Käyttäisitkö rintaliivejä, jos ei olisi "pakko"?
Raskasrintaiset tarvitsevat rintaliivit, koska muuten liikkuminen on vaikeaa. Moni käyttää niitä kuitenkin vain, koska on sosiaalisesti epäsuotavaa olla ilman. Pidetään epäsopivana, jos nännit näkyvät kankaan läpi tai rinnat heiluvat "liikaa". Rintojen omistajan ajatellaan lähettävän jonkinlaista seksuaalista viestiä, jos kulkee ilman rintaliivejä. Varsinkin helteillä rintaliivit hiostavat ja ovat epämukavat. Vertautuu ehkä siihen, että miesten pitäisi kulkea munasuojuksissa päivästä toiseen aamusta iltaan lämpötilasta riippumatta.
Käyttäisitkö sinä rintaliivejä, jos ei olisi pakko joko sosiaalisesta syystä tai raskaiden rintojen vuoksi?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä en allekirjoita tuota rintojen suurempaa hikoilua helteellä jos käyttää liivejä. Siis varmasti hikoavat vielä enemmän jos ei sitä kangasta siinä välissä olisi. Ainakin p a l l i t pysyvät kuivempina jos käyttää alushousuja kuin että ei käyttäisi ja pääsisivät olemaan reisiä vasten.
Missä "välissä"? Jos ei ole riippurinnat, ei ole mitään "väliä" jossa rintojen iho koskettaisi rintakehää ja johon pitäisi laittaa kangasta väliin.
Rintaliivejä tulee pidettyä pienirintaisena myös siksi että nännitulehdus tulee helposti viileästä jos ei ole rintaliivejä.
Käytän ihan vapaaehtoisesti ! T Jaakko 35 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä en allekirjoita tuota rintojen suurempaa hikoilua helteellä jos käyttää liivejä. Siis varmasti hikoavat vielä enemmän jos ei sitä kangasta siinä välissä olisi. Ainakin p a l l i t pysyvät kuivempina jos käyttää alushousuja kuin että ei käyttäisi ja pääsisivät olemaan reisiä vasten.
Missä "välissä"? Jos ei ole riippurinnat, ei ole mitään "väliä" jossa rintojen iho koskettaisi rintakehää ja johon pitäisi laittaa kangasta väliin.
Jos on yhtään a-kuppia isompi rinta, niin kyllä siihen helposti "väli" tulee, vaikkei kyse oliskaan ns riippurinnoista. Toki painovoimaa uhmaavat silikonirinnat on asia erikseen
Vierailija kirjoitti:
,"naisten nännejä ei suvaita"
Kuka ei suvaitse?
Mikään ei ole sen kivempaa ja kiihottavampaa kun nähdä nännien näpöttävän paidan läpi.
M34.
Hyi ttu. Just tämän takia tosi monien on pakko käyttää vaikka ei halua. Sut seksualisoidaan välittömästi, jos et käytä. Tämä on täydellinen esimerkki siitä, kuinka miehet pakottavat naiset pukeutumaan tavalla, jolla eivät haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,"naisten nännejä ei suvaita"
Kuka ei suvaitse?
Mikään ei ole sen kivempaa ja kiihottavampaa kun nähdä nännien näpöttävän paidan läpi.
M34.
Hyi ttu. Just tämän takia tosi monien on pakko käyttää vaikka ei halua. Sut seksualisoidaan välittömästi, jos et käytä. Tämä on täydellinen esimerkki siitä, kuinka miehet pakottavat naiset pukeutumaan tavalla, jolla eivät haluaisi.
Heh.
M34.
"Pidetään epäsopivana, jos nännit näkyvät kankaan läpi tai rinnat heiluvat "liikaa"."
Niin, naiset pitävät epäsopivana.
Miehiä ei haittaisi ollenkaan.
Miksi sisko on vihollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan isoja, rumia tissejäni. Pakko käyttää urheiluliivejä, että saan ne litistettyä. Liivit ovat kuumat, hiki valuu. Jos olisi varaa, pienennyttäisin nämä lehmän utareeni.
Nehän saa pienennettyä yleisellä puolella. Ei siihen rahaa tarvitse.
Leikkauksissa on riskinsä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies saa rintaliivit jotka tukee?
Kyllä miehiä sorretaan. #Miesviha näkyväksi!
Kuule googleta. Miehille on liivejä.
Käyttäisn, koska mun on isot ja roikkuu. Nännien vuoksi en, koska ne ei automaattisesti nöpötä. Käytän öisinkin. Mukavien liivien löytäminen on kyllä vaikeaa. Toivoisin, että olisi pienemmät ja ei tarttisi käyttää liivejä.
En käytä, kun ei ole pakko. Pienet rinnat, joten ei juuri hölsky. Välillä laitan kyllä ohuet, kaarituettomat liivit joidenkin oikein tiukkojen paitojen kanssa, mutta 95% ajasta ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa sut käyttämään niitä? Ei ne ole pakolliset nytkään. Ihan hölmö kysymys. Taidat olla joku mies pertti 55v!
Olen nainen, joka tänään taas puristi varmaan desin hikeä rintsikoista kotiin tullessaan. Käytän rintaliivejä todellakin vain siksi, että naisten nännejä ei suvaita, enkä voi mennä töihin ilman. Todella epämukava vaatekappale, en voi sietää. Ap
Ap, siirry käyttämään Sloggin zero feel invisible comfort ja eikös se ole parempi että rintsikat imee sen hien eikä muut vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Minulla isot, rumat rinnat. Vihaan niitä. Yritän peittää tiukoilla urheiluliiveillä. Kadehdin pienirintaisia, jotka voivat käyttää ihonmyötäisiä paitoja.
.
Rintoja on kovin erimallisia. Eivät kaikki pienirintaiset koe omiaan niin kauniiksi, että voisivat kulkea ihomyötäisessä paidassa ilman liivejä. Katsot asiaa vain omasta näkökulmastasi ja kuvittelet, että sinulla olisi pienirintaisena kauniin pyöreät rinnat tjs. Ehkä sinulla olisikin niin erisuuntiin sojottavat rinnat, että vihaisit niitä yhtä paljon kuin nykyisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos on riippuvat rinnat, on kivempi pitää, koska muuten hikoavat alta. Ei mulla koskaan hikoa. Liivit hiottaa. Ja tämä ei siis sisällä mitään arvottamista, kaikki ovat hyvän muotoisia.
Mulla hikoaa, liiveillä tai ilman. Ei pitäisi olla riipparit, kun on kohotettu, mutta ei sitä aina jaksa istua ryhdikkäästi selkä suorana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhtään a-kuppia isompi rinta, niin kyllä siihen helposti "väli" tulee, vaikkei kyse oliskaan ns riippurinnoista. Toki painovoimaa uhmaavat silikonirinnat on asia erikseen
Joo, mutta av:lla D-kuppi on pieni ja niiden alle ei kyniä voi laitella.
Vierailija kirjoitti:
Kalsarit on tehty puuvillatrikoosta (hengittävä luonnonkuitu) enkä eläissäni ole nähnyt kalsareita, joissa olisi puristava kuminauha pallien ympärillä. Rintaliivit on tehty hiostavasta keinokuidusta tai vähintäänkin niiden suoraan tissien alla oleva kuminauha on keinokuitua, lisäksi melkein kaikissa liiveissä ja topeissa on muutaman millin paksuinen toppaus joka on vaahtoMUOVIA ja jonka tarkoitus on mm. piilottaa ne nännit. Että voisitko vaikka virittää tällaisen vaahtomuovikupin kuminauhalla palliesi ympärille ja tulla takaisin raportoimaan?
Käyttäisin, koska vaatteet istuvat paremmin kun on rintsikat, on ryhdikkäämpi olo ja myös omatkin pienet rinnat tuntuvat paremmalta arjen vilskeessä hieman tuettuna. Kotona olen monesti ilman, mutta esim. etätöissä ehdottomasti rintsikat päällä vaikka kukaan ei näe. Tulee ryhdikkäämpi fiilis.
Mulla on isot rinnat, että ihan siitä syystä käytän, mutta käyttäisin myös vaikka olisi pienemmät rinnat. Rintaliivien ansiosta rinnat kuin rinnat on ryhdikkäämmät ja vaatteet istuu paremmin ja näyttää paremmalta päältä. En myöskään pitäisi siitä jos nännit erottuisin selkeästi paidan läpi. Mun mielestä on myös kivemman näköistä, kun rinnat ei heilu kovin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsarit on tehty puuvillatrikoosta (hengittävä luonnonkuitu) enkä eläissäni ole nähnyt kalsareita, joissa olisi puristava kuminauha pallien ympärillä. Rintaliivit on tehty hiostavasta keinokuidusta tai vähintäänkin niiden suoraan tissien alla oleva kuminauha on keinokuitua, lisäksi melkein kaikissa liiveissä ja topeissa on muutaman millin paksuinen toppaus joka on vaahtoMUOVIA ja jonka tarkoitus on mm. piilottaa ne nännit. Että voisitko vaikka virittää tällaisen vaahtomuovikupin kuminauhalla palliesi ympärille ja tulla takaisin raportoimaan?
Jos mä olen ilman liivejä, niin isojen rintojen alla oleva iso vatsaa vasten on isommalla alueella kuin liivien kanssa ja tällöin iho myös ärtyy enemmän etenkin vatsasta. Kyllä todellakin on ongelma pienempi rintaliivien kanssa.
Urheillessa minun pitäisi käyttää, mutta muuten voisin jättää pois. Nykyään en käytä kotona liivejä ollenkaan ja talvella jos vain käväisen ulkona, niin toppatakin kanssa ei haittaa vaikka ei ole liivejä.