Käyttäisitkö rintaliivejä, jos ei olisi "pakko"?
Raskasrintaiset tarvitsevat rintaliivit, koska muuten liikkuminen on vaikeaa. Moni käyttää niitä kuitenkin vain, koska on sosiaalisesti epäsuotavaa olla ilman. Pidetään epäsopivana, jos nännit näkyvät kankaan läpi tai rinnat heiluvat "liikaa". Rintojen omistajan ajatellaan lähettävän jonkinlaista seksuaalista viestiä, jos kulkee ilman rintaliivejä. Varsinkin helteillä rintaliivit hiostavat ja ovat epämukavat. Vertautuu ehkä siihen, että miesten pitäisi kulkea munasuojuksissa päivästä toiseen aamusta iltaan lämpötilasta riippumatta.
Käyttäisitkö sinä rintaliivejä, jos ei olisi pakko joko sosiaalisesta syystä tai raskaiden rintojen vuoksi?
Kommentit (95)
En aina käytä, mulla on pienet rinnat. Julkisille paikoille lähtiessä tarkistan kyllä "nännitilanteen", jos muistan. Ja tarvittaessa laitan nännisuojat, jos tuntuu että liikaa nöpöttää. Töissä kuitenkin pidän aina urheiluliivejä. On fyysinen työ ja tuki tuntuu hyvältä vaikka pienirintainen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan isoja, rumia tissejäni. Pakko käyttää urheiluliivejä, että saan ne litistettyä. Liivit ovat kuumat, hiki valuu. Jos olisi varaa, pienennyttäisin nämä lehmän utareeni.
Nehän saa pienennettyä yleisellä puolella. Ei siihen rahaa tarvitse.
Eivät ole niin isot, että julkisella leikkaisivat. Vihaan näitä utareita. Olen pienituloinen, ei varaa yksityiselle. Litistän urheiluliiveillä ja käytän väljiä paitoja.
Oletko käynyt arvioinnissa? Tiedän yhden joka pääsi suht kevyin perustein.
Olen pienirintainen ja jos nännit eivät nöpötä, ovat ne sitruuunan päät/ketunnokat. Eli käytän rintaliivejä, useimmiten kankaisia toppeja joissa pehmusteet. Ihan järkkyjä käyttää kaikki näillä keleillä.
,"naisten nännejä ei suvaita"
Kuka ei suvaitse?
Mikään ei ole sen kivempaa ja kiihottavampaa kun nähdä nännien näpöttävän paidan läpi.
M34.
Naiset, ehdotan että käytätte kesällä ulkona ollessa vain verkkopaitaa.
En käytä, oli "soveliasta" tai ei.
Olen aina vihannut rintaliivejä enkä edes omista kuin muutaman urheilutopin joita käytän myös yläosana helteillä. Olen hoikka ja suhteellisen pienirintainen joten rintaliiveille ei ole tarvetta. Hyvin usein en käytä mitään.
Varmasti hankkisin jotain tukevampaa kuin urheilutopit jos olisi isot raskaat rinnat. Onneksi ei ole.
Itselleni on p-skan hailee närkästyykö joku liivittömyydestäni vai ei.
Tietysti käyttäisin. Epämukavia en kuitenkaan ikinä laittaisi.
Miksi edes ostaa rintaliivit jotka tuntuvat epämukavilta?
Mä ostan ihan edullisia liivejä, sovitan, ja jos sekä näyttää hyvältä että tuntuu mukavilta, ostan.
Itsestäni hölskyminen ja nännien hankautuminen paitaa vasten on epämiellyttävää. Rintaliivit ei.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitten olisit kivasti mökillä kun vieraat ilmoittavat tulostaan ja alkaisit ahtautua korsettiin ja puuteroida peruukkia, kun ei vaan voi näyttäytyä ilman. Ei ole PAKKO laittaa, mutta me kaikki kuitenki tehdään niin, ettei kukaan vaan ajattelisi mitään outoa.
Kaikki? Ei todellakaan kaikki tee niin. Itse esim käytän liivejä vain erikoistilaisuuksissa, ehkä muutaman kerran kuussa. Mutta en todellakaan käyttäisi missään mökillä, tai edes kotona, vieraiden takia. Älä yleistä omaa käytöstäsi kaikkiin muihin, jookos?
Kyllä käytän, koko on usein ongelma.
Jaska 54v
Mistä mies saa rintaliivit jotka tukee?
Kyllä miehiä sorretaan. #Miesviha näkyväksi!
Vastasin En käyttäisi, mutta asia ei ole ihan noin yksinkertainen. Rintani ovat pienehköt, enkä kotona yleensä käytä rintsikoita. Sen verran ne kuitenkin yhtään reippaammin liikkuessa hölskyy, että ilman tukea olo olisi hyvin epämukava. Käytän nykyään vain toppimallisia liivejä, joissa on irrotettava pehmuste. Ne tukevat tarpeeksi, mutta ovat kuitenkin mukavat päällä hellekelejä lukuun ottamatta. Ns. tavalliset rintsikat tuntuu kamalilta, enkä ole hyviä löytänyt. Niinpä en sellaisia enää edes yritä ostaa, vaan käytän vain toppimallisia silloin, kun rintsikoita tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytän, koko on usein ongelma.
Jaska 54v
Onko koko Jaskalle ongelma? Voi kuule, et ole yksin, sen voin luvata. Lohduttaako tieto että teitä hm..... "hieman" vaatimattomammin varustettuja on paljon. Voi senkin kanssa elää ihan kivan elämän, eiks niin?
Minä miehenä en allekirjoita tuota rintojen suurempaa hikoilua helteellä jos käyttää liivejä. Siis varmasti hikoavat vielä enemmän jos ei sitä kangasta siinä välissä olisi. Ainakin p a l l i t pysyvät kuivempina jos käyttää alushousuja kuin että ei käyttäisi ja pääsisivät olemaan reisiä vasten.
Kaytän vain jos mulla on ohut yksivärinen paita/mekko mistä näkyy läpi, 4 imettäneellä kun on aina vähän "pitkät päällä". Muuten mulla on pienehköt kiinteät rinnat joten ei tarvitse käyttää, ei hölsky eikä hylly
Käyttäisin jos olisi sellaisia jotka eivät kutita ilman että joutuu pukemaan nurinpäin päälle tai venymään akrobatiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies saa rintaliivit jotka tukee?
Kyllä miehiä sorretaan. #Miesviha näkyväksi!
Onhan niitä tiukkoja urheilutoppeja myös miehille, tukee siinä missä liivitkin, eihän miehet yleensä halua nostaa esiin.
Nykyajan rintaliiviteollisuus muotoilee rinnat kyllä useimmissa tapauksissa huomattavasti paremman näköisiksi, kuin mitä ne olisivat vapaina roikkuessaan. Samoin ne tekevät pienistäkin näyttävän paketin. Siitä huolimatta kyllä vapaana heiluva terhakka tissi saa aina katseita osakseen!
Käytän rintaliivejä päivittäin, ainoastaan öisin olen ilman. En ole erityisen isorintainen, mutta tunnen oloni mukavammaksi näin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan rintaliiviteollisuus muotoilee rinnat kyllä useimmissa tapauksissa huomattavasti paremman näköisiksi, kuin mitä ne olisivat vapaina roikkuessaan. Samoin ne tekevät pienistäkin näyttävän paketin. Siitä huolimatta kyllä vapaana heiluva terhakka tissi saa aina katseita osakseen!
Tämä keskustelu on siitä, mikä naisista tuntuu mukavammalta, ei siitä, mikä sua kiihottaa. Kaikki ei pyöri sun kullin ympärillä.
En käyttäisi. Vaikka liivit tuntuisivat mukavilta kaupassa, kun niitä sovittaa, niin en ole vielä löytänyt liivejä, jotka tuntuisivat mukavilta päällä usean tunnin. Kaikki alkavat puristaa jostain kohdasta tai alkavat kutittaa tai hiertää tai olkaimet valuvat käsivarsille.
Olen silti kokenut liivien käyttäjä kymmenin vuosien ajalta.