Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle iso ahterinen äiti-ihminen kaupassa =)

Vierailija
25.10.2006 |

Hei,

Olin äsken ruokatunnilla ja kamppailin sen kanssa, ostanko karkkia/herkkuja vai en. Hedelmäpuolella otin pari mandariinia ja sitten kauppaan purjehti sisään isolla takamuksella varustettu äiti n. vuoden ikäisen lapsensa kanssa =). Naisella oli tiiiiukat farkut ja lyhyt! takki ja tämä hillitön ahteri oikein pääsi oikeuksiinsa...itse kävin hakemassa vielä maitorahkaa ja kävelin pää pystyssä ulos kaupasta tiukan takamukseni kanssa =). ISO KIITOS sinulle, päätin, ettei minulle tule samanlaista perää ja jätin herkut väliin. Illalla menen vielä salille.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitorahka on sitäpaitsi aika kevyttä..

Vierailija
2/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim. salilla käyvät tietävät että se parasta mahdollista tavaraa ihmiselle joka haluaa ettei perse leviä. jos siitä tekee jonkun kermarahkan niin on pikkaisen eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tekstisi takia muistin miten mukavia ystäviä minulla on huolimatta pyöreähköstä takapuolestani. Nyt osaan arvostaa heitä paljon enemmän, koska heillä on sydän ja aivot oikeilla paikoillaan.

Terveisin

" persevä" kahden lapsen äiti

Vierailija
4/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tässä että menisinkö illalla salille ja jättäisin lapset miehelle. Mutta KIITOS sinulle että kerroit että salilla käy sinunlaisia ihmisä, joten päätin että tänään meneen kotiin ja halaan kaikkia lapsiani enkä lähde mihinkään.

Vierailija
5/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taas ei tarvi kaupassa eikä muuallakaan kamppailla moisten juttujen vuoksi, vaan ostan ja syön mitä mieli tekee ja nautin elämästä. Toivottavasti sinäkin ap!

t. se isoahterinen äiti

Vierailija
6/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja esim. salilla käyvät tietävät että se parasta mahdollista tavaraa ihmiselle joka haluaa ettei perse leviä. jos siitä tekee jonkun kermarahkan niin on pikkaisen eri asia.

Vierailija
7/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän ap:n käytöksen oikein hyvin, usein tulee itsekin ostettua terveellisempää ruoka kaupasta, jos siellä on joku vähän pullukampi :) Ei siinä mun mielestä ole mitään pahaa, kunhan ei mene sille pullukalle henk. koht. naamatusten kiittelemään motivaatiosta.

Minäkin meinasin tänään lenkille, mutta en kenenkään megapeban innoittamana ;) On vain vielä nautittava syysilmasta ennen liukkaita kelejä!

Vierailija
8/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JLO on mun idoli, pitäis varmaan hankkia läskisiirto lisäksi niin sais OIKEEN ihanan beban, eikös ne oo muotia rapakon takana?!

Jeah!

Vierailija
9/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä, MINÄ (olen siis ap) en todellakaan ole luiseva, vaan erittäin sopusuhtaisella, sopivasti lihaksia omaavan kropan omistaja, oikein suurena plussana on tämä kiinteä, pysty takamukseni. Ja toisekseen, minä nautin elämästä, mikään ei voita tunnetta, kun on käynyt salilla/jumpassa ja sen päälle syö terveellisesti. Minä hehkun.

Samaa ei voi sanoa pullaa mössöttävistä ihmisistä.

Vierailija
10/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelen, en omista ajokorttiakaan.

Vyötäröni on aina ollut hoikka, perseeni aina leveä, siis todella leveä, eikä mikään 90 cm, vaan lantionympärys reippaasti yli metrin, enpä ole ala-asteen kässäntuntien jälkeen mittaillut, mutta ei se siitä ainakaan kaventunut ole ja oli jo tuolloin metrin, kun vyötärö voi olla jotain kutosella alkavaa.

Osaanpa taas pukeutua kaapuihin ja halatteihin ja peitellä kroppaani, joka näköjään noin paljon herättää laihdutushaluja kanssaihmisissä.

Tulipa paha mieli tosta aloituksesta.

Vierailija
11/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä 3 lapsen äiti ostan karkkia ja pullaa, enkä kamppaile itseni kanssa siellä kaupassa. Minulla ei ole sellua ollenkaan vaikken urheilekkaan.

Ja meille voi tulla kylään isollakin ahterilla syömään pullaa ja juomaan kahvia. Rahkakin tehdään kermaan, eli älä ap tule meille syömään. Leivon mielelläni kaikille niille jotka nauttivat elämästä.

Vierailija
12/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja se vielä, MINÄ (olen siis ap) en todellakaan ole luiseva, vaan erittäin sopusuhtaisella, sopivasti lihaksia omaavan kropan omistaja, oikein suurena plussana on tämä kiinteä, pysty takamukseni. Ja toisekseen, minä nautin elämästä, mikään ei voita tunnetta, kun on käynyt salilla/jumpassa ja sen päälle syö terveellisesti. Minä hehkun.

Samaa ei voi sanoa pullaa mössöttävistä ihmisistä.

Vierailija
13/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehku jatkossakin.

Nautitaan kukin elämästämme tavallamme, sekä isot että pienet, läskit että laihat ja myös upean sopusuhtaisen kiinteän sopivasti lihaksikkaan pystytakamuksisen kropan opmistajat. Kivaa syksyä kaikille!

Vierailija:

Vierailija
14/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. karppaaja (-11kg, 5kg to go)

Vierailija
15/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tarkkailla itse kunkin, mitä suuhunsa laittaa. Jo senkin takia, että te siirrätte omat ruokailutottumuksenne OMILLE lapsillenne.

Vierailija
16/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eilen kaupassa katselin lihavan mamman ostoksia, niin kyllä teki pahaa: pizzaa, valmismarjapuuroa, karkkia, valkoista pullaleipää... Meillä oli vihanneksia, maustamatonta jogurttia, mustikoita, rahkaa, maitoa, fetajuustoa, oliiveja, omenoita... mutta me olemmekin hoikkia.

Vierailija
17/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hyvä tarkkailla itse kunkin, mitä suuhunsa laittaa. Jo senkin takia, että te siirrätte omat ruokailutottumuksenne OMILLE lapsillenne.

Vierailija
18/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti. Siis tässä vain vahvistuu käsitykseni salilla käyvistä ihmisistä. Eli ovat erittäin itserakkaita, sekä ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Tämäkin ap tuon alempana olevan kirjoituksensa mukaan suurinpiirtein saa sarjaorgasmeja salilla käydessään. Ja eihän siinä mitään... näin televisiossa kerran dokumentin bodybuildereista ja siinä joku mies avoimesti tunnusti saavansa erektion katsellessaan hauistaan peilistä samalla kun nostelee painojaan. Eli sen takia ne peilit siellä saleilla on.

On varmasti kivaa, että saa omasta kropastaan paljon nautintoa, mutta en hyväksy enkä todellakaan edes ymmärrä, miksi siitä ei voi nautti haukkumatta ja tökeröllä tavalla syyllistämättä muita? Jos jotakuta ei kiinnosta hyväkuntoisuuden ja " joogaamisen" ihanuus, niin so what?

Vierailija
19/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä vetää hernettä nenään, jos joku noudattaa terveellisiä elintapoja eikä itse siihen pysty.

Vierailija
20/63 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän kyllä, että aloitukseni oli tökerö...ikävä kyllä myös fakta...jäi herkut syömättä ja päätin pitäytyä vain viikonlopun herkkupäivässä sen sijaan, että olisin mössöttänyt viikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi