautin elämästä, mikään ei voita tunnetta, kun on käynyt salilla/jumpassa ja sen päälle syö terveellisesti. Minä hehkun.Samaa ei voi sanoa pullaa mössöttävistä ihmisistä.
Juu, en minäkään koe, että oisin saanut mitään asiatonta kohtelua siellä ylipainoni vuoksi. Tuntuu ainakin itsestä tosi hyvälle, kun edes yrittää tehdä asialle jotakin. Jospa niitä tuloksia ennen pitkää tulisi, nyt olen 2kk käynyt 3 kertaa viikossa, ja ainakin niskasärkyihin on auttanut! :)
t. 45
Hoikkien ja terveesti syövien ihmisten lapsestakin voi tulla lihava, ja jos myötäelämisen kyky on samaa tasoa kuin ap:lla voi olla varma, että lapsi tulee kärsimään psyykkisistä häiriöistä.
Omasta kokemuksestani voin sanoa että lihavuus on aika pieni kärsimys syömishäiriöiden rinnalla.
En todella halunnut arvostella sinua. Kysyin vain aivan puhtaasta mielenkiinnosta. =) Paha täällä netissä, kun ei ole äänenpainoja tai kunnollisia ilmeitä.
Ottavat toiset huomioon jne. Luuletko, että kukaan järkevä aikuinen möläyttelisi tämmöistä lastensa aikana?
Nyt otan kahvia ja laitan siihen sitä punaisesta purkista tulevaa maitoa. Ai, että on ihanaa olla lihava!
Minua ei motivoi mikään muu niin tehokkaasti terveellisiin elintapoihin kuin lihavat pullamössöttäjät.