Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäisitkö rintaliivejä, jos ei olisi "pakko"?

Vierailija
17.08.2022 |

Raskasrintaiset tarvitsevat rintaliivit, koska muuten liikkuminen on vaikeaa. Moni käyttää niitä kuitenkin vain, koska on sosiaalisesti epäsuotavaa olla ilman. Pidetään epäsopivana, jos nännit näkyvät kankaan läpi tai rinnat heiluvat "liikaa". Rintojen omistajan ajatellaan lähettävän jonkinlaista seksuaalista viestiä, jos kulkee ilman rintaliivejä. Varsinkin helteillä rintaliivit hiostavat ja ovat epämukavat. Vertautuu ehkä siihen, että miesten pitäisi kulkea munasuojuksissa päivästä toiseen aamusta iltaan lämpötilasta riippumatta.

Käyttäisitkö sinä rintaliivejä, jos ei olisi pakko joko sosiaalisesta syystä tai raskaiden rintojen vuoksi?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla isot, rumat rinnat. Vihaan niitä. Yritän peittää tiukoilla urheiluliiveillä. Kadehdin pienirintaisia, jotka voivat käyttää ihonmyötäisiä paitoja. Itse olen kuin muumimamma, nämä läskitissit ovat aina tiellä. Mikään vaate ei näytä nätiltä.

.

Minusta isot rinnat eivät saa näyttämään vaatteita mitenkään huonolta. Tai ainakin on olemassa paljon hyviä asusteita, joissa isot rinnat hyvissä liiveissä näyttävät todella hyvältä. Sen sijaan urheiluliivit kannattaa ihan suosiolla unohtaa arkikäytössä, koska mielestäni niiden kanssa ei vaatteita saa mitenkään näyttämään hyvältä.

Vierailija
82/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoikka ja hikoan yleensäkin tosi vähän. Ei mun rinnat hikoile. Mitä enemmän kerroksia päällä helteellä, sen kuumempi tulee, rintsikat todellakin lisää hikoilua mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä en allekirjoita tuota rintojen suurempaa hikoilua helteellä jos käyttää liivejä. Siis varmasti hikoavat vielä enemmän jos ei sitä kangasta siinä välissä olisi. Ainakin p a l l i t  pysyvät kuivempina jos käyttää alushousuja kuin että ei käyttäisi ja pääsisivät olemaan reisiä vasten.

Kalsarit on tehty puuvillatrikoosta (hengittävä luonnonkuitu) enkä eläissäni ole nähnyt kalsareita, joissa olisi puristava kuminauha pallien ympärillä. Rintaliivit on tehty hiostavasta keinokuidusta tai vähintäänkin niiden suoraan tissien alla oleva kuminauha on keinokuitua, lisäksi melkein kaikissa liiveissä ja topeissa on muutaman millin paksuinen toppaus joka on vaahtoMUOVIA ja jonka tarkoitus on mm. piilottaa ne nännit. Että voisitko vaikka virittää tällaisen vaahtomuovikupin kuminauhalla palliesi ympärille ja tulla takaisin raportoimaan?

Aamen, sisko!

Vierailija
84/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,"naisten nännejä ei suvaita"

Kuka ei suvaitse?

Mikään ei ole sen kivempaa ja kiihottavampaa kun nähdä nännien näpöttävän paidan läpi.

M34.

Hyi ttu. Just tämän takia tosi monien on pakko käyttää vaikka ei halua. Sut seksualisoidaan välittömästi, jos et käytä. Tämä on täydellinen esimerkki siitä, kuinka miehet pakottavat naiset pukeutumaan tavalla, jolla eivät haluaisi.

Heh.

M34.

Hehpä heh. Ihan sairaan hauska läppää käyttää valtaansa siihen, että saa puolet maailman väestöstä elämään elämänsä ahdistuksessa. Mahtaa olla hyvä fiilis.

Vierailija
85/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin, en pidä siitä tunteesta kun rintani lörpöttävät jos minulla ei ole päällä liivejä.

Vierailija
86/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pidetään epäsopivana, jos nännit näkyvät kankaan läpi tai rinnat heiluvat "liikaa"."

Niin, naiset pitävät epäsopivana.

Miehiä ei haittaisi ollenkaan.

Miksi sisko on vihollinen?

Alapeukkuja tulee, mutta ei ainoatakaan vasta-argumenttia.

Totuus sattuu.

Vierailija
87/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pidetään epäsopivana, jos nännit näkyvät kankaan läpi tai rinnat heiluvat "liikaa"."

Niin, naiset pitävät epäsopivana.

Miehiä ei haittaisi ollenkaan.

Miksi sisko on vihollinen?

Alapeukkuja tulee, mutta ei ainoatakaan vasta-argumenttia.

Totuus sattuu.

Mitä ihmeen vasta-argumenttia? Kirjoitit, että miehet ovat sikoja, mutta me jo tiesimme sen. 

Vierailija
88/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei suvaitse?

Mikään ei ole sen kivempaa ja kiihottavampaa kun nähdä nännien näpöttävän paidan läpi.

M34.

Hyi ttu. Just tämän takia tosi monien on pakko käyttää vaikka ei halua. Sut seksualisoidaan välittömästi, jos et käytä. Tämä on täydellinen esimerkki siitä, kuinka miehet pakottavat naiset pukeutumaan tavalla, jolla eivät haluaisi.

Heh.

M34.

Hehpä heh. Ihan sairaan hauska läppää käyttää valtaansa siihen, että saa puolet maailman väestöstä elämään elämänsä ahdistuksessa. Mahtaa olla hyvä fiilis.

Vaikka sua ja montaa muuta ahdistais, niin silti melko kärjistetty yleistys sulla. Itse olen päättänyt olla ahdistumatta muiden näkökulmista, koska se on ainut kestävä ratkaisu minun osalta. Oon pari vuotta nyt mennyt ilman liivejä, enkä oo kohdannu vielä mitään suoraan siihen liittyvää häirintää tai seksualisointia. Se miten ihmiset reagoi päänsä sisällä asioihin on jokaisen oma asia, eikä minun maksa vaivaa alkaa ahdistumaan siittä. N21

Vierailija
89/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota pitämään.

Käytän koska niiden kanssa on mukavampaa olla.

Osta kunnon rintsikat jos noin on vaikeaa ja epämukavaa.

Vierailija
90/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Enkä ole käyttänyt vuosikausiin. Rinnat silti ihan kuosissaan.

Vierailija
91/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei suvaitse?

M34.

Heh.

M34.

Vaikka sua ja montaa muuta ahdistais, niin silti melko kärjistetty yleistys sulla. Itse olen päättänyt olla ahdistumatta muiden näkökulmista, koska se on ainut kestävä ratkaisu minun osalta. Oon pari vuotta nyt mennyt ilman liivejä, enkä oo kohdannu vielä mitään suoraan siihen liittyvää häirintää tai seksualisointia. Se miten ihmiset reagoi päänsä sisällä asioihin on jokaisen oma asia, eikä minun maksa vaivaa alkaa ahdistumaan siittä. N21

Valtaa saa vain jos sitä annetaan. Ahdistuminen ja sen mukana toimiminen on juurikin sitä, vallan luovuttamista ulkopuolelle

Vierailija
92/95 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole kuin syntyä ja kuolla.

Vierailija
93/95 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija