Käyttäisitkö rintaliivejä, jos ei olisi "pakko"?
Raskasrintaiset tarvitsevat rintaliivit, koska muuten liikkuminen on vaikeaa. Moni käyttää niitä kuitenkin vain, koska on sosiaalisesti epäsuotavaa olla ilman. Pidetään epäsopivana, jos nännit näkyvät kankaan läpi tai rinnat heiluvat "liikaa". Rintojen omistajan ajatellaan lähettävän jonkinlaista seksuaalista viestiä, jos kulkee ilman rintaliivejä. Varsinkin helteillä rintaliivit hiostavat ja ovat epämukavat. Vertautuu ehkä siihen, että miesten pitäisi kulkea munasuojuksissa päivästä toiseen aamusta iltaan lämpötilasta riippumatta.
Käyttäisitkö sinä rintaliivejä, jos ei olisi pakko joko sosiaalisesta syystä tai raskaiden rintojen vuoksi?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan isoja, rumia tissejäni. Pakko käyttää urheiluliivejä, että saan ne litistettyä. Liivit ovat kuumat, hiki valuu. Jos olisi varaa, pienennyttäisin nämä lehmän utareeni.
Nehän saa pienennettyä yleisellä puolella. Ei siihen rahaa tarvitse.
Eivät ole niin isot, että julkisella leikkaisivat. Vihaan näitä utareita. Olen pienituloinen, ei varaa yksityiselle. Litistän urheiluliiveillä ja käytän väljiä paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa sut käyttämään niitä? Ei ne ole pakolliset nytkään. Ihan hölmö kysymys. Taidat olla joku mies pertti 55v!
Olen nainen, joka tänään taas puristi varmaan desin hikeä rintsikoista kotiin tullessaan. Käytän rintaliivejä todellakin vain siksi, että naisten nännejä ei suvaita, enkä voi mennä töihin ilman. Todella epämukava vaatekappale, en voi sietää. Ap
Jossain ne hiet olisi silti olleet... Ja jos on ilman liivejä, tissit hikoilee vielä enemmän.
Ei pidä paikkaansa. Jos kuumalla ilmalla kuumennat minkä tahansa kohdan ruumiistasi toppaamalla sen, kyllä se hikoilee enemmän. Tolla logiikallahan olis sama pitää helteellä toppatakkia, koska hien määrä on vakio.
Käytän toppimallisia töissä. Muuten en käytä. Ei roiku, hölskyy hyvin vähän. Nainen voi itse päättää käyttääkö vai ei ja mitä käyttää.
N40, 70E
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan isoja, rumia tissejäni. Pakko käyttää urheiluliivejä, että saan ne litistettyä. Liivit ovat kuumat, hiki valuu. Jos olisi varaa, pienennyttäisin nämä lehmän utareeni.
Älä suotta vihaa, isot rinnathan ovat kaikkein kauneimmat!
Nyt ei ollut Keke kyse siitä, mikä on sun silmääs kiva, vaan ihmisistä, jotka oikeasti joka päivä elää niiden rintojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän toppimallisia töissä. Muuten en käytä. Ei roiku, hölskyy hyvin vähän. Nainen voi itse päättää käyttääkö vai ei ja mitä käyttää.
N40, 70E
Miksi käytät töissä?
Vierailija kirjoitti:
Käytän rintsikoita vain kodin ulkopuolella, en koskaan kotona. Inhoan niitä, mutta ei sitä voi töissä ym ilmankaan olla.
Sama. Eka asia kotiin tullessa on ottaa rintsikat pois. Kauheat kureliivit.
Eikö tiukka puuvillapaita litistäisi nännit siinä missä liivitkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa sut käyttämään niitä? Ei ne ole pakolliset nytkään. Ihan hölmö kysymys. Taidat olla joku mies pertti 55v!
Olen nainen, joka tänään taas puristi varmaan desin hikeä rintsikoista kotiin tullessaan. Käytän rintaliivejä todellakin vain siksi, että naisten nännejä ei suvaita, enkä voi mennä töihin ilman. Todella epämukava vaatekappale, en voi sietää. Ap
Jossain ne hiet olisi silti olleet... Ja jos on ilman liivejä, tissit hikoilee vielä enemmän.
Ei pidä paikkaansa. Jos kuumalla ilmalla kuumennat minkä tahansa kohdan ruumiistasi toppaamalla sen, kyllä se hikoilee enemmän. Tolla logiikallahan olis sama pitää helteellä toppatakkia, koska hien määrä on vakio.
Kyllä ihan omasta kokemuksesta tiedän, että hikoilu häiritsee enemmän ilman liivejä ollessani. Voi johtua siitä, että rinnat hieman roikkuvat. Kun on liivit, hikoilua ei huomaa niin hyvin. Ilman liivejä hiki valuu välillä vatsaa pitkin.
Käyttäisin. Rintani on kohotettu joten en periaatteessa tarvitsisi liivejä. Pidän kauniista liiveistä ja tulee seksikkäämpi olo.
Minulla isot, rumat rinnat. Vihaan niitä. Yritän peittää tiukoilla urheiluliiveillä. Kadehdin pienirintaisia, jotka voivat käyttää ihonmyötäisiä paitoja. Itse olen kuin muumimamma, nämä läskitissit ovat aina tiellä. Mikään vaate ei näytä nätiltä.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40, 70E
Miksi käytät töissä?
Koska haluan.
Minulla isot, rumat rinnat. Vihaan niitä. Yritän peittää tiukoilla urheiluliiveillä. Kadehdin pienirintaisia, jotka voivat käyttää ihonmyötäisiä paitoja. Itse olen kuin muumimamma, nämä läskitissit ovat aina tiellä. Mikään vaate ei näytä nätiltä.
.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta vihaa, isot rinnathan ovat kaikkein kauneimmat!
Hah, se oli hauka se sun lähettämä linkki, jossa isorintainen nainen kulki ostoskeskuksessa. Ketjussa "Mitä videoita katsotte YouTubessa?"
En käytä ellei ole pakko. Heti kotiin tullessa otan ne pois, sama mökillä, en ikinä käytä ellei ole vieraita. Liivit ovat epämukavat ja pienirintaiselle turhat, kun en tarvitse ylimääräistä tukea rinnoille. Jos se olisi sosiaalisesti sallittua, en pitäisi liivejä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän saa pienennettyä yleisellä puolella. Ei siihen rahaa tarvitse.
Siihen on kyllä kriteerinsä. Ei kaikkien rintojaan isoina pitävien rintoja leikellä pienemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
En käytä ellei ole pakko. Heti kotiin tullessa otan ne pois, sama mökillä, en ikinä käytä ellei ole vieraita. Liivit ovat epämukavat ja pienirintaiselle turhat, kun en tarvitse ylimääräistä tukea rinnoille. Jos se olisi sosiaalisesti sallittua, en pitäisi liivejä ikinä.
Mulla sama. Mietin välillä, miten outoa tää on. Entä jos olisikin eri aika, ja rintaliivien sijaan naisen ei olisi sopivaa näyttäytyä ilman korsettia tai peruukkia. Siinä sitten olisit kivasti mökillä kun vieraat ilmoittavat tulostaan ja alkaisit ahtautua korsettiin ja puuteroida peruukkia, kun ei vaan voi näyttäytyä ilman. Ei ole PAKKO laittaa, mutta me kaikki kuitenki tehdään niin, ettei kukaan vaan ajattelisi mitään outoa.
Pitäisin, pidän nytkin aina hereillä ollessani, myös kun olen yksin kotona. Vihaan sitä tunnetta kun ne hölskyvät vapaana ja hikoavat alaosasta. Liiveillä molemmat ongelmat poistuvat. Oikean kokoiset ja malliset liivit ovat mielestäni mukavat, eivät kiristä eivätkä purista.
Ehkä jos on riippuvat rinnat, on kivempi pitää, koska muuten hikoavat alta. Ei mulla koskaan hikoa. Liivit hiottaa. Ja tämä ei siis sisällä mitään arvottamista, kaikki ovat hyvän muotoisia.
Käyttäisin. Käytän myös kotona yksin ollessani, mökillä ym. ilman mitään "pakkoa". En ole isorintainen eli juurikaan mitään hölskymistä ei tapahdu ellen nyt sitten ihan juokse, mutta minusta tuntuu mukavammalta liivit päällä. 🙂
Kannattaa vaan rohkeasti kysyä. Itse pääsin kyllä Turussa korjausleikkaukseen ilman mitään vaikeuksia. Minäkin pelkäsin että ongelmaa vähätellään, mutta ei kyllä vähätelty yhtään.