Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Montako pistettä sait älykkyystestissä?
Kommentit (42)
Suoritin krapulapäissäni vuonna -95 Mensan testin opiskellessani yliopistossa Englannissa. Sain first certificaten ja kutsun Englannin Mensaan, ei jaksanut liittyä.
Mielestäni vaimoni on oikeasti mua " älykkäämpi" , sillä hän osaa pitää perheen järjestyksessä ja arjen rattaat pyörimässä. Mä vaan pyörittelen numeroita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vierailija:
Hyötyä tuosta loogisesta ajattelusta ja hyvästä avaruuden hahmottamiskyvystä on arkielämässä, mutta en minäkään tarvitse mensan jäsenyyttä. Paljon mukavampaa on se, että nopeasti keksii ratkaisuja ongelmiin esim. työssä, kuin se, että voisi päteä mensan jäsenyydellä.
Tämän takia en edes harkitse uutta mensatestiä. Mulla on hyvä näin! :)
T. se 146